Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 14 januari 2012 @ 09:31:

[...]

Excuses! We gaan er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBedankt alvast!
Het topic staat er weer. Kaboutertjes zeker actief.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 januari 2012 @ 21:44:

[...]

Er is een forummer die een beetje pissig op mij is omdat ik vond dat er dingen in zijn of haar topic gepost werden wat pure dierenmishandeling was. Ik heb op dat topic eerlijk gezegd dat ik dat zou staffen. U heeft het topic verwijderd. Was het topic of het strafbaar was een kat (te doden of verwonden of af te schrikken) met een pvc buis.

Nu vind deze persoon het grappig om mij consequent hier Miep te noemen en mij hier op uw topic te provoceren.

Ik heb daar nou al een paar keer netjes op geantwoord dat ik graag heb dat hij of zij mij met mijn nick aanspreekt of MV.

Telkens haalt u die postings weg en kan deze forummer zo doorgaan. Dus mijn vraag is en was, waarom laat u dat toe? En haalt u mijn postings weg, inclusief de posting naar u toe waarin ik vraag hoevaak ik nog moet reageren op dit soort postings. Het topic zal niet voor niets weggehaald worden maar deze forummer had een andere nick aangemaakt om te rellen en dit ook hier geschreven dat het speciaal was aangemaakt en een ban ook niet uit zou maken omdat die met de andere nick zou door forummen.

Al die postings zijn weggehaald dus ik kan mij niet voorstellen dat u het over het hoofd heeft gezien. In meerdere dagen.

Ik eindigde geloof ik met dat ik begrijp dat je hier niet offtopic mag gaan maar dat het dan ook heel fijn zou zijn als iemand structureel loopt te provoceren dat u kunt begrijpen dat ik dan ook reageer. Of begon ik nou zo in de laatste posting?

Nou ja, dat is ongeveer de strekking.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik hem of haar hier vandaag op uw topic niet meer gezien heb maar ik dacht ik beantwoord nog even uw vraag.

mvg,

Mylene

Beste MV,

Uiteraard is het bovenstaande ons niet ontgaan. Dit is ook precies de reden dat wij alle postings hebben verwijderd en maatregelen hebben genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dank u . Duidelijk nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mod,

Zou mijn nick geanonimiseerd kunnen worden? Er lopen mij iets teveel gekken rond op dit forum tegenwoordig en daarbij kan ik nog maar zelden inloggen met de iPad.

Dank.
Beste forummers,

Hierbij willen wij jullie op de hoogte brengen van een samenwerkingsverband met de Rabobank. Het gaat hier om een pilot gedurende een periode van 6 weken.

Vanaf aanstaande maandag 16 januari, zullen medewerkers van de Rabobank (onder de naam rabowebcare) wekelijks interessante, nuttige, financieel georiënteerde topics openen op de pijler Geld en Recht.

Deze samenwerking is vergelijkbaar met de samenwerking die wij eerder hebben gehad met Het Juridisch Loket.

De spelregels:

- De Rabobank mag maximaal 3 nieuwe topics per week posten.

- Topics en reacties gaan nooit over een specifiek Rabobank product, tenzij er een vraag vanuit een gebruiker is gesteld.

- Zowel de gebruikers als de Rabobank moeten de discussie on topic voeren. Klachten over de Rabobank, banken in het algemeen of de uitleg van een Rabobank product hebben dus geen plaats op een topic wat daar niet over gaat en zullen worden verwijderd.

- De Rabobank heeft het recht om ook in andere topics, binnen de pijler Gelf & Recht mee te praten.

- Net als de gebruikers houdt ook de Rabobank zich aan de huisregels van het Viva forum, http://www.viva.nl/huisregels/ .

Mochten jullie hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben dan verzoeken wij jullie deze te mailen naar forum@viva.nl .

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

.
willem1959 wijzigde dit bericht op 15-01-2012 14:49
Reden: mag niet zie ik
% gewijzigd
En voor ons allen, onder welke nickname gaat deze persoon (of personen) schrijven?
quote:willem1959 schreef op 15 januari 2012 @ 14:47:

En voor ons allen, onder welke nickname gaat deze persoon (of personen) schrijven?

Goed punt, ze schrijven met de volgende nickname: rabowebcare .

Staat nu ook in de mededeling :-)!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

@moderator

Misschien is het zinvol om de rabo-medewerkers te vragen zich eerst even in te lezen? De medewerkers van het JL destijds vielen nogal uit de toon omdat ze de omgangsvormen op het forum niet begrepen en daardoor in hun berichten de plank nogal mis sloegen.
Mag ik vragen waarom de keuze is voor 3 topics per week op Geld en Recht en niet voor 3 blogs per week? Daar kan ook wederzijds gereageerd worden.
Fijn dat er weer vernieuwend gewerkt gaat worden op het forum! Ben benieuwd hoe deze samenwerking gaat verlopen. Ik ga ervan uit dat de ervaringen met het juridisch loket mee zijn genomen en besproken zijn met de mensen die schrijven vanuit de rabobank.
Moderator; kun je een blik werpen op het topic "wat maakt voor jouw leven voor jezelf zinvol?" van Elmervrouw? Ene Faracha gaat daar te keer op een manier die imho nogal ver gaan incl. verwensingen aan het adres van Elmervrouw. (o.a. posting van vandaag om 18.43)

Pixiedust in "Wat maakt jouw leven voor jezelf zinvol?"
when you wish upon a star...
Mod, ik kan niet staffen (mobiel), vandaar even hier: ene faracha vliegt op het topic van elmervrouw op psyche m.i. volledig uit de bocht. Graag actie!
Mod, kunnen die posts van FRacha weg in EV topic (wat maakt jouw leven voor jezelf zinvol)?

Ze overtreedt heel wat regels.
Het topic 'wat voor ondergoed draag jij' op de pijler Mode & Beauty is verwijderd ivm spam.

@septembergirl, sjur en pixiedust: Het topic is opgeschoond en er zijn passende maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Moderator,op het topic nog altijd wakker mag een slotje,we hebben een nieuwe geopend.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Bambi schreef op 15 januari 2012 @ 14:01:

Mod,

Zou mijn nick geanonimiseerd kunnen worden? Er lopen mij iets teveel gekken rond op dit forum tegenwoordig en daarbij kan ik nog maar zelden inloggen met de iPad.

Dank.Nog maar even mijn vraag onder de aandacht brengen..
Hoi Mod, je kan pijlers blokkeren, toch?

Nou heb ik kinderen geblokkeerd, maar ik wil ook graag zwanger blokkeren. Kan ik bij voorkeuren meerdere pijlers blokkeren? Of maar 1?
quote:Bambi schreef op 16 januari 2012 @ 09:53:

[...]

Nog maar even mijn vraag onder de aandacht brengen..

Zou je een mail willen sturen met je accountgegevens (gebruikersnaam en emailadres) naar forum@viva.nl ? UIteraard zal je accoutn dan zsm worden geanonimiseerd. Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic MIjn leven is een drama op de pijler gezondheid is verwijderd. TO heeft hetzelfde topic geopend op de pijler psyche, alwaar het in onze ogen beter past.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:SeptemberGirl schreef op 16 januari 2012 @ 10:23:

Hoi Mod, je kan pijlers blokkeren, toch?

Nou heb ik kinderen geblokkeerd, maar ik wil ook graag zwanger blokkeren. Kan ik bij voorkeuren meerdere pijlers blokkeren? Of maar 1?Ik ben geen mod maar je kan zoveel pijlers blokkeren als je wilt, ik heb er ook een paar geblokkeerd. Bij je instellingen de shift knop dacht ik ingedrukt houden en dan de pijlers aanklikken die je wilt blokkeren.
quote:lichtbron schreef op 16 januari 2012 @ 00:52:

Moderator,op het topic nog altijd wakker mag een slotje,we hebben een nieuwe geopend.

Het topic is voorzien van een slotje!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Mylene_Valerie schreef op 16 januari 2012 @ 11:23:

[...]

Ik ben geen mod maar je kan zoveel pijlers blokkeren als je wilt, ik heb er ook een paar geblokkeerd. Bij je instellingen de shift knop dacht ik ingedrukt houden en dan de pijlers aanklikken die je wilt blokkeren.

Dank MV, klopt helemaal wat je zegt! Mocht het nog niet werken dan horen wij dat graag!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven