orgasme

16-01-2012 19:16 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees regelmatig dat vrouwen meerdere orgasmes kunnen krijgen achter elkaar. Ik ben daar best een beetje jaloers op, want het is mij nog nooit gelukt. Zodra ik een orgasme heb bereikt, voelt aanraking van mijn clitoris zeer onprettig, en ik ben ook gelijk niet meer in de stemming.

Herkennen vrouwen zich hierin en ben ik niet de enige, of is er een foefje waardoor ik wel langer door kan gaan?
herkenbaar, lees met je mee
Ik heb dat onprettige gevoel ook altijd gehad maar mijn ex had daar een trucje voor. Hij wreef na mijn orgasme nog heel zacht over mijn clitoris en bouwde dat dan heel langzaam op, dus steeds iets harder en sneller. Maar echt heel zacht, zodat het niet onprettig voelt maar je wel in de stemming blijft.

En dan kwam het 2e orgasme er heerlijk achteraan!
G-Spot!!

Als je clitoris over gevoelig is, kun je natuurlijk wel gewoon nog klaarkomen op gspot (2 vingers en 'kom-hier-beweging').... een beetje oefening en het lukt zeker.

Of, gewoon ff wachten voor een 2e ronde natuurlijk.
G-spot idd!!
Wat missgk zegt ben ik t ook mee eens, inderdaad na je orgasme een soort zachte druk op je clitoris houden en dat dan opbouwen...je kan ook heel even wachten en daarna langzaam zacht opbouwen.

Tweede orgasme duurt wel langer om te bereiken bij mij en ik moet aan t begin wel echt heel veel zin in hebben...

Tis wel nooit zo fijn bij mij als t eerste orgasme, dus ik zou t niet echt missen als ik t niet zou kunnen....is misschien een troost:P
Hier geen meerdere keren, evenmin een G-spot.
G-spot is tot mijn spijt nog nooit gelukt, wie weet.....

oefening baart kunst.

MissGK, bedankt voor de tip altijd het proberen waard!
Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben, mijn ex heeft een keer gezegd dat zijn vorige vriendinnen vaker konden klaarkomen.

Dit was zeer zeker niet bevordelijk met gevolg dat het een tijdje helemaal niet meer lukte.

Heb hem ook gezegd dat ik van deze uitspraken niet gediend was, maar het heeft me wel heel onzeker gemaakt. Vandaar ook dat ik benieuwd was of ik een uitzondering op de regel ben.
Nou ik zou me echt niet zo'n zorgen maken over of je meerdere keren klaar kunt komen...ik heb er echt nog nooit zo over nagedacht....Alsof het een soort prestatie is die het ene meisje beter maakt dan het andere....Klaarkomen moet toch voornamelijk fijn zijn voor jezelf, en niet een soort bewijs aan je vriend/jezelf ofzo?

Ik kan dus wel vaker klaarkomen, maar vind er geen bal aan.....:P
Volgens mij bestaat die hele g spot niet.
@bluestar: Meerdere orgasmes kun je gewoon leren horen. Bij bol.com kan je het boek "De multi-orgastische vrouw" kopen, daar staan veel tips en oefeningen in. Echt een aanrader, je leert meer genieten van je eigen seksualiteit. Natuurlijk is meerdere orgasmes geen doel op zich, maar geniet willen toch allemaal? Gelukkig is er ook een mannelijke variant
quote:coco95 schreef op 16 januari 2012 @ 20:43:

Volgens mij bestaat die hele g spot niet.

Dan zal ik, en met mij velen, het me wel inbeelden.

Maar dat geeft niks
quote:coco95 schreef op 16 januari 2012 @ 20:43:

Volgens mij bestaat die hele g spot niet.Veel vrouwen krijgen orgasmes door uitwendige stimulatie en er zijn vrouwen die juist inwendig een orgasme kunnen krijgen. Mijn vriendin doet het nooit met zichzelf, maar door stimulatie van mijn vingers van binnen, zie ik haar kronkelen van genot. Found it! ;)
Na het eerste orgasme...krijg ik juist meer zin en kom sneller klaar.

Ik zeg wel eens..klaarkomen is bij mij niet klaar..maar juist het begin.

Over de G-spot. Als je op je rug ligt en je partner zijn vingers naar binnen steekt...handpalm naar boven gericht..en dan een soort knijpende beweging maakt richting buik..dan zou je de g-spot moeten kunnen vinden.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg? Ik heb hem zelf ontdekt met een tarzan. Die maakt van die mooie draaiende bewegingen. En inderdaad...op die manier krijg ik veel meer orgasmes dan maar 1.
Je kan het plekje ook voelen. Maak met je vingers eens een gebaar dat iemand naar je toe moet komen. Doe dit precies zo bij je binnen met de beweging naar je buik toe. Varieer dit in snelheid wat jezelf het prettigst vindt.

Laat alle spanning los, laat je gaan en het komt vanzelf.
Clitoraal lukt t volgens mij maar weinig vrouwen om meerdere keren klaar te komen. Maar inderdaad: de G-spot!! Bestaat zeker wel! Kwestie van zoeken en vinden. Ik ben 24 en heb de g-spot sinds een jaartje ontdekt (dankzij m'n vriend), dus geef niet op!
Ook hier G-spot.

Twee vingers en de kom hier beweging.

Succes bij mij verzekerd.

En kan na een aantal minuten gewoon weer.

Komt vaak ook vocht mee.

En of het nou geil sap is of een beetje urine weet ik niet.

Maar het voelt wel ontzettend lekker.

Doekje eronder is natuurlijk wel handig.
Beter te laat dan over tijd.
Bedankt voor jullie reactie's, dat word oefenen

En anders lukt t ook maar niet, lees dat ik niet de enige ben.
Ik herken dit probleem niet, maar weet wel dat ik het te gevoelig vind als hij mn clitje net na mn orgasme "vol" aanraakt. Recht dr op, zeg maar. Heb dat opgelost met wat glijmiddel op siliconenbasis, het heet X. Het zorgt voor wat minder gevoel... En das voor mij heel fijn. (gek he, de 1 voelt amper iets en de ander is overgevoelig....)
sorry
anoniem_145628 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 20:00
Reden: ga hier weg
% gewijzigd
Ik proef dat vrouwen na hun eerste orgasme op jacht gaan naar het tweede. Ik ervaar dat anders. Na mijn eerste orgasme gaan we verder met vrijen. Dat kan knuffelen zijn, strelen, likken, zoenen, pijpen, beffen, vingeren....nou ja, ga maar door. Maar we gaan niet verder zodat mijn tweede orgasme dan zo snel mogelijk komt. Dat tweede orgasme komt wel. En hoe dat zien we wel. Of het komt niet en dan is het ook goed. Vrijen zonder orgamse vind ik ook heerlijk. En als we na mijn eerste orgamse nog lekker een uurtje of wat verder gaan met lekker vrijen geniet ik daar enorm van. Ook als ik niet meer klaar kom. Niet dat dat vaak gebeurt want vroeg of laat komt dat orgasme dan toch wel.

Nogmaals: ik proef hier een beetje dat vrouwen na hun eerste orgasme op jacht gaan naar het tweede. Of dat de man dat doet. Maar ik kan het mis "proeven" natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven