The Never Ending Question 84
zondag 15 januari 2012 om 15:06
Qua innerlijk, ben mezelf nogal kwijtgeraakt, me altijd aangepast aan anderen om aardig gevonden te worden (zus werd altijd voorgetrokken) dus ik zou wat meer mezelf willen zijn. Zelfverzekerder. En qua uiterlijk wil ik graag wat gewicht kwijt. Maar emotie-eter. Dus proppen tegen verdriet. Morgen begint mijn eerste therapiesessie met onder andere traumaverwerking. Doel: mooier worden van binnen en dan automatisch ook van buiten Ben er zoooo klaar voor!
Heeft jouw werkplek ook te lijden onder de crisis?
Heeft jouw werkplek ook te lijden onder de crisis?
zondag 15 januari 2012 om 18:15
zondag 15 januari 2012 om 18:46
Wow Elynn, wat een mooi compliment! Heel leuk om te lezen, dankjewel!
Ik word heel blij van muziek. Bepaalde liedjes fleuren me elke keer weer op! Op dit moment ga ik een beetje mee in de zomerse sfeer rondom Michel Telo.
Ik word heel verdrietig van... Machteloosheid. Of van het idee dat ik mensen ga verliezen. Of als ik iemand zie huilen die ik nooit zie huilen. Zoals mijn moeder. Of oma. Of vrienden.
Waar moet jij hard om lachen?
Ik word heel blij van muziek. Bepaalde liedjes fleuren me elke keer weer op! Op dit moment ga ik een beetje mee in de zomerse sfeer rondom Michel Telo.
Ik word heel verdrietig van... Machteloosheid. Of van het idee dat ik mensen ga verliezen. Of als ik iemand zie huilen die ik nooit zie huilen. Zoals mijn moeder. Of oma. Of vrienden.
Waar moet jij hard om lachen?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 15-01-2012 18:52
Reden: Mosterd
Reden: Mosterd
% gewijzigd
zondag 15 januari 2012 om 20:15
Een gebeurtenis die te privé is om hier neer te zetten, sorry, maar waar ik niet omheen kan en dat voor mij vanillestokje voorgoed heeft veranderd.
Vanillestokje = vanalles (autocorrect) maar ik vond m zo leuk dat ik m laat staan. Beetje lachen om iets naars, dat is beter.
Wanneer heb jij voor het laatst om jezelf gelachen?
Vanillestokje = vanalles (autocorrect) maar ik vond m zo leuk dat ik m laat staan. Beetje lachen om iets naars, dat is beter.
Wanneer heb jij voor het laatst om jezelf gelachen?
maandag 16 januari 2012 om 17:41
Hé jammer, ik dacht Elynn redt het topic.. Nou, ik dan maar...
Mijn date is met iemand die net zoals ik veel van praten houdt. Geen vervelende stiltes. Leuke gespreksonderwerpen terwijl we ons toegeven aan 'n heerlijk 2 gangen menu. (ben niet zo van de toetjes) Na het eten nemen we nog iets warms te drinken. Daarna gaan we naar een cafe waar we lekker aangeschoten worden en genieten van live muziek waar we beiden heel blij van worden. En daarna gaan we naar huis en vallen met een gelukszalig gevoel op ons kussen in slaap.
Hoe eet jij je friet het liefst?
Mijn date is met iemand die net zoals ik veel van praten houdt. Geen vervelende stiltes. Leuke gespreksonderwerpen terwijl we ons toegeven aan 'n heerlijk 2 gangen menu. (ben niet zo van de toetjes) Na het eten nemen we nog iets warms te drinken. Daarna gaan we naar een cafe waar we lekker aangeschoten worden en genieten van live muziek waar we beiden heel blij van worden. En daarna gaan we naar huis en vallen met een gelukszalig gevoel op ons kussen in slaap.
Hoe eet jij je friet het liefst?
maandag 16 januari 2012 om 19:56
Julia, ik zit al bijna 14 jaar aan dezelfde (leuke) kerel vastgeplakt en vraag me eigenlijk nooit af hoe mij ideale date eruitziet. Bedankt voor de redding.
Ehm, Marloes, Maggi over de friet, dat kan ik helemaal niet. En no offense, maar het lijkt me ook best vies.
Naar Tribe van Bruce Parry
Wat heb je vanavond gegeten?
Ehm, Marloes, Maggi over de friet, dat kan ik helemaal niet. En no offense, maar het lijkt me ook best vies.
Naar Tribe van Bruce Parry
maandag 16 januari 2012 om 20:40
quote:Elynn schreef op 16 januari 2012 @ 19:56:
Haha, ik word wel eens vaker raar aangekeken maar het is echt heerlijk!
Eerste keer ongesteld toen ik 12 was.
Wat vind je van american next top model?
Haha, ik word wel eens vaker raar aangekeken maar het is echt heerlijk!
Eerste keer ongesteld toen ik 12 was.
Wat vind je van american next top model?