me vriend

18-01-2012 21:53 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
hej allemaal!

İk heb een vriend nou het is al 2 kaar dat ik met hem heb maar ik heb een probleempje als we afspreken raakt die me plekjes aan wat niet mag en ala we thuis zitten trekt hij me steeds naar bed en tijdens de dag smsen we heel veel dan heeft hij het ook vaak over mijn borsten etc.. Soms is het leuk maar meestal is het heel erg irritant!!

Wat kan ik er tegen aan doen om hem gedrag te kunnen veranderen?

Dankjewel alvast
Als jij op dezelfde manier praat als dat je schrijft, KEN IK MU FOORSTELLEN TATTIE ER GEEN REED FAN BEGREIPD!
me is me
Ja en?
Ik dacht eigenlijk dat iemand een topic opende om de me vriend-ergernis eens lekker uit te spreken. Dus ik had er zin aan!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:snoopylynn schreef op 18 januari 2012 @ 22:07:

[...]

Me me me me me me me me me me me me me me me me mekaar, me vriend, a me nooit nie, me ding doen

Ben je al hyper?

Als jij zo praat als dat je schrijft.....ken ik mu foorstellen dattie er geen reed fan begreipd!
MAAR, GEKKERD, ALS ER IEMAND AAN JE ZIT TERWIJL JE DAT LIEVER NIET WILT EN HET ZEGT EN HET TOCH GEBEURD, DAN GA JE NAAR DE POLITIE, JE OUDERS, JE MENTOR, JE BESTE VRIENDIN, JE OMA, JE BUURVROUW, DE MOEDER VAN JE VRIEND!
EN WEL NU METEEN IN PLAATS VAN HIER TE SCHRIJVEN.
Goh....vreemt he da jouw frient ju niet begreipd?
quote:framb00sjes schreef op 18 januari 2012 @ 21:57:

Wat dacht je van Nederlands leren?

Nou niet zo lullig doen. Het is duidelijk dat ze geen Nederlandse. Ik vind het al superknap dat ze op het forum schrijft.

Gekkerd als je vriend niet luistert moet je je echt afvragen waarom. Het is niet bepaald normaal lijkt mij. Heb je wel eens geprobeerd te praten erover?
Ben je nu klaar Lovelola?
MAar ja, aan de andere kant, het Viva-forum-moderatorenteam kijkt mee, en ziet hier een aanrandings/verkrachtingszaak aan het licht komen, dus de kans dat zij de politie inschakelen is groot, en dan staan die snel aan je deur. Iedereen is traceerbaar via internet, hoe anoniem het ook lijkt. Dus het komt vast ook wel goed zonder dat jij naar iemand gaat. Goed dat je hebt gepost hier, want nu wordt de boel snel opgelost.
Wat is İk?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:lovelola schreef op 18 januari 2012 @ 22:12:

Goh....vreemt he da jouw frient ju niet begreipd?:puke: :puke:
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 22:13:

MAar ja, aan de andere kant, het Viva-forum-moderatorenteam kijkt mee, en ziet hier een aanrandings/verkrachtingszaak aan het licht komen, dus de kans dat zij de politie inschakelen is groot, en dan staan die snel aan je deur. Iedereen is traceerbaar via internet, hoe anoniem het ook lijkt. Dus het komt vast ook wel goed zonder dat jij naar iemand gaat. Goed dat je hebt gepost hier, want nu wordt de boel snel opgelost.070 Den Haag. Nu nog het adres via de IP
quote:Tickel schreef op 18 januari 2012 @ 22:13:

Wat is İk?drop?
Gekkerd, nee is nee he?! Duidelijker kan het niet hoor. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:maroon5 schreef op woensdag 18 januari 2012 22:13 Ben je nu klaar Lovelola?oeps mijn tel liep een beetje vast ;)
Zo, ik had verkeerd gelezen. Ik dacht dat het alleen om smsjes ging over haar borsten.

Als hij jou in bed trekt en aan jou zit, zonder jouw toestemming: Geef hem dan alsjeblieft een knal voor zijn harses! En vertel het iemand. Ben naar hem toe duidelijk als je het niet wil.
anoniem_130947 wijzigde dit bericht op 18-01-2012 22:16
Reden: foutje
% gewijzigd
Stap 1: nee zeggen, of 'hou op', of wat dan ook.

Stap 2: nee zeggen en wegduwen.

Stap 3: weglopen

Je vriendje respecteert jou niet. Daar mag je best kwaad om worden.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:lovelola schreef op 18 januari 2012 @ 22:15:

[...]

oeps mijn tel liep een beetje vast ;)Ah vandaar dat elk berichtje hetzelfde is
quote:enter schreef op 18 januari 2012 @ 22:14:

[...]

drop?Die ken ik niet, en ik ben aardig thuis in de wereld van drop
Gezien het veelvuldige gebruik van de corona (dat kleine rondje dat in Skandinavische talen vaak boven de a verschijnt) zou ik inderdaad haast zeggen dat het hier een Noorse ingezetene betreft . Maar ook Noorse ingezetenen hebben recht op lichamelijke integriteit en zo. Dus TO (TEU): als jij niet wilt dat er aan je gezeten wordt hoef je dat ook helemaal niet te pikken. Geef hem desnoods een klap voor zijn kanus en maak het gewoon uit. Een vent die geen respect heeft voor je lichamelijke integriteit is jou niet waard.
quote:Tickel schreef op 18 januari 2012 @ 22:13:

Wat is İk?Klinkt Scandinavisch, woont in het bos...
Winter is coming...
Gekkerd07: wees gewoon duidelijk tegen hem. Zeg hem dat je dit niet fijn vindt en dat hij hier rekening mee moet houden! Als hij dit niet kan opbrengen, dan moet je echt stoppen met deze relatie, want dit klinkt erg ongezond!
Verplicht excuus via Youtube door 13-jarige voor plaatsen dreigtweet

Al gezien? Zo, kom maar op met die valse topics op het forum!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven