Geld & Recht alle pijlers

Kan ik faken dat ik gek ben zodat UWV me met rust laten??

17-01-2012 23:52 323 berichten
.......................
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 18 januari 2012 @ 00:06:

Psychisch niet in orde wil niet zeggen dat je niet kan werken. Kijk maar hoeveel mensen er naar de toppers gaan, de meeste hebben gewoon een baan hoor.En dan vergeet je nog alle mensen die serieus denken dat, buiten het werk in een ziekenhuis om, op crocs lopen acceptabel is!
De maatschappij heeft mij ook vern**kt.

Omdat ik het hier veel te goed heb, heb ik een welvaartsziekte (BPS) en ik durf nog fulltime te gaan werken ook.

Stoute ik!!

Maar als ik fulltime thuis zou gaan zitten, wat goed mogelijk is want ik kan 100% afgekeurd worden, dan ga ik me nóg vaker nóg beroerder voelen. Laat mij dan maar lekker 40 uur werken.

Je zou het eens moeten proberen, miss doet het jou ook goed

Overigens heb ik alleen mijn mavo afgemaakt en ik verdien zeker 3x het bedrag dat jij noemt en ik vouw ook geen doosjes.

Die exuusjes zijn nu dus ook weer van tafel.
Maar mensen..

Het is toch niet zon raar idee!!???

Het is wel anders dan normaal ja.. en ik keek ook even raar..

Maar als zwerver nou gewoon doet alsof ie geestelijk gestoord is..

Dat is best een geweldig plan!

Zou zoiets werken?

Ik ben wel benieuwd.

heel benieuwd!

Heb je iets aan deze tips, zwerver?
Ga in therapie!
Maar goed, ik laat deze achterboombewoner voor wat ie is, een luie uitkeringstrekker, en ga de deur maar eens uit. Een biertje drinken, betaald met geld waar ik voor gewerkt heb.
Kunnen wij jou niet zenden naar gevangenis van van der Sloot?

Dan jij niks hoeven te vijnzen en wij niet voor jou hoeven betalen.
Ik voel gewoon dat ik niet normaal ben heb ook een heel verleden achter me. Ik heb nooit echt een huis gehad van pleeggezin naar opvang ect. Ik voel me nu ook nooit thuis op een plaats ik kan niet tegen gezag en dingen die moeten op bepaalde tijden.

Dat bedoel ik met het gedeeltelijk niet normaal zijn.

Ik heb vaak geprobeerd om op een plek te zijn en aan een opleiding te beginnen of te werken maar het lukt voor een paar dagen en dan gaat het fout.

Ook haat ik mensen gewoon echt iedereen in de wereld, kan het niet verdragen om bij ze in de buurt te zijn.
Daar ga je geen 50000 euro mee verdienen.
Ik ga naar bed, morgen weer werken.
In je vorig topic dat je startte een maand geleden zei je nog dat je een oplossing had gevonden....hoe zit het daarmee?
Hou je er rekening mee dat er een extra eigen bijdrage in de GGZ is? Bovenop de eigen bijdrag van je ziektekostenverzekering? Kost je een hoop geld hoor!
Echt, ik kan me zo kwaad maken om mensen zoals jij! Ik ben een goed opgeleide meid maar door de slechte tijd waarin we leven kan ik helaas geen baan vinden. Heb daarom een aanvullende bijstandsuitkering aan moeten vragen. Een aanvullende ja, omdat ik probeer te werken waar mogelijk. En je wilt niet weten hoe moeilijk het was dat voor elkaar te krijgen! En dat komt voornamelijk door types zoals jij die de boel lopen te belazeren!
Als je heel hard werkt heb je minder tijd om aan negatieve gedachten te besteden en wordt je lekker moe.

Dáár knapt een mens van op joh!
quote:Snyggin schreef op 18 januari 2012 @ 00:15:

In je vorig topic dat je startte een maand geleden zei je nog dat je een oplossing had gevonden....hoe zit het daarmee?Een oplossing voor het niet hoeven zwerven zit nu in een kamertje maar dat ik al snel niet meer betalen want binnekort gaan ze dus mijn uitkering stoppen tenzij ik doosjes ga vouwen maar dan zwerf ik liever weer en dan sta ik weer op straat.
Of met een geel memobriefje waarop staat "Let niet op mij, ik ben psychisch gestoord" op je voorhoofd en een plakaat pindakaas bovenop je haar gesmeerd, het kantoor van de UWV inlopen en dan schreeuwen door een megafoon: "De ufo's komen ons halen. Verlaat uw arbeidsplaatsen. De wereld vergaat." Op het moment dat je wordt weggesleept door de beveilig draai je een warme bolus op de plavuizen in de hal.
quote:zwerveruitkering schreef op 18 januari 2012 @ 00:14:

Ik voel gewoon dat ik niet normaal ben heb ook een heel verleden achter me. Ik heb nooit echt een huis gehad van pleeggezin naar opvang ect. Ik voel me nu ook nooit thuis op een plaats ik kan niet tegen gezag en dingen die moeten op bepaalde tijden.

Dat bedoel ik met het gedeeltelijk niet normaal zijn. Tja, lullig voor je, maar je bent echt niet de enige. Je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen leven nu, niet de staat. Wordt postbezorger ofzo, lekker in je eentje buiten.
quote:Ik voel me nu ook nooit thuis op een plaats ik kan niet tegen gezag en dingen die moeten op bepaalde tijden.Ow dus jij bent een anarchist...

Je wilt geen leiding krijgen maar ook geen leiding geven/nemen.

(dat laatste ben je wslk niet in staat toe, maar goed dat doet er nu even niet toe)
Het verleden kun je niet veranderen, je toekomst wel. Geef het een plek en get over it. Tuurlijk is dat moeilijk, nergens staat geschreven dat dingen makkelijk zijn. Maar met zielig doen en misbruik te maken van voorzieningen zal je nooit het gevoel van winnen, presteren, zelfvoldoening, zelfrespect of voldoening ervaren en blijf je een ambitieloos slachtoffer dat haar leven lang in onzekerheid en ellende leeft.
Wat kut voor je zeg

Waar moet je nu je lesbische prostituees ontvangen? :(

Zomaar, omdat het kan.
Verhuur je lichaam als hoertje, kan je in je kamer blijven wonen.
Ik zou zeggen: doen! Dan word je opgenomen in een inrichting en mag je, als dagbesteding, doosjes vouwen! Hoera!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:pandapop schreef op 18 januari 2012 @ 00:15:

Echt, ik kan me zo kwaad maken om mensen zoals jij! Ik ben een goed opgeleide meid maar door de slechte tijd waarin we leven kan ik helaas geen baan vinden. Heb daarom een aanvullende bijstandsuitkering aan moeten vragen. Een aanvullende ja, omdat ik probeer te werken waar mogelijk. En je wilt niet weten hoe moeilijk het was dat voor elkaar te krijgen! En dat komt voornamelijk door types zoals jij die de boel lopen te belazeren!

Toch fijn dat we hier aanvullende uitkering kunnen krijgen.

Ik denk dat je misschien minder boos op mensen als TO moet zijn ?

Als je niet meer "wilt" meedoen ...en genoegen wilt nemen met een uitkering...

dan heeft dat toch iets triests.

TO kan wel een "geestesziekte " willen simuleren...

maar hoe gelukkig is haar geest nu echt?
quote:dubbelvla schreef op 18 januari 2012 @ 00:13:

De maatschappij heeft mij ook vern**kt.

Omdat ik het hier veel te goed heb, heb ik een welvaartsziekte (BPS) en ik durf nog fulltime te gaan werken ook.

Stoute ik!!

Maar als ik fulltime thuis zou gaan zitten, wat goed mogelijk is want ik kan 100% afgekeurd worden, dan ga ik me nóg vaker nóg beroerder voelen. Laat mij dan maar lekker 40 uur werken.

Je zou het eens moeten proberen, miss doet het jou ook goed

Overigens heb ik alleen mijn mavo afgemaakt en ik verdien zeker 3x het bedrag dat jij noemt en ik vouw ook geen doosjes.

Die exuusjes zijn nu dus ook weer van tafel.

Zwerveruitkering,hier kun je een voorbeeld aan nemen.

Dubbelvla.
quote:zwerveruitkering schreef op 18 januari 2012 @ 00:14:

Dat bedoel ik met het gedeeltelijk niet normaal zijn.

Ik heb vaak geprobeerd om op een plek te zijn en aan een opleiding te beginnen of te werken maar het lukt voor een paar dagen en dan gaat het fout.

Ook haat ik mensen gewoon echt iedereen in de wereld, kan het niet verdragen om bij ze in de buurt te zijn.

Het zou best kunnen dat je recht hebt op bijvoorbeeld een Wajong uitkering. Die kun je zelf aanvragen of samen met een hulpverlener. Je krijgt dan, afhankelijk van hoe je wordt ingeschat, ondersteuning om iets te vinden wat bij jou past. Dat kan zijn een speciaal project voor Wajongers (zijn er heel veel van, in allerlei richtingen), of een gewone baan met wat extra ondersteuning.

Stel dat je er echt zo erg aan toe bent dat je niet kan werken dan kun je volledig afgekeurd worden. Maar eigenlijk denk ik dat dat helemaal niet fijn is. Je hebt een zwaar verleden, maar de toekomst ligt voor je open mits je je ervoor inzet. Ik denk dat ook jij uiteindelijk graag voor jezelf zou willen kunnen zorgen, ook met het oog op een eventuele wens voor een gezin. Ik hoop dat je die weg gaat bewandelen, eventueel met vallen en opstaan, zodat je over een paar jaar kan terug kijken op wat je hebt gedaan en bereikt en je trots kan zijn op jezelf. Succes!
quote:zwerveruitkering schreef op 18 januari 2012 @ 00:18:

[...]

Een oplossing voor het niet hoeven zwerven zit nu in een kamertje maar dat ik al snel niet meer betalen want binnekort gaan ze dus mijn uitkering stoppen tenzij ik doosjes ga vouwen maar dan zwerf ik liever weer en dan sta ik weer op straat.Wat heb je nu voor uitkering dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven