Stappen in Rotterdam voor dertigers

16-01-2012 11:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met een groepje meiden die ik nog niet goed ken binnenkort een avond stappen in Rotterdam.

Wie weet iets leuks?

Ik denk dat we eerst een leuk kroegje opzoeken (dat moet wel lukken, zat zelf te denken aan Sijf of de Irish Pub) en dat we later op de avond willen dansen. We zijn geen ultieme stappers denk ik (ik spreek maar even voor mezelf). Zelf vind ik het leuk om te dansen op oudere of nieuwere hits, en af en toe lekker vals een beetje mee te bléren. Publiek graag óók 30+, dus niet alleen maar 'kinderen', en een beetje gezellige sfeer, niet zo'n grimmige asociale bende als ik laatst ergens in Eindhoven aantrof...

Heb wel wat tentjes gevonden, maar ik zou graag jullie mening horen of ze leuk zijn, of dat je denkt dat ik ze leuk zal vinden??

En ook of het voor een vrijdagavond ook kan, of dat het alleen op donderdag of zaterdag gezellig is.

Plan C

Ski-hut

Get Back

Bed (als kroegje?)

Breakaway (als kroegje)

Irish Pub (als kroegje?)

De Beurs

Cinema

Vibes
Van mij wel hoor! Tenminste, met 'mijn' groepje, over TO kan ik niet spreken.

Kijk anders ook even op de link die ik in het topic gezet had, als je wil, en je kunt me even mailen zodat we je in 'het groepje' op kunnen nemen!
Mijn aandeel:

Plan C (dicht)

Ski-hut (holadiejee beetje wintersport apres ski volk + muziek)

Get Back - best okeeejj

Bed (als kroegje?) (is ook dicht)

Breakaway (als kroegje) - als kroegje wel leuk

Irish Pub (als kroegje?) - Vreselijk.. je moet er maar van houden, live band.. smoezelige mensen

De Beurs ( veel jong kak publiek)

Cinema ( leuke muziek, mooie mensen, lichtelijk crimineel publiek :p heel erg mensen kijken, maar daar kom ik wel eens)

Vibes ( best oke, lang niet geweest)

Blender is een nieuwe tent met ouder publiek en leuke muziek, maar op een gegeven moment wel eentonig. Toch wel een mooie tent en wellicht een bezoekje waard.

NRC : Nieuwe tent op de witte de wit. leuk voor een borrel en beneden is er een kleine dansvloer.

Maassilo: Grote discotheek met af en toe leuke feesten

BIRD: nieuwe tent (uitgebreid cafe/restaurant en s'avonds gaat de dansvloer open) aan het hofplein (achter de shell) met wat ouder publiek en soms een live band maar wel gezellig en gevarieerd.

Hemmingway: leuke kroeg aan de westersingel tegenover vibes.

Rotown: alternatief cafe.. vind hem zelf niet zo

ST Tropez op de coolsingel, tijdje geleden dat ik daar was, maar vond het een tent met leuke (commerciele) muziek.

Ik zou gaan voor Blender.. en daarna misschien door naar cinema

of de hemmingway en de vibes

of st tropez en de get back - en dan cinema

In ieder geval,, veel plezier!!
De rest van 'mijn' groep houdt het liever zo, dus zonder nieuwe mensen, sorry!
geeft niks hoor TO, veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven