Rtl gemist vernieuwd??

16-01-2012 12:24 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net even een uitzending terugzien op rtl gemist.

Maar als ik dit wil doen, krijg ik bij alles 'er is een fout opgetreden' met een abracadabra-code.

Het weekend heb ik nog gewoon filmpjes zitten kijken..

De site lijkt vernieuwd te zijn, misschien ligt het daaraan,

maar vroeg mij af of meerdere er last van hadden.
Je moet even een update van Silverlight downloaden, biedt ie dat niet al automatisch aan?
Ik kon vanaf mn Ipad niet op de site vanwege de nieuwe silverlight content. Heb dus nu de app gedownload (rtlXL) die doet het prima.
quote:bijenrompje schreef op 16 januari 2012 @ 12:31:

Ik kon vanaf mn Ipad niet op de site vanwege de nieuwe silverlight content. Heb dus nu de app gedownload (rtlXL) die doet het prima.
heb het even voor je getest.

Ook hier foutmelding.
Hoorde gisteren van iemand dat hij inderdaad geen Voetbal Int. terug kon kijken (tot zijn grote ergernis, haha).
Nee 'hij' biedt niets aan, dat is het vreemde.

En vond het wel toevallig dat ook de site is vernieuwd.

Ik heb een paar weken terug al silverlight gedownload, wat ik zo kan herinneren.

Maar enigszins fijn dat Janneke het ook heeft.
quote:bijenrompje schreef op 16 januari 2012 @ 12:31:

Ik heb 'm ook net binnengehaald.

Maar het geluid doet het niet!

En kan ik TVOH niet in zijn geheel terugkijken (alleen maar losse fragmentjes van de v reporter??!)
TVOH in zijn geheel kijken kost vermoedelijk geld, vandaar dat het niet kan denk ik.
quote:SeptemberGirl schreef op 16 januari 2012 @ 12:28:

Je moet even een update van Silverlight downloaden, biedt ie dat niet al automatisch aan?Heb ik gedaan, toch 4001 foutcode.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:bessiezoveel schreef op 16 januari 2012 @ 12:47:

TVOH in zijn geheel kijken kost vermoedelijk geld, vandaar dat het niet kan denk ik.

Kijk ik het toch vanavond op tv. @ RTL!!
Ik vind het sowieso een vervelende site om programma's terug te kijken.

Er is altijd wat
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bij mij doet hij het ook niet. Echt vervelend. Wel de reclame maar daarna doet hij niks meer..
quote:SeptemberGirl schreef op 16 januari 2012 @ 12:48:

[...]

Kijk ik het toch vanavond op tv. @ RTL!!Ik wil je niet flauw maken, maar de herhaling was gisteravond.
quote:lichtpuntjes schreef op 16 januari 2012 @ 12:50:

Bij mij doet hij het ook niet. Echt vervelend. Wel de reclame maar daarna doet hij niks meer..Maar dit is hier het geval vanaf vrijdag, heb je ook 4001 foutcode?
Hoi Dames,

Ik wil hier in Australie ook mijn dagelijkse portie soap bekijken. Bij mij blijft het maar zeggen "De video wordt geladen...een moment geduld a.u.b." Maar ik heb nu al heel veel geduld gehad en er komt niets, ook geen foutmelding.

Bij FAQ kun je een zogenaamde "systeemcheck" doen (groene knop). Daar zegt het dat ik alle goede software heb die genoeg up to date is...
quote:wanderlustig schreef op 16 januari 2012 @ 12:59:

Hoi Dames,

Ik wil hier in Australie ook mijn dagelijkse portie soap bekijken. Bij mij blijft het maar zeggen "De video wordt geladen...een moment geduld a.u.b." Maar ik heb nu al heel veel geduld gehad en er komt niets, ook geen foutmelding.

Bij FAQ kun je een zogenaamde "systeemcheck" doen (groene knop). Daar zegt het dat ik alle goede software heb die genoeg up to date is...Dit is dus precies wat ik ook heb...
quote:Eindeloos schreef op 16 januari 2012 @ 12:52:

[...]

Maar dit is hier het geval vanaf vrijdag, heb je ook 4001 foutcode?

Nee.. Bij mij zegt ie: "De video wordt geladen. Een moment geduld aub"

En dat duurt uren...
Bij mij werkt rtl gemist ook niet .Gisteravond nog gekeken, maar toen ik 'm vandaag aanklikte vroeg ie meteen om een gebruikersnaam en wachtwoord. (???) De site staat gewoon vast boven in m'n werkbalk, dus normaal kan ik meteen terugkijken. Gebruikersnaam en wachtwoord weet ik natuurlijk niet meer (dom,dom,dom), en als ik dat wil negeren, geeft ie ook 401 foutcode.
Wat maf! Hier doet ie het gewoon. Misschien een andere browser proberen?

Ik gebruik Mozilla versie 8.0.1 en rtlgemist doet het onder zowel Windos XP als Windows 7, zonder een update van Silverlight te hoeven downloaden.
Hij doet het bij mij nu ook! Alleen suuuuuper langsaam...

Sowieso is RTL niet het handigst. Vaak zijn programma's alleen te bekijken in Nederland. Vroeger hadden ze dit alleen bij programma's waarin werd samengewerkt met bijv. Vlaanderen zoald Expeditie Robinson. Tegenwoordig kan ik de meeste dingen niet meer kijken (tenzij je illegaal de proxie op NL zet). Jammer want de televisie hier is echt prut, om de 5 minuten een reclame blok brrr...
Bij mij doet hij het nog steeds niet..

Nog steeds die rare code in beeld, krijg ook niet de reclame
Bessiezoveel: heb je die systeem check gedaan (ga naar rtl gemist page, ga naar FAQ, klik op waarom ik programma's niet kan kijk (of zoiets)). Dan checkt het automatisch of alle instellingen etc. juist zijn.

Wellicht moet je toch iets updaten ofzo. Ik zit hier trouwens op de mac, weet niet of dat nog een verschil maakt...
quote:Eindeloos schreef op 16 januari 2012 @ 12:52:

[...]

Maar dit is hier het geval vanaf vrijdag, heb je ook 4001 foutcode?Eindeloos, sinds net heb ik ook de 4001 code. Vraag me af wat dit is?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven