Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
mogen mag ik weer op mijn aangenomen kleindochters Anneteesha en Shakaleesha passen
quote:eleonora schreef op 12 januari 2012 @ 00:09:

[...]

Heb ik helemaal niet gehoord, maar goed, ik stond naast Spuka, dan weet je het wel.....

O, was ik op koor gisteravond. Ik werd vanmorgen wakker en kon me met geen mogelijkheid meer herinneren wat ik gisteren gedaan had.

Vandaag ben ik naar de cursus: Intelectuele eigendom: een zwevend bestaan geweest. Heel bijzonder. Die verbinding tussen het recht en onze leefwijze. Die juriste die het gaf kunnen we misschien eens inhuren.

O, ik ken haar van de wurksjop doe es raar met wenkbrauwhaar
quote:Meds schreef op 12 januari 2012 @ 22:04:

O, ik ken haar van de wurksjop doe es raar met wenkbrauwhaar

O, echt?

Volgens mij gaf ze; " make-uppen met houtskool " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Om optimaal gebruik te maken van die darkroom doca; iemand behoefte aan een cursus " geblinddoekt kappen " ?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Doen hoor Meds, zo'n piercing. Zie je niks van. En het kan er altijd weer uit als het niet bevalt.

Die foto van Elynn en mij is inderdaad niet meer recent, maar aangezien die franse implantaten eruit moeten, dachten we dat hij dan daarna wel weer aardig klopt. De pruiken hoeven trouwens ook niet meer. Gewoon een blauwspoelinkje.

Oh ja, er werd vanmiddag een rookton bij het clubhuis afgeleverd. Waarom?!
Is 'ie er?

De rookton?

Geweldig!

Meds kwam met kílo's verse worst. Lekker hoor maar in januari, als iedereen Sonja Bakkert, Dr. Frankt of Camebridged niet echt op te krijgen voor ze zelfstandig de koelkast uitwandelen.

Vandaar de rookton.

We gaan worst roken! Tot vér in augustus rookworst, wat een weelde he?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2012 @ 22:28:

Om optimaal gebruik te maken van die darkroom doca; iemand behoefte aan een cursus " geblinddoekt kappen " ?

[afbeelding]Bia, ik weet nu wel dat je mijn creatie niet vindt staan bij Duploo...volgende keer als ze weer eens gehairstyled wil worden doe jij het maar.
Gezellig Leo. Worst. Ben benieuwd. Komt er ook een workshop?

Ik ga mijn bed trouwens in. Morgen kievitseieren zoeken. Je weet maar nooit hoe vroeg die zijn met dat gat in de ozonlaag.

Oh ja, ik draag vanaf vandaag uit solidariteit en waardering voor onze Beatrix een hoofddoek. Ik dacht, ik meld het even. Dat jullie niet schrikken.

Maar ik eet nog wel gewoon worst hoor.
Leo, wat doe je?

Leo, mijn liefste. Ik wéét dat je graag de show steelt.

Maar vind je dit niet een heel klein beetje overdreven?

Zo ontneem je BGB en Spuka wel heel erg de kans om nog indruk te maken op de nieuw ingehuurde Polen die het clubhuis komen aanpassen aan de rollators en scootmobielen moderne tijd.

Ik schrok er echt van toen ik dit zag.

Ben van de weeromstuit weer begonnen met macrameeën, en ik heb al zo'n last van pijnlijke handen sinds die kou uit Schotland in mijn botten is gaan zitten.
Egelviva, kunnen die Polen ook schoonmaken? Ik begrepen dat de vrijwillige schoonmaakploeg ook staakt. Dit uit solidariteit met de betaalde krachten. Ze willen meer waardering enzo.

Anyhow, ik ben erg gevoelig voor zwemmerseczeem dus prefereer een propere zweethut. Met slippers is de ervaring toch minder intens....
Egel, je maakt een probleem om niks, sorry hoor. Bia en Spuka maken soïso indruk, met hun zelfgemacrameëde stoeipakjes.

En niet alleen op Polen. Dat zou discriminatie zijn en daar doen ze niet aan. Ook op Zwarte Piet dus.

Mijn dansje doet daar niks aan af.

*busts a move*
Respect, sistah Leo!

Ik heb de zweethut even schoongespoten, dan kunnen we het hier weer over belangrijke dingen hebben: wie zou er vanavond voor wijn en toastjes zorgen voor het Meditatief Moment?
ik heb denk ik wel een idee voor een nieuwe wurksjop: rooksignalenworsten maken. Maak creatieve rooksignalen terwijl je worst rookt.

Tekst voor de stencils:

In deze tijden van social media en internet zoek je soms naar nostalgie om te onthaasten. Wat is er nou romantischer dan je man laten weten dat je de klare koud hebt staan via rooksignalen? Volg de cursus rooksignalen signaleren en ontwerpen en rook ondertussen een heerlijke worst of sigaar uit eigen doos
Fantastisch idee Meds. Doen we.

Zelf dacht ik tevens aan de cursus 'rookgordijnen maken'. Snel, goedkoop en zo wordt de rook hergebruikt. Geen overbodige luxe in deze crisistijd.
Helemaal van deze tijd, dat multifuntioneel onthaasten. Anders voel je je ook zo nutteloos. Misschien kunnen we zometeen tijdens het Meditatief Moment de kerstversieringen eens opruimen.
Danku voor het proper spuiten van de zweethut, yette! Fijn dat jij zo'n opgeruimd type bent! Nu ook weer met de kerstversiering. Ik vind het wel gezellig, maar de feestdagen zijn nu toch echt voorbij, getuige ook jouw poging tot het zoeken van het kievitsei.

Leo, ik krijg veel positieve reactie's op mijn make-over dus peins er niet over model te staan voor de knippen in het donker wurksjop.
Ja, Yette, dat zou fijn zijn, want ik herkende de kerstboom van 2008 nu bijna niet meer.
Als we nu de kerstbomen gaan opruimen, wat hebben we dan vorige week op de brandstapel gegooid?
mochten jullie denken, waarom heet ze ineens med-sie, dan komt vanwege een mislukte make-over door B. van Schaijk, die ik had gewonnen met de Zweedse Doorloper van de Vriendin.
De decors van de zes afgelopen BEO musicals + jouw oude keukengordijnen hebben we verbrand.
quote:medsie schreef op 14 januari 2012 @ 16:15:

mochten jullie denken, waarom heet ze ineens med-sie, dan komt vanwege een mislukte make-over door B. van Schaijk, die ik had gewonnen met de Zweedse Doorloper van de Vriendin.

Mooi.

Alsof je een wenkbrauwpiercing genomen hebt.
Mijn keukengordijnen? ik heb een buitenkeuken Leo, met een BBQ en rookton.
Nee, de geruite van de bedstee, die in de keuken.
quote:Meds schreef op 12 januari 2012 @ 22:04:

O, ik ken haar van de wurksjop doe es raar met wenkbrauwhaarquote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2012 @ 22:23:

O, echt?

Volgens mij gaf ze; " make-uppen met houtskool " .Zien jullie, ik zei jullie toch dat we een juriste in onze geledingen hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven