Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
@Cinneliv; ik denk eerlijk gezegd dat zij zich helemaal niet realiseert dat er remsporen in haar slip zitten.

Zoals ik haar ken, had ze dan meer moeite gedaan om 'm buiten mijn zicht te houden.
Vallen mannen vaker op onervaren, naieve, jonge meiden dan op ervaren, intelligente en oudere vrouwen? Volgens mij het eerste, maar waarom?
Wat heeft dit ermee te maken?

Ik weet wel dat ik persoonlijk veel meer op de eerste categorie vrouwen val, maar ik snap je vraag in dit topic niet.
OEPS! Verkeerde topic. Ik ben moe, sorry.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 23:48:

Lees trouwens net het tegen-topic van Suzanne77 Yvonne77: dat vind ik al wat grappiger, al snap ik de hilarische reacties daar ook niet zo.

Is dit echt zo'n raar topic?

Valt best mee zeker voor een man van 30.

Ik lees al heel wat maanden mee en wat ik hier soms allemaal aan bizarre topics lees (op de seks-pijler misschien nog meer dan hier), dan is dit niet zo'n heel apart onderwerp toch?
Wie was er nou eerder, Yvonne of Martin, ik ben de draad kwijt..
Loopt dit topic nog steeds?

Ik denk dat Martin een trol is.

Kan ik gerust zeggen, hij is wereldvreemd en weet niet wat het betekent
Djeeez wat een wereldprobleem! Gooi die onderbroek in de was en geef hem schoon terug! Wat een enorm probleem zeg. Je vriendin blijkt een mens te zijn... Maar hopen dat het andersom nooit zal gaan gebeuren, stel je voor dat zij op jou afknapt!
quote:xalliesuper schreef op 12 januari 2012 @ 19:27:

Loopt dit topic nog steeds?

Ik denk dat Martin een trol is.

Kan ik gerust zeggen, hij is wereldvreemd en weet niet wat het betekent
Je bent erg origineel, de eerste alinea is gewoon hetzelfde als je andere topic hierover. En hier refereer je ook naar het reserve-ondergoed en de tandenborstel........wanneer kom je uit de kast?????????????????

Sorry heb nu geen zin om alles te lezen.
quote:duvelke15 schreef op 12 januari 2012 @ 22:38:

Je bent erg origineel, de eerste alinea is gewoon hetzelfde als je andere topic hierover. En hier refereer je ook naar het reserve-ondergoed en de tandenborstel........wanneer kom je uit de kast?????????????????Ben ik de enige op dit forum die kan kopieren?

Sorry heb nu geen zin om alles te lezen. Jammer, is namelijk echt goed voor een lachbui!
nou, ik vind het echt niet zo raar dat hij het een afknapper vind!

vooral in zo'n beginperiode wil je dit soort dingen helemaal niet weten van elkaar!
ik zou het ook een afknapper vinden..
.
Ieuww gadverdamme ga je er nog aan ruiken ook?!? (heb wel alleen 1ste pagina gelezen.)

Nee als je zoiets in een slipje vind is dat een mega afknapper! Als zoiets mij zou overkomen zou ik geen eens sex willen, en als ik een boxershort zo gevonden zou hebben zou het ook klaar zijn!

Het is menselijk maar we hebben grenzen toch., en daarbij als je dikke remsporen hebt weet je dat wel toch..!

Bah bah
Had vrijdagavond weer een date met deze dame.

Op advies van vele viva-dames heb ik m gewoon gewassen en teruggegeven. Ze keek er verder niet gek bij. Ik heb sterk de indruk dat ze zich nooit gerealiseerd heeft hoe haar slip eruit zag. Dat was eigenlijk wat ik hoopte: geen genante afloop en het vertrouwen dat dit iets eenmaaligs was.

Overigens (voor degenen die het interesseert), de date was weer erg leuk. Ik merkte dat ik het voorval helemaal vergeten (nou niet helemaal natuurlijk en losgelaten heb. Hoop dat het wat wordt tussen ons!
Ha Martin, goed opgelost!

Ik vind het weggooien eigenlijk niet eens zo 'gentleman-like' want waarom zou iemand je slipje weggooien?? En dan doen alsof zijn neus bloedt?

En het is wel maf om zoveel pagina's te wijden aan dit onderwerp, maar blijkbaar maakt het wat los.

Wat ik een beetje mis is dat het niks met persoonlijke hygiene te maken hoeft te hebben.

Ik zal in de biechtstoel gaan zitten: Ik heb weleens een aambei gehad (net als de man van iemand eerder in dit topic), dan houdt je soms een klein randje huid hieraan over. Merk je verder niks van. Maar sindsdien is mijn onderbroek vaak niet schoon meer aan het eind van de dag, hoe erg ik dat ook vind! En ik veeg me een ongeluk, maar soms is ergens geen vochtig toiletpapier en ik sjouw niet altijd & overal een tas mee. En het kan schoon lijken en het toch niet zijn. (En nee, ik heb ook geen spiegel mee om te kijken!) En ik douche me elke dag, was me vaak nog een keer extra en trek 1 a 2x per dag een schone onderbroek aan. Het feit dat ongeveer het hele Viva-forum mij toch een viespeuk vindt omdat ik een streepje in mijn onderbroek heb is niet echt leuk...

Overigens probeer ik de broekjes wel snel in de was te gooien zonder dat mijn vriend het ziet.

Los hiervan: Toen vriend en ik elkaar pas kenden heb ik weleens een t-shirt naast het bed laten liggen in zijn ouderlijk huis, waarmee ik zijn sperma had opgevangen na het vrijen... Toen ik er thuis achterkwam dat ik het kwijt was voelde ik het bloed uit mijn gezicht wegtrekken... Ik wist dat zijn moeder het zou vinden en dat ik daar niks tegen kon doen. Schaamde me dood, was net 19, wilde eigenlijk niet eens dat ze wist dat we 'het' al deden. Ik was blij dat het shirt de volgende keer zonder commentaar gewassen en opgevouwen op de stoel lag.

Genoeg gebiecht! Trusten!
Ze zou ook een darmziekte kunnen hebben...
.
quote:Nastik schreef op 11 januari 2012 @ 15:26:

[...]

Vind ik ook raar.

Zelfs op het platteland hebben we vochtig toiletpapier en lekker dikke wcrollen.Hier op het platteland zelfs een bidet :-)
In geval van een darmziekte of diarree, zou je je onderbroek vaker op remsporen kunnen controleren dan je anders had gedaan. Direct verschonen als je remsporen ziet.
World of Warcraft: Legion
@manga40: wat een goed verhaal!

@martin81: leuk dat je ook het vervolg post en dat het zogoed is afgelopen. Dit topic maakt inderdaad veel los maar centraal staat toch jouw nieuwe liefde. Veel plezier samen!
Dank voor de lieve reacties!
Gelukkig Martin, als je zoiets weer snel achter je kunt laten nadat je haar gezien hebt, voorspelt veel goed voor jullie als stel. Veel geluk nog samen!
Maar Martin ( EB, Geleerd etc) je zegt in een ander topic al een tijdje een vriendin te hebben en haar al jaren te kennen en graag zonder haar een maand naar Thailand wil. Daarnaast stel je nooit vreemd te gaan en ethiek hoog in het vaandel hebt staan. Hoe moet ik dat rijmen vriend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven