Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh....

En óf de hapjes in de smaak vielen. Alles ging op en ik had toch echt een boel gemaakt! Het was erg gezellig, maar we hebben het toch niet te laat gemaakt, om 11 uur waren we thuis.

Vandaag hou ik ik me rustig (lees: ik doe alleen het hoognodige) want ik heb nog steeds last van mijn rug en morgen moet ik werken.

Dus:

Stofzuigen

Frituurpan schoonmaken.

Wasje vouwen en opruimen.
Doe maar rustig allemaal. Het is vandaag vrijdag de dertiende.

Ik ga wandelen met Sam. Het is lekker buiten.
Ik vind het koud!!Maar dat komt misschien omdat ik slecht geslapen heb.

Ik heb mijn werk mee naar huis genomen,ze zijn aan het slijpen op de zaak en dat was niet fijn voor mijn hoofd

Veel plezier met Sam vandaag!
Veel plezier op Sam-dag vandaag!

Ik ben vanmorgen even terug naar bed gegaan, heb echt veel last van mijn rug.

Ik rij straks even de grens over om goeie zalf met ibuprofen te halen. Zie er als een berg tegenop om in deze staat te gaan werken morgen. Dat hou ik gewoon niet vol.
Ja wel koud maar heerlijk in het zonnetje. Beter dan al die regen.

Ik ga Sam in bad doen en eten klaarmaken voor vanavond. Ben nu thuis.

Om zes uur nog even werken en dan weekend.
Jeetje Goldie,dat klinkt niet lekker.Hoop dat de zalf helpt!

Werken is klaar,was ligt weer schoon in de kasten en alle bedden zijn verschoond.

Nu met een groene thee op de bank,zometeen Uk weer halen en dan weekend.

Wij gaan bij vrienden(met de cafetaria) eten en ik neem alleen een salade. (wel gruwelijk veel zin in frietjes,maar dat is zonde van de kilootjes die er al af zijn)

Wat gaan jullie eten?
Gold gaat je dat wel lukken morgen? Met pijn in je rug werken is niet fijn. Hoop dat de zalf gaat helpen. Lijkt me dan alleen maar erger te worden zo.

Coe wij eten Rendang met rijst en Gado gado. Bekende recept.

Hadden we nog over van gisteren. Dus vandaag gemakkelijk. Moet straks wel nog gaan werken. Vandaar het makkelijke.

Sam slaapt in bedje (Uk's bedje )

Hij viel gewoon om van moeheid en hij protesteerde wel even maar nu is hij stil.

Ik heb hem in bad gezet en hij heeft het spartelen ontdekt. Hoe harder ik lachte hoe harder hij begon te spartelen.

Ik kon daarna wel de babykamer dweilen. Maar ik had er zo'n lol in.
Zoeb,ze hebben er hier alledrie ingeslapen

Ik zie het helemaal voor me,het gespetter en geschater in bad!

Genieten voor jullie allebei.

Uk is op de bank in slaap gevallen.

Bijna zielig om hem zometeen wakker te maken.
UK gaat hier in het grote bad, en schenkt dan met haar minitheepot het badwater op de badmat... Maar inderdaad, we hebben lol dus ik dweil met liefde!

Ze heeft trouwens de waterpokken, dus ipv rompertjes ben ik vanochtend mousse gaan halen tegen de jeuk. Ze heeft er nu nog geen last van maar voor het slapen gaan krijgt ze een preventieve behandeling.

De deur is besteld, de was hangt, kind is gebadderd, en ik ga zo koken. Eerst voor de slaperige uk snel een hapje, dan voor ons curry. Normaal eet ze met ons mee maar ze valt echt bijna om dus het moet echt over een half uur klaar zijn, en dat lukt niet met curry. Rijst met rode saus, kip en doperwtjes krijgt ze. Alles met rode saus gaat altijd op. Ze eet trouwens bijna alles, ze zou de curry ook wel lusten.
Fijn zo'n goede eter Allis!

Ik hoop dat ze niet al teveel last van die "jeukerds"krijgt.

Badje met zemelen wil dan wel helpen.
Het moet morgen lukken Zoeb, ik wil dat het lukt .

Zalf is in tha house en ik heb meteen ook wat zwaardere pijnstillers meegebracht.

Allis, succes met preventief handelen. Als de Ukkies eenmaal jeuk krijgen is het echt heel zielig en mijn dochters hebben er allebei littekentjes aan overgehouden.

Wat voor soort voordeur hebben jullie gekozen?

Coetje, wij eten dus wel frieten. Met compensatie-salade en verder niks, dus niet geheel onverantwoord .

De frituurpan is weer schoon, wat een k**klusje is toch altijd.

Mamzie, alles goed?
Ik heb een paar domperdagjes gehad. Teveel hoesten dat doordringt in mijn kop, ik was er gewoon moe van.

Is het nu volgende week de 21ste of de 22ste?

Ben alleen met Muis dit weekend
ze is iig zonder mokken of wakker worden gaan slapen dus tot nu toe gaat het goed. afkloppen.

ik ga zelf ook maar eens naar bed, morgen mag Brit uitslapen en ik dus niet
Mogguh!

UKje is dus wel ziekig, het jeukt, en ze is lamlendig. We kijken nu samen BBC kindertelevisie. Ze hangt er maar wat bij... Arm ding.

Vandaag dus al mijn plannen uit het raam gegooid, ik heb boodschappen nodig en verder vooral met kleintje bezig.
De 21e Mamz. Zaterdag. Ik kan zondag niet.

Allis arme Ukje. Jammer dat het geen zomer is. Ik zette de kinderen altijd in de zon droogden ze uit. Als het te erg wordt de huisarts bellen voor een zalfje of zo.

Gold succes met werken en je rug.

Coe heeft Uk de hele nacht op de bank gelegen?
Toedeledoe.

Ik ben naar Scouting
Moggu..

Allis,als ukje zoveel jeuk heeft,een badje met zemelen voor het slapen gaan,dat hielp hier voor mijn Uk heel goed.

Die `jeukerds`zijn zo vervelend!

Gold,ik hoop dat het een beetje gaat met je rug vandaag.

Zoeb,ik heb Uk toch maar wakker gemaakt om te gaan eten.Zijn vriendje woont daar ook dus hij heeft nog lekker kunnen spelen.

Mamz,geniet van je weekend met Muis!

Ik ga zo naar de bakker en nog wat boodschappen doen,verder niet veel op de planning vandaag.
Het Kruidvat verkoopt kant en klaar zemelen badspul.

Hebben wij al klaar staan voor het geval dat.
Zo, weer 2 ladingen was gedaan en 2 wasmanden weg gevouwen. Kind gebadderd en zelf gedouched.

Dadelijk even boodschappen doen.

Hoe gaat het nu met je rug Goldie?
Hoe maakt Ukje het Allis?

Vriend werd gebeld voor een spoedklusje en ik ben met de jongens naar het bos geweest.Wat was het heerlijk buiten.

Nu een grote pan tomatensoep aan het maken met zelfgebakken brood.

Er komt zo een vriend van vriend voor 2 nachten,die is net door zijn vriendin op straat gezet!Tot maandag kan ie blijven maar dan zet ik hem ook buiten hoor.Het is een lieve jongen maar ik heb genoeg aan mijn eigen gezin en ook helemaal geen plaats.
UKje is net een krentenbol, wil niks anders eten dan koekjes of druiven. Wil niet drinken, geen ijs, niks. Bumba kijken, op ons liggen, en dat is het wel zo'n beetje. De waterpokken zitten ook in haar mond, heel zielug...

toch nog aardig wat gedaan, zo in teamwork met Brit. Boodschappen voor de komende dagen binnen (luiers in de aanbieding bij de AH, voor wie ze blieft), was gedaan, gestreken en gevouwen. Nog de laatste beetjes in de kast en klaar weer. Andere was draait rondjes in de droger. Wat papierwerk uitgezocht, trap gepoetst, zolder opgeruimd. We komen er wel.

Da's ook wat Coebergh, zo'n vriend op bezoek. Pas inderdaad maar op dat ie neit opeens bij je woont, heb ik ook eens gehad, die moest ik er toen met straffe hand uitbonjoeren. Maar na twee weken zo'n lamlendig lui ding op de bank (het was niet uit maar hij had gewoon nooit een relatie, en was tijdelijk naar het buitenland verhuisd maar nu weer terug) had ik het helemaal gehad.
Arme arme Ukje met de waterpokjes.

Toch nog lekker veel gedaan Allis!

Succes met je logee Coetje...

Zal rustig zijn met maar één kind Mamzie.

Rug doet het niet zoals ik wil .

Gisteren een warm bad genomen en de zalf gebruikt en vanmorgen vol goede moed aan het werk. Tussen de middag mijn eerste pijnstiller ingenomen en in de middagpauze nog een.

Maar net toen ik nog even op de buurtborrel was ging het toch echt niet meer dus ik ben snel languit op de bank gegaan.

Morgen een dag bijkomen en dan mag ik er maandag weer tegenaan.
Mogguh!

*heeft haar loge nog vers op het netvlies staan en wenst Coe sterkte*

Is het werk op zich wel leuk Goldie?
Moggu...

Gold,ik hoop dat je rug weer wat beter meewerkt!

Allis,hoe gaat het met ukje vandaag?

MissM,dank je wel,heb het nu al gehad....gelukkig nog maar 1 nachtje Het is een lieverd hoor,maar ik heb het gevoel dat ik niet helemaal mezelf kan zijn in mijn eigen huis.
UKje eet ijs. En dat is het wel zo'n beetje. Ik vries haar limo in in kleine beetjes, met een theelepel er in. En da's dan ijs. Het is een grote kliederbende

Zit ondertussen de was op te vouwen, en wil vandaag wat aan de website van het bedrijf doen. Verder niet veel, een wasje en vooral knuffelen met mijn Stippie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven