Ik ben zo bang.... deel 10
zondag 11 december 2011 om 18:12
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht 
Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
vrijdag 13 januari 2012 om 14:05
Dan kan vrijdag de dertiende nooit een ongeluksdag zijn als jij erop bent geboren Sjur. Zie je wel dat het nonsens is.
Inderdaad knap dat je al zo vroeg op pad was. Lekker zo'n Sjurdagje.
Is het niet jammer Bo dat de dennenbomen weg gaan? Of blijft je uitzicht wel mooi? Die man is een maand te laat. Hij had ze in december misschien nog goed kunnen verkopen.
Its wat fijn van de baan van Sjurman. Het is zowiezo fijn als je een baan hebt waar je je lekker in voelt.
Hoe voelt het nu om achter een kinderwagen te lopen? Leuk is dat hè. Straks nog veel leuker. Ik kwek wat af met Sam als ik erachter loop.
En als de fysio in februari niet is verbeterd dan is dat het. Niets meer aan te doen en chronisch, wat ze al na een jaar zeggen. Ik hoop dat de verbetering doorzet en dat het nu eens niet aan het weer blijkt te liggen. Ik mag nog niet eens klagen want sommige mensen hebben het veel en veel erger. Maar dat is natuurlijk altijd zo. Ik heb nu zelfs pijnvrije dagen en dat is erg lang geleden. Dus het lijkt echt beter te gaan. Net als met de krampen. Zonder medicijnen heb ik er niet meer last van. Dat blijft eigenlijk ook best stabiel. Ik durfde het alleen niet te roepen.
Sam ligt lekker in de box te kraaien. Ben naar mijn vriendin op de koffie geweest en die heeft me lekker lang vastgehouden omdat zij het ook zo leuk vind als Sam er is. Sam lag lekker de brabbelen op een deken op de grond en inderdaad lag hij opeens op zijn buik. Jippie. Alleen heb ik het niet gezien. Dat is dan wel weer jammer. Daarna wat boodschappen gedaan, de hond uitgelaten en hierheen gereden. Nu eten klaarmaken, Sam in bad doen, stukje wandelen nog, het is zo lekker buiten en dan is het wel weer tijd om Sam terug te brengen en door te gaan naar mijn werk.
Wat ik heb het druk?? (Maar wel leuk druk). Ik geniet altijd van de Samdag.
Inderdaad knap dat je al zo vroeg op pad was. Lekker zo'n Sjurdagje.
Is het niet jammer Bo dat de dennenbomen weg gaan? Of blijft je uitzicht wel mooi? Die man is een maand te laat. Hij had ze in december misschien nog goed kunnen verkopen.
Its wat fijn van de baan van Sjurman. Het is zowiezo fijn als je een baan hebt waar je je lekker in voelt.
Hoe voelt het nu om achter een kinderwagen te lopen? Leuk is dat hè. Straks nog veel leuker. Ik kwek wat af met Sam als ik erachter loop.
En als de fysio in februari niet is verbeterd dan is dat het. Niets meer aan te doen en chronisch, wat ze al na een jaar zeggen. Ik hoop dat de verbetering doorzet en dat het nu eens niet aan het weer blijkt te liggen. Ik mag nog niet eens klagen want sommige mensen hebben het veel en veel erger. Maar dat is natuurlijk altijd zo. Ik heb nu zelfs pijnvrije dagen en dat is erg lang geleden. Dus het lijkt echt beter te gaan. Net als met de krampen. Zonder medicijnen heb ik er niet meer last van. Dat blijft eigenlijk ook best stabiel. Ik durfde het alleen niet te roepen.
Sam ligt lekker in de box te kraaien. Ben naar mijn vriendin op de koffie geweest en die heeft me lekker lang vastgehouden omdat zij het ook zo leuk vind als Sam er is. Sam lag lekker de brabbelen op een deken op de grond en inderdaad lag hij opeens op zijn buik. Jippie. Alleen heb ik het niet gezien. Dat is dan wel weer jammer. Daarna wat boodschappen gedaan, de hond uitgelaten en hierheen gereden. Nu eten klaarmaken, Sam in bad doen, stukje wandelen nog, het is zo lekker buiten en dan is het wel weer tijd om Sam terug te brengen en door te gaan naar mijn werk.
Wat ik heb het druk?? (Maar wel leuk druk). Ik geniet altijd van de Samdag.
vrijdag 13 januari 2012 om 14:43
Hallo meiden, ik heb even snel bijgelezen tussen de bedrijven door. Ben druk op mijn manier, vanochtend wezen zwemmen, bloed wezen prikken even bij mijn dochter langs en samen met mijn kleinzoon een bloemetje gekocht, en voor hem een pot met narcissen voor op zijn kamer. Ik had nog een bon van een winkel daar in de buurt. Zo even boodschappen doen en dan weer naar het zwembad voor het wenzwemmen en dan vanavond lui voor de buis.
Bo fijn dat de buurman niet zo vroeg bezig was met zagen.
Sjur ben je geslaagd voor morgen?
Zo ik ben weer weg doooooooooooeg
Bo fijn dat de buurman niet zo vroeg bezig was met zagen.
Sjur ben je geslaagd voor morgen?
Zo ik ben weer weg doooooooooooeg
vrijdag 13 januari 2012 om 15:21
Hihi, Zoeb, je feliciteert its met sjurman
Ik zit nu bij de kapper te wachten tot ik aan de beurt ben. Duurt niet lang meer. Net een erg leuk zwart krinkelstofrokje gekocht, slechts 15 ¤! Ookal draag ik het alleen morgen, ik ben blij! Ik weet nog niet wat ik erop draag, ga ik zo even kijken.
Later meer, ik ben aan de beurt.
Ik zit nu bij de kapper te wachten tot ik aan de beurt ben. Duurt niet lang meer. Net een erg leuk zwart krinkelstofrokje gekocht, slechts 15 ¤! Ookal draag ik het alleen morgen, ik ben blij! Ik weet nog niet wat ik erop draag, ga ik zo even kijken.
Later meer, ik ben aan de beurt.
vrijdag 13 januari 2012 om 15:41
vrijdag 13 januari 2012 om 15:51
Sam heeft in bad het spartelen ontdekt. Ik lachen. Ik was drijfnat en ik kon ook de vloer dweilen daarna. En hoe harder ik lachte, hoe harder hij ook lachte en hoe harder hij dan begon te spartelen.
Heerlijk manneke en wat een plezier. Hoe jammer dat ik geen bad heb. Misschien moet het er toch nu maar eens van komen.
Heerlijk manneke en wat een plezier. Hoe jammer dat ik geen bad heb. Misschien moet het er toch nu maar eens van komen.
vrijdag 13 januari 2012 om 16:04
Zit Geluk in Bangkok? Ja toch, de eerste paar dagen?? Er is daar een verhoogde staat van paraatheid. Vanwege een opgepakte crimineel die een aanslag wilde plegen. Geluk kijken jullie goed uit. Stel je voor zeg. Moeten we toch niet aan denken.
Het is hier al de hele dag op de radio en ik moet dus ook al de hele dag aan Gelukkeling denken.
Thailand
Het is hier al de hele dag op de radio en ik moet dus ook al de hele dag aan Gelukkeling denken.
Thailand
vrijdag 13 januari 2012 om 17:24
vrijdag 13 januari 2012 om 17:48
En, hoe is je haar geworden, Sjur? Lekker, naar de kapper.... ik mis dat zo, soms.
En een rokje van 15¤, daar kun je je ook geen buil aan vallen!
Zoeb, ja, Gelukkeling zit in Thailand, ik dacht er ook nog aan. Eerst in Bangkok, daarna volgens mij doorreizen naar een andere streek.
Volgens de Franse info is de situatie voor toeristen niet bedreigend; ik hoop maar dat dat waar is!
En wat een heerlijke post over het badderen met Sam *smelt*
Zo lief!
Its, wat fijn voor Itsman, die baan! Het geeft ook meer zekerheid, een vaste baan in plaats van een detachering.
Is het gelukt, de auto?
Meepie, da's inderdaad een drukke dag! Maar het klinkt fijn, zo met je kleinzoon
Geniet ervan!
Ro is thuis, lekker weekend vieren!
Ik ga pannenkoeken bakken, geen zin om iets gezonds te koken vandaag.
En een rokje van 15¤, daar kun je je ook geen buil aan vallen!
Zoeb, ja, Gelukkeling zit in Thailand, ik dacht er ook nog aan. Eerst in Bangkok, daarna volgens mij doorreizen naar een andere streek.
Volgens de Franse info is de situatie voor toeristen niet bedreigend; ik hoop maar dat dat waar is!
En wat een heerlijke post over het badderen met Sam *smelt*
Zo lief!
Its, wat fijn voor Itsman, die baan! Het geeft ook meer zekerheid, een vaste baan in plaats van een detachering.
Is het gelukt, de auto?
Meepie, da's inderdaad een drukke dag! Maar het klinkt fijn, zo met je kleinzoon

Geniet ervan!
Ro is thuis, lekker weekend vieren!
Ik ga pannenkoeken bakken, geen zin om iets gezonds te koken vandaag.
vrijdag 13 januari 2012 om 17:55
Raar Bo, want hier zeggen ze dat het juist voor toeristen niet veilig is en ze adviseren niet naar toeristische trekpleisters te gaan. Wat een verschil dan zeg. Geluk zal wel snel een keer posten. En ze zijn bekend daar, dus ze zullen wel weten waar en niet heen te gaan.
Het was één groot badderfestijn vandaag. Sam heeft ook het zwaaien ontdekt. Alleen niet bewust.
En inderdaad hebben zijn papa en mama nog niet gezien dat hij zich omdraait want dat gebeurde op het KDV. Alleen vriendin en ik zagen hem vanmorgen opeens op zijn buik naar buiten liggen kijken. Wij hebben dus ook niet gezien dat hij zich draaide. Ik geniet ook echt van die vrijdagen. En zeker nu de lente eraan komt is het heerlijk.
Het was één groot badderfestijn vandaag. Sam heeft ook het zwaaien ontdekt. Alleen niet bewust.
En inderdaad hebben zijn papa en mama nog niet gezien dat hij zich omdraait want dat gebeurde op het KDV. Alleen vriendin en ik zagen hem vanmorgen opeens op zijn buik naar buiten liggen kijken. Wij hebben dus ook niet gezien dat hij zich draaide. Ik geniet ook echt van die vrijdagen. En zeker nu de lente eraan komt is het heerlijk.
vrijdag 13 januari 2012 om 20:11
Hier wel echt vrijdag de 13e. Okkie is gestopt met borstvoeding en daar ben ik verdrietig over. Klinkt misschien als een oenige verdrietigheid, snap dat het misschien niet te snappen valt. 17 maanden en 12 dagen. Voor de een gigantisch lang, voor mij fijne momenten samen. Het zat er wel al aan te komen hoor, maar toch.
Daarna scheurde vriend zijn net nieuwe broek helemaal, een winkelhaak van 10 cm. En daar hebben we nu ruzie over.
En morgen gaan we op wintersport en is alles weer vrolijk als het goed is.
Nog wat spullen pakken en dan vroeg naar bed.
Bo we gaan naar zuid Duitsland, totaal niet richting jou. Anders hadden we onszelf misschien wel weer uitgenodigd We zitten vlak aan de Oostenrijkse grens bij Reit Im Winkel.
Fijn dat het zagen pas later begon!
Zoebie heerlijk zo'n Samdag! Blijf je dat de vaste dag doen totdat hij naar school gaat?
Daarna scheurde vriend zijn net nieuwe broek helemaal, een winkelhaak van 10 cm. En daar hebben we nu ruzie over.
En morgen gaan we op wintersport en is alles weer vrolijk als het goed is.
Nog wat spullen pakken en dan vroeg naar bed.
Bo we gaan naar zuid Duitsland, totaal niet richting jou. Anders hadden we onszelf misschien wel weer uitgenodigd We zitten vlak aan de Oostenrijkse grens bij Reit Im Winkel.
Fijn dat het zagen pas later begon!
Zoebie heerlijk zo'n Samdag! Blijf je dat de vaste dag doen totdat hij naar school gaat?
vrijdag 13 januari 2012 om 20:17
we hebben een nieuwe auto. Een volkswagen golf station. Past mooi de kinderwagen achterin. Niet de nieuwste maar we kunnen
waarom ben je gestopt phoehee? ,kan me voorstellen dat het heel verdrietig is om te moeten stoppen overigens. Het is toch iets wat ervoor zorgt dat je kind heel dicht bij je is. Ik hoop dan ook echt dat het bij mij ook wil lukken. Veel plezier op vakantie
waarom ben je gestopt phoehee? ,kan me voorstellen dat het heel verdrietig is om te moeten stoppen overigens. Het is toch iets wat ervoor zorgt dat je kind heel dicht bij je is. Ik hoop dan ook echt dat het bij mij ook wil lukken. Veel plezier op vakantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 13 januari 2012 om 20:28
Wat een pechdag Phoehee. Moest de broek mee op vakantie?
Wat jammer dat de borstvoeding is gestopt. Wil Okkie het niet of lukt het niet meer? Het is best jammer, want het is wat je zegt, toch een fijn moment samen.
Er ligt overal sneeuw genoeg heb ik gehoord dus de echte wintersport gaat vast lukken. Ok is nog te klein om op ski's te gaan staan he? Vanaf wanneer mogen ze het echt leren?
Ik blij Sam op vrijdag houden als ze op het werk niet al te moeilijk gaan doen.
Wat jammer dat de borstvoeding is gestopt. Wil Okkie het niet of lukt het niet meer? Het is best jammer, want het is wat je zegt, toch een fijn moment samen.
Er ligt overal sneeuw genoeg heb ik gehoord dus de echte wintersport gaat vast lukken. Ok is nog te klein om op ski's te gaan staan he? Vanaf wanneer mogen ze het echt leren?
Ik blij Sam op vrijdag houden als ze op het werk niet al te moeilijk gaan doen.
vrijdag 13 januari 2012 om 21:17
Lieve Phoehee, het is toch ook een enorm moment, om afscheid te nemen van het borstvoeden? Ik ben geen mama, maar zelfs ik kan me er iets bij voorstellen
Wat een rotdag, met ruzie en de stress van de vakantie.
Ik hoop dat de reis morgen goed gaat, ik wens je alvast heel veel plezier!
Its, gefeliciteerd met je nieuwe auto! Fijn
Zoeb, het lijkt me voor Sam ook fijn als hij weet dat hij vrijdag altijd bij jou is, ik hoop dat dat ondanks je werk door kan blijven gaan!
Ik ga slapen, ben net in bad gegaan en nu helemaal rozig.
Slaap lekker & tot morgen!
Wat een rotdag, met ruzie en de stress van de vakantie.
Ik hoop dat de reis morgen goed gaat, ik wens je alvast heel veel plezier!
Its, gefeliciteerd met je nieuwe auto! Fijn

Zoeb, het lijkt me voor Sam ook fijn als hij weet dat hij vrijdag altijd bij jou is, ik hoop dat dat ondanks je werk door kan blijven gaan!
Ik ga slapen, ben net in bad gegaan en nu helemaal rozig.
Slaap lekker & tot morgen!
vrijdag 13 januari 2012 om 21:20
Phoehee jammer dat de bv niet meer gaat. Ik vond het ook altijd heerlijke momenten. Balen van de winkelhaak in de nieuwe broek ik hoop dat het de vakantiepret niet gaat verknallen. Ik wens jullie een hele fijne vakantie.
Its heel veel plezier met jullie nieuwe auto.
Ook ik hoop dat de berichten geen invloed hebben op de vakantie van Geluk.
Sjur weet je al wat je op je nieuwe rokje aan gaat doen voor de fotosessie?
Ik heb morgen solistenrepetitie dus nog even wat teksten doornemen voor het slapen gaan. En er komt morgen een vriendin logeren dus het weekend is weer aardig gevuld.
Its heel veel plezier met jullie nieuwe auto.
Ook ik hoop dat de berichten geen invloed hebben op de vakantie van Geluk.
Sjur weet je al wat je op je nieuwe rokje aan gaat doen voor de fotosessie?
Ik heb morgen solistenrepetitie dus nog even wat teksten doornemen voor het slapen gaan. En er komt morgen een vriendin logeren dus het weekend is weer aardig gevuld.
vrijdag 13 januari 2012 om 22:52
zaterdag 14 januari 2012 om 09:56
Tot volgende week, Phoehee!!
Hier even vlug: we gaan een graafmachine huren want het gezaag van de buurman heeft Ro geïnspireerd: het terrein tegenover het huis moet ontbost.
Vandaag nog. Met een graafmachine en een kettigzaag en alles.
Wens me succes, dat wordt weer uuuuuuren in de herrie zitten, dit weekend!
Hier even vlug: we gaan een graafmachine huren want het gezaag van de buurman heeft Ro geïnspireerd: het terrein tegenover het huis moet ontbost.
Vandaag nog. Met een graafmachine en een kettigzaag en alles.
Wens me succes, dat wordt weer uuuuuuren in de herrie zitten, dit weekend!
zaterdag 14 januari 2012 om 10:36
Bo succes met de herrie. Heb je geen oordoppen of een koptelefoon om naar muziek te luisteren? Ro denkt natuurlijk laat ik het nu maar doen anders loopt het bos weg
Ik ben ook zo weg, naar de solistenrepetitie, en daarna komt mijn vriendin om hier even tot rust te komen het weekend.
Iedereen een fijne dag.
Ik ben ook zo weg, naar de solistenrepetitie, en daarna komt mijn vriendin om hier even tot rust te komen het weekend.
Iedereen een fijne dag.
zaterdag 14 januari 2012 om 12:51
En het grote omzaagfeest is begonnen, hoor! De buurman helpt vrolijk mee.
Als ze zo de lunch achter de kiezen hebben gaan ze weer verder.
Leuke dag vandaag dus, Meepie, voor jou; veel plezier!
Itsman mag hier komen helpen als hij dat wil: zagen, bomen slepen, stronken uitgraven of struiken versnipperen: hij mag nog kiezen ook!
Zoeb, veel plezier op scouting; hopelijk hebben jullie net zulk mooi zonnig winterweer als wij! Eindelijk zon, ik geniet er echt van.
Als ze zo de lunch achter de kiezen hebben gaan ze weer verder.
Leuke dag vandaag dus, Meepie, voor jou; veel plezier!
Itsman mag hier komen helpen als hij dat wil: zagen, bomen slepen, stronken uitgraven of struiken versnipperen: hij mag nog kiezen ook!
Zoeb, veel plezier op scouting; hopelijk hebben jullie net zulk mooi zonnig winterweer als wij! Eindelijk zon, ik geniet er echt van.
zaterdag 14 januari 2012 om 12:55
Phoehee je bent op vakantie, dus je leest het pas veel laster, maar ik las ent pa dat Okkie de borst niet meer wilde .
Het is toch het einde van een fase, de belangrijke en intieme momenten die allen voor jou en Ok samen waren.......Ik hoop dat de vakantie jullie allemaal goed doet en je je beter voelt als je weer thuis bent.
Bo, ik snap Ro wel hoor. Het is een pestklus, maar dan ben je tenminste in een keer van het gedonder af.
Zoeb hoe was de scouting? In mijn eigen groep is nu ook een plusstam, dus ik ga weer terug naar m'n groeppie, met af en toe een opkomst.
It's how you doin mama? Heb je een beetje fijn weekend.
Meepie veel succes bij de repetitie!
Het is toch het einde van een fase, de belangrijke en intieme momenten die allen voor jou en Ok samen waren.......Ik hoop dat de vakantie jullie allemaal goed doet en je je beter voelt als je weer thuis bent.
Bo, ik snap Ro wel hoor. Het is een pestklus, maar dan ben je tenminste in een keer van het gedonder af.
Zoeb hoe was de scouting? In mijn eigen groep is nu ook een plusstam, dus ik ga weer terug naar m'n groeppie, met af en toe een opkomst.
It's how you doin mama? Heb je een beetje fijn weekend.
Meepie veel succes bij de repetitie!