Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Beste moderater,

zouden jullie een bericht van een forummer op het door mijn geopende topic, kind problemen op scool kunnen verwijderen. Het gaat om pagina 7, reactie van blogbabe met een qoute van mijn reactie.

Vriendelijk dank,

Pimkie
Dit ivm privacygevoelige gegevens.
Bij Relaties staat een nogal schreeuwend topic met alleen hoofdletters, kan dat veranderd worden in gewone letters?
quote:sjeunemais schreef op 12 januari 2012 @ 23:56:

Bij Relaties staat een nogal schreeuwend topic met alleen hoofdletters, kan dat veranderd worden in gewone letters?Ja, sorry, mijn (copy- paste fout). Mogen het kleine letters worden, mod (mogen we Joris zeggen?)
quote:ModeratorViva schreef op 12 januari 2012 @ 21:36:

[...]

het topic is voorzien van een slotje!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBedankt!
Kan het topic "Uitgerekend juli 2012!" op Zwanger gesloten worden? We zitten bijna aan de 3000 posts en er is inmiddels een nieuw topic.

Dank!
quote:pimkie schreef op 12 januari 2012 @ 22:18:

Beste moderater,

zouden jullie een bericht van een forummer op het door mijn geopende topic, kind problemen op scool kunnen verwijderen. Het gaat om pagina 7, reactie van blogbabe met een qoute van mijn reactie.

Vriendelijk dank,

Pimkie

De quote is verwijderd,

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:sjeunemais schreef op 12 januari 2012 @ 23:56:

Bij Relaties staat een nogal schreeuwend topic met alleen hoofdletters, kan dat veranderd worden in gewone letters?

Het is aangepast,

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:Karan schreef op 13 januari 2012 @ 10:41:

Kan het topic "Uitgerekend juli 2012!" op Zwanger gesloten worden? We zitten bijna aan de 3000 posts en er is inmiddels een nieuw topic.

Dank!

Gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Beste Mod,

Ik stelde u een vraag en die wordt zonder antwoord verwijderd. Terwijl het iets is wat op dit topic speelt dus niet offtopic. Zou ik aub mogen weten waarom ik er geen antwoord op krijg?

Ik wil het graag begrijpen waarom ik geen antwoord op mijn vraag kan krijgen, er staat nm ook niet bij dat ik jullie moet mailen.

mvg,

Mylene
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En mijn vraag naar het kattenpijptopic staat ook nog open, die heb je volgens mij gemist tussen al die off topic postings, maar het is een serieuze vraag. Volgens de laatste update is de status nog steeds dat jullie er mee bezig zijn. Wanneer kunnen we het topic terug verwachten?
Spreuken 18:2
Ooh maar hij staat er nog. Of duurt het altijd even voordat hij weggaat? Gaat om het schuin gearceerde gedeelte.
Beste moderater,

Ik denk dat de verkeerde reactie is verwijderd. Ik zal het deze keer beter specificeren.

Topic: kind problemen op school, pagina 7 helemaal bovenaan, reactie van Blogbabe op 1-11-2012 om 22.23u. Ik hoop dat het zo duidelijker is.

Nogmaals bedankt.

Pimkie
Kunt u het topic 'voor wie nog altijd wakker is' een beetje in de gaten houden?

Er wordt geprovoceerd en een forumster die hier al jaren forumt wordt consequent met 'hij' aangeduid. En dat is niet per ongeluk.
Het topic zoveel Champix over is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:pimkie schreef op 13 januari 2012 @ 15:23:

Beste moderater,

Ik denk dat de verkeerde reactie is verwijderd. Ik zal het deze keer beter specificeren.

Topic: kind problemen op school, pagina 7 helemaal bovenaan, reactie van Blogbabe op 1-11-2012 om 22.23u. Ik hoop dat het zo duidelijker is.

Nogmaals bedankt.

Pimkie

De privacygevoelige info is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:satchel schreef op 13 januari 2012 @ 14:24:

En mijn vraag naar het kattenpijptopic staat ook nog open, die heb je volgens mij gemist tussen al die off topic postings, maar het is een serieuze vraag. Volgens de laatste update is de status nog steeds dat jullie er mee bezig zijn. Wanneer kunnen we het topic terug verwachten?

Excuses voor deze trage reactie. We hebben besloten het topic niet terug te plaatsen, dit omdat er in onze ogen dieronvriendelijke acties werden besproken. Wij willen op het forum geen ruimte bieden voor dergelijke zaken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Mylene_Valerie schreef op 13 januari 2012 @ 14:03:

Beste Mod,

Ik stelde u een vraag en die wordt zonder antwoord verwijderd. Terwijl het iets is wat op dit topic speelt dus niet offtopic. Zou ik aub mogen weten waarom ik er geen antwoord op krijg?

Ik wil het graag begrijpen waarom ik geen antwoord op mijn vraag kan krijgen, er staat nm ook niet bij dat ik jullie moet mailen.

mvg,

Mylene

Waarschijnlijk hebben we je vraag over het hoofd gezien, waarvoor excuses. Zou je deze nogmaals willen stellen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Moonlight82 schreef op 13 januari 2012 @ 15:28:

Kunt u het topic 'voor wie nog altijd wakker is' een beetje in de gaten houden?

Er wordt geprovoceerd en een forumster die hier al jaren forumt wordt consequent met 'hij' aangeduid. En dat is niet per ongeluk.

We houden het in de gaten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hallo mod,

Ik heb al een aantal keren een berichtje op het bugtopic geplaatst. Tot op heden is dit 'probleem' niet opgelost. Ook worden er geen reacties op gegeven. Worden deze meldingen wel gelezen?

Mvg Chicky
quote:ModeratorViva schreef op 13 januari 2012 @ 21:15:

[...]

Waarschijnlijk hebben we je vraag over het hoofd gezien, waarvoor excuses. Zou je deze nogmaals willen stellen?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Er is een forummer die een beetje pissig op mij is omdat ik vond dat er dingen in zijn of haar topic gepost werden wat pure dierenmishandeling was. Ik heb op dat topic eerlijk gezegd dat ik dat zou staffen. U heeft het topic verwijderd. Was het topic of het strafbaar was een kat (te doden of verwonden of af te schrikken) met een pvc buis.

Nu vind deze persoon het grappig om mij consequent hier Miep te noemen en mij hier op uw topic te provoceren.

Ik heb daar nou al een paar keer netjes op geantwoord dat ik graag heb dat hij of zij mij met mijn nick aanspreekt of MV.

Telkens haalt u die postings weg en kan deze forummer zo doorgaan. Dus mijn vraag is en was, waarom laat u dat toe? En haalt u mijn postings weg, inclusief de posting naar u toe waarin ik vraag hoevaak ik nog moet reageren op dit soort postings. Het topic zal niet voor niets weggehaald worden maar deze forummer had een andere nick aangemaakt om te rellen en dit ook hier geschreven dat het speciaal was aangemaakt en een ban ook niet uit zou maken omdat die met de andere nick zou door forummen.

Al die postings zijn weggehaald dus ik kan mij niet voorstellen dat u het over het hoofd heeft gezien. In meerdere dagen.

Ik eindigde geloof ik met dat ik begrijp dat je hier niet offtopic mag gaan maar dat het dan ook heel fijn zou zijn als iemand structureel loopt te provoceren dat u kunt begrijpen dat ik dan ook reageer. Of begon ik nou zo in de laatste posting?

Nou ja, dat is ongeveer de strekking.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik hem of haar hier vandaag op uw topic niet meer gezien heb maar ik dacht ik beantwoord nog even uw vraag.

mvg,

Mylene
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het is altijd heel vervelend als je geprovoceerd of afgezeken wordt MV, maar geloof me: negeren is het beste wat je kunt doen, dan is de lol er hopelijk snel af.
The Voice Of Holland Seizoen 2 - De Live Shows Deel 3

We gaan door naar de finale, dit topic mag dicht. Bedankt!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Het topic "hardloopgroepje in Den Haag' is verplaatst naar het prikbord.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:chicky012 schreef op 13 januari 2012 @ 21:23:

Hallo mod,

Ik heb al een aantal keren een berichtje op het bugtopic geplaatst. Tot op heden is dit 'probleem' niet opgelost. Ook worden er geen reacties op gegeven. Worden deze meldingen wel gelezen?

Mvg Chicky

Excuses! We gaan er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven