Vraagje over Facebook instellingen

18-01-2012 19:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb een vraagje voor Facebook gebruikers. Ik ben zelf niet echt een dummie wat betreft Facebook, maar hier kom ik zo gauw niet uit:

Als ik m'n status update dan staat er opeens bij vanaf waar ik het post. Ik gebruik Facebook in het Engels dus nu staat er *status..* near Amsterdam (bijvoorbeeld).

Terwijl ten eerste, woon ik niet eens in de buurt van de plaats die er staat en ten tweede wil ik het er helemaal niet bij hebben.

Iemand enig idee óf en hoe je dat weg kan halen?

Heb het niet kunnen vinden namelijk, alleen hoe je zelf toegevoegde locaties kan verwijderen (maar dat is het dus niet).

Bedankt alvast
Op het moment dat je je status typt, zie je dat al onder je invulschermpje staan. Volgens mij komt er dan ook een kruisje waarmee je de plaats kunt wegklikken.
quote:aardappelhoofd schreef op 18 januari 2012 @ 19:27:

Op het moment dat je je status typt, zie je dat al onder je invulschermpje staan. Volgens mij komt er dan ook een kruisje waarmee je de plaats kunt wegklikken.Ah je bent mijn held! Haha bedankt!
Ik had het ook laatst... had ooit eens ergens ingecheckt of die plaats ingevuld bij m'n status, en ineens stond dat er steeds!! Irritant haha
Breek ik even in, Weet iemand toevllig ook hoe je dit in de iPhone (4) app uitzet?

Ik wil niet dat mensen altijd weten waar ik ben haha
Internagelaktisch
quote:aardappelhoofd schreef op 18 januari 2012 @ 19:29:

Ik had het ook laatst... had ooit eens ergens ingecheckt of die plaats ingevuld bij m'n status, en ineens stond dat er steeds!! Irritant hahaJa dat had ik dus ook, dus ik had ook die status verwijderd waar de plaats in stond en toen ik net een status had getypt zegmaar stond het er weer. Ik dacht echt huh? Hoe komt dat daar. Maar gelukkig weet ik nu waar het staat en hoe het weg moet :D het is gelukt!
quote:maaique schreef op 18 januari 2012 @ 19:30:

Breek ik even in, Weet iemand toevllig ook hoe je dit in de iPhone (4) app uitzet?

Ik wil niet dat mensen altijd weten waar ik ben hahaNiet op diezelfde manier als net is gezegd? :P
quote:maaique schreef op 18 januari 2012 @ 19:30:

Ik wil niet dat mensen altijd weten waar ik ben haha

Instellingen

Locatievoorzieningen

En dan kun je per app aan/uitzetten wie er gebruik van mag maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aha!

Ik heb t !

Merci very much
Internagelaktisch
kan iemand mij dan misschien kunnen zeggen hoe ik een filmpje van bijv. youtube op FB moet zetten?
Gewoon de link van YouTube kopiëren en op je status plaatsen.

Of op "delen via FB" klikken. Staat onder het filmpje op YouTube.
Gewoon de url vh filmpje in je statusupdate zetten dan zoekt FB het filmpje er automatisch bij.
dat had ik gister ook gedaan inderdaad, maar dan staat er een link die je aan kan klikken.

bij anderen staat er als ze een filmpje neerzetten een beginplaatje zeg maar van het liedje en titel en tekst ed. of komt dit vanzelf als je het een beetje tijd geeft??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven