Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 16 januari 2012 om 11:28
quote:ModeratorViva schreef op 16 januari 2012 @ 11:26:
[...]
Dank MV, klopt helemaal wat je zegt! Mocht het nog niet werken dan horen wij dat graag!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb nog even gekeken maar het werkt bij mij niet.
Kinderen en zwanger zijn grijs in dat lijstje, en dan doe ik zet voorkeuren, en dan zie ik nog steeds duck&nijn en 11jarige met ziel onder de arm in de topiclijst.
[...]
Dank MV, klopt helemaal wat je zegt! Mocht het nog niet werken dan horen wij dat graag!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb nog even gekeken maar het werkt bij mij niet.
Kinderen en zwanger zijn grijs in dat lijstje, en dan doe ik zet voorkeuren, en dan zie ik nog steeds duck&nijn en 11jarige met ziel onder de arm in de topiclijst.
maandag 16 januari 2012 om 11:46
Ik zag net in het rechtse (rode) rijtje met topics, een topic over vleesvervangers. Dat had ik graag willen lezen, maar toen ik erop klikte kreeg ik een foutmelding. Even later was het topic uit dat lijstje verdwenen. Ligt het aan mijn pc wellicht dat ik het nu niet meer kan zien, of heb ik misschien ergens per ongeluk op geklikt?
maandag 16 januari 2012 om 11:55
quote:molly74 schreef op 16 januari 2012 @ 11:51:
Oh, vandaar. Dank je Kaatje!
@Mods: ik dacht dat ik onlangs begrepen had dat jullie melding zouden doen van topics en postings die jullie verwijderd hadden, met een uitleg erbij. Maar dat begreep ik wellicht verkeerd?
Wij moesten er nog melding van maken op het moderator topic maar waren daar nog even niet aan toekomen. en jij bent heel snel
! Maar bij deze dus, het ging inderdaad om een enquete!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Oh, vandaar. Dank je Kaatje!
@Mods: ik dacht dat ik onlangs begrepen had dat jullie melding zouden doen van topics en postings die jullie verwijderd hadden, met een uitleg erbij. Maar dat begreep ik wellicht verkeerd?
Wij moesten er nog melding van maken op het moderator topic maar waren daar nog even niet aan toekomen. en jij bent heel snel
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 16 januari 2012 om 12:15
quote:ModeratorViva schreef op 16 januari 2012 @ 11:55:
[...]
! Maar bij deze dus, het ging inderdaad om een enquête!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Haha, bén ik eens snel...
Maar dan had ik het dus toch goed begrepen. Dank je.
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Haha, bén ik eens snel...
Maar dan had ik het dus toch goed begrepen. Dank je.
dinsdag 17 januari 2012 om 10:40
Het topic afzeiken op het Viva forum is verplaatst naar de pijler Overig. Het topic is opgeschoond. Wij willen het topic nog een kans geven, maar zouden jullie wel willen verzoeken om on-topic te blijven en om hier niet persoonlijke vetes uit te vechten. Off topic bericht, persoonlijke aanvallen en sneren zullen worden verwijderd en er zullen maatregelen genomen worden. WIj hopen dat het niet zover zal komen.
Dank voor de medewerking!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 17 januari 2012 om 13:03
quote:ModeratorViva schreef op 17 januari 2012 @ 10:40:
Het topic afzeiken op het Viva forum is verplaatst naar de pijler Overig. Het topic is opgeschoond. Wij willen het topic nog een kans geven, maar zouden jullie wel willen verzoeken om on-topic te blijven en om hier niet persoonlijke vetes uit te vechten. Off topic bericht, persoonlijke aanvallen en sneren zullen worden verwijderd en er zullen maatregelen genomen worden. WIj hopen dat het niet zover zal komen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het topic afzeiken op het Viva forum is alsnog verwijderd. Het is helaas, ondanks eerdere waarschuwing, onmogelijk gebleken om on topic te blijven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het topic afzeiken op het Viva forum is alsnog verwijderd. Het is helaas, ondanks eerdere waarschuwing, onmogelijk gebleken om on topic te blijven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 17 januari 2012 om 14:44
quote:ModeratorViva schreef op 12 januari 2012 @ 21:57:
[...]
Helaas krijgen we het op dit moment niet voor elkaar...maar we zullen het topic als het probleem verholpen is, voorzien van een kleurtje.
Deel 11 zit op slot!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Er zit nog steeds geen kleurtje op ons topic. Is de storing nog niet verholpen of zijn jullie ons vergeten?
Groetjes
[...]
Helaas krijgen we het op dit moment niet voor elkaar...maar we zullen het topic als het probleem verholpen is, voorzien van een kleurtje.
Deel 11 zit op slot!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Er zit nog steeds geen kleurtje op ons topic. Is de storing nog niet verholpen of zijn jullie ons vergeten?
Groetjes
dinsdag 17 januari 2012 om 20:53
dinsdag 17 januari 2012 om 20:56
quote:iris1969 schreef op 17 januari 2012 @ 13:09:
Beste Mods,
Ik heb jullie al gemaild om een uitpraatgesprek met de CM erbij te starten om dit probleem voorgoed op te lossen. Ik hoop dat jullie het ook een goed idee vinden.
Ik hoor het graag van jullie.
Beste Iris1969,
Je zult vanzelf een reactie op je mail ontvangen. Hier op het forum zullen hier geen uitspraken over worden gedaan.
De reacties omtrent deze posting zullen worden verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste Mods,
Ik heb jullie al gemaild om een uitpraatgesprek met de CM erbij te starten om dit probleem voorgoed op te lossen. Ik hoop dat jullie het ook een goed idee vinden.
Ik hoor het graag van jullie.
Beste Iris1969,
Je zult vanzelf een reactie op je mail ontvangen. Hier op het forum zullen hier geen uitspraken over worden gedaan.
De reacties omtrent deze posting zullen worden verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 17 januari 2012 om 21:08
Ik snap niet zo goed waarom Iris hier moet melden dat ze jullie gemaild heeft met een voorstel en ze vervolgens komt melden dat de CM het een goed idee vond?
Ik weet dat het niet mag, maar ik krijg dan toch de neiging om te reageren (mijn beperking) en het roept bij mij toch wel wat vragen op. Waar kan ik met mijn vragen terecht en mag ik daar een topic voor openen?
Ik weet dat het niet mag, maar ik krijg dan toch de neiging om te reageren (mijn beperking) en het roept bij mij toch wel wat vragen op. Waar kan ik met mijn vragen terecht en mag ik daar een topic voor openen?