Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Maris,

Ik vond de serie van pauline oud heel leuk

Zwangerschapsdagboek

Kraambezoekboek

1e jaar

Van 1 tot 4.
Die heb ik dus ook moom van Pauline Oud !

Heb het kraambezoekboek en heb zelf van 1 tot 4 gekocht. Maar merk wel dat ik het niet altijd even goed bijhou.

Ik ben trouwens weer druk bezig met MP. Heb zowaar een heel pakket zomerkleertjes van M. verkocht (maatje 74). Je kan niet vroeg genoeg beginnen met plaatsen !!
Iik kreeg er drie van mijn zorgverzekeraar. De laatste zelf gekocht. En ik houd heel stipt bij, maar dat is eigen jeugdfrustratie
Even snelle zwaai!

Justdeb bedankt voor je mooie kaartje!
ik had trouwens deze gekregen mariss,

vond ik ook een leuke

wanneer ga je beginnen met prikken mariss?
lig met een reep chocolade op bed
Lieve H gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!!

En thanx voor alle felicitaties!
Ben jaloers Moom. Wat voor reep heb je?
Toe maar weer Moom, lekker met chocolade in bed liggen!
Bedankt voor de tips! Ik ga deze week de boekwinkel in met een lijstje

Ik begin over een week of drie pas met prikken. Eerst ongesteld worden...
Maar een reep moom? Als ik het aanbod zo zag vind ik dat wel vrij magertjes
Deb, hoe is het met je? Wat een mooi mannetje zeg die M. En heb je bevallingsverhaal gelezen !! Echt fijn dat het toch wel zelf op gang is gekomen
Fan: hier gaat het goed!! Het is echt heerlijk genieten nu. T is helemaal bijgedraaid.. Alleen als ik M even aan m'n man wil geven begint ze óf te huilen, óf ze rent er snel naar toe, klimt op zijn schoot en roept dan heel hard: "nee, isse mijn beurt!!"..

Morgen is de kraamhulp voor het laatst, en dan begint het gewone leven alweer.. T gaat morgen weer naar het kdv, en ze heeft er al heel veel zin in! Wij gaan dan nog even een stukje wandelen met M, want die mag dan naar buiten voor het eerst .

Verder is M erg tevreden, hij slaapt bijna de hele dag (en nacht). Afgelopen nacht heeft hij om 23.00 gedronken, om 3.00 en vanmorgen om 9.00 pas weer.. Dus wij hebben heerlijk geslapen hier, want T was ook pas om 8u wakker.

Oftwel: we zijn (tot nu toe, kan altijd nog veranderen) mega verwend met M.

Weet niet meer wie het vroeg... Maar de bv komt redelijk op gang.. Ik kolf alles, omdat M niet wil drinken aan de borst, en als hij dat wel wil, erg ontevreden blijft na het drinken.. Waardoor het vermoeden is dat hij weinig tot niets drinkt..

Ik kolf lang niet voldoende, maar heb momenteel ongeveer 2,5 voeding per dag aan bv. De rest krijgt hij bij in fv. Wel jammer, want wou heel graag volledig bv geven, maar ik vind dit al heel wat.. Zo krijgt hij toch iets aan bv.
Wat klinkt dat heerlijk Deb! En wat zul jij lekker bijslapen na die drama nachten/weken hiervoor! Hoe is het met de jeuk?

En herkenbaar van die borstvoeding deb: hier wilde S ook niet aan borst drinken, ze hapte niet goed, dus ook alles gekolfd. Knap dat je het doet! En alle beetjes bv zijn goed!
justdeb,

ik geloof dat je het niet wou (dacht dat je dat vantoveren had aangegeven?)

maar als je wil proberen M aan de borst te krijgen zou je het beste nu al een lk kunnen vragen mee te kijken.

Becky en H. gefeliciteerd!

Duuv, ik wilde ook een vakantie boeken bij CP met de kortingsbon uit de doos. Maar werd vandaag (toevallig?) gebeld door zo'n vrouw van Flicitas en die vertelde dat de korting niet geldig is in de zomervakantie. Wanneer gaan jullie?
GW: dat klopt, ik wou/wil idd geen lactatiekundige inschakelen vanwege eerdere (negatieve) ervaringen.. Het is ook niet zozeer de bedoeling om M aan de borst te krijgen, maar wél om zoveel mogelijk bv te geven. En of dat nou "live" voeden, of kolven is, dat maakt me dan niet zoveel uit.

We proberen het trouwens nog wel even elke dag, of hij wel zelf wil drinken.. maar meneertje vind slapen belangrijker ;)

Maar aangezien het er niet op lijkt dat ik ooit voldoende ga kolven, is elke voeding die hij bv krijgt mooi meegenomen. (en ik weet ook niet hoelang ik het allemaal vol ga houden als man straks weer aan het werk is,en ik alleen met 2 kids ben).

Ik merk wel dat ik er aardig rustig onder ben, en zoiets heb van: als het lukt is het mooi, lukt het niet, is het ook goed, dan kan ik er ook vrede mee hebben.
Ja, dacht me al te herrinneren dat je dat van te voren gezegd had (maar je kunt je altijd bedenken he )

Denk wel dat je produktie zo langzaam opdroogt als je steeds kv erbij geeft.

Mss kan je anders even op het kolftopic kijken als je het langer wil gaan volhouden?

ZO schattig, H heeft van de go een boekje gekregen met haar eigen naam erin. Ik wou hem vanavond voorlezen, maar waren wel hele lappen tekst, en me te ingewikkeld om te vertalen dus ik las het maar gewoon in het duits voor. Hahaha, dat snoetje van d"r ze was het er niet mee eens.
Ik kom morgen weer bijlezen en reageren, maar op de valreep: H. en GW gefeliciteerd!!!

En Becky ook van harte!!!
EBP! En goed nieuws: volgens mij is mijn kind door naar het volgende level!! Vannacht 1 keer wakker, aai, deur op een kier en het licht op de gang aan en weer verder slapen.. Fijn!!
Lekker kath!

Ik heb 12 uur geslapen

Justdeb je klinkt heerlijk relaxed!
Goed zo Kath!

Hier slecht geslapen, kan geen houding meer vinden die lekker ligt.

Zal vriend vandaag foto van mij laten maken en op haajf plaatsen.

Fijne dag allemaal!
Fijn kath!!!

Ik verheug me ook al op lekkere lange nachten moom, al hebben we volgens mij wel nog een sociaal programma s avonds
Ik ben moehoe maar eigenschuld ging pas na twaalf slapen
Oh Kath, wat fijn!! Dat gaat de goede kant op!

Moom: wat heerlijk, je had toch wel eerst je chocolade opgegeten , voordat je ging slapen??

Char: minder dat je zo slecht geslapen hebt.

Hier ook een goede nacht: 22.30, 3.00 en 8.30..

T is nu op het kdv, dus even rust voor ons, en de regelmaat voor haar. M is vanmorgen meegeweest onder de douche, en ligt nu heerlijk te slapen. Net al even weer muffins gebakken, zodat T die van de week kan trakteren op het kdv.

En dan straks even lekker met mijn beide mannen naar de winkel, even eruit..

Vanmiddag weer visite, morgenvroeg weer, en morgenavond weer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven