me vriend
woensdag 18 januari 2012 om 21:53
hej allemaal!
İk heb een vriend nou het is al 2 kaar dat ik met hem heb maar ik heb een probleempje als we afspreken raakt die me plekjes aan wat niet mag en ala we thuis zitten trekt hij me steeds naar bed en tijdens de dag smsen we heel veel dan heeft hij het ook vaak over mijn borsten etc.. Soms is het leuk maar meestal is het heel erg irritant!!
Wat kan ik er tegen aan doen om hem gedrag te kunnen veranderen?
Dankjewel alvast
İk heb een vriend nou het is al 2 kaar dat ik met hem heb maar ik heb een probleempje als we afspreken raakt die me plekjes aan wat niet mag en ala we thuis zitten trekt hij me steeds naar bed en tijdens de dag smsen we heel veel dan heeft hij het ook vaak over mijn borsten etc.. Soms is het leuk maar meestal is het heel erg irritant!!
Wat kan ik er tegen aan doen om hem gedrag te kunnen veranderen?
Dankjewel alvast
woensdag 18 januari 2012 om 22:01
Dat vraag ik me ook af, maar ik krijg de indruk dat je het zelf nog niet wilt, dat hij je daar aanraakt, klopt dat? In dat geval, inderdaad ZEGGEN! Communicatie is heel belangrijk binnen een relatie en je grenzen aangeven hoort daar zeker bij. Als je het hem niet zegt, weet hij het tenslotte ook niet en kan hij er geen rekening mee houden wat je wel en (nog) niet wil!
Edit: Mosterd...
Edit: Mosterd...
woensdag 18 januari 2012 om 22:03
Hoi gekkerd,
Let even niet op de reacties die alleen maar over je manier van schrijven gaan.
Hoe oud ben je als ik vragen mag? En hoe erg dringt hij bij je aan om dingen te doen die je niet wil? Wat gebeurt er als je hier met hem over praat? Snapt ie dan wat je bedoelt?
Het lijkt me erg vervelend om een relatie te hebben waarbij de ander mijn grenzen niet respecteert.
Let even niet op de reacties die alleen maar over je manier van schrijven gaan.
Hoe oud ben je als ik vragen mag? En hoe erg dringt hij bij je aan om dingen te doen die je niet wil? Wat gebeurt er als je hier met hem over praat? Snapt ie dan wat je bedoelt?
Het lijkt me erg vervelend om een relatie te hebben waarbij de ander mijn grenzen niet respecteert.
woensdag 18 januari 2012 om 22:06
woensdag 18 januari 2012 om 22:07
quote:twilight123 schreef op 18 januari 2012 @ 22:01:
Ik ben dat 'me' wel zo vreselijk beu! MIJN!
Ik betrapte een collega laatst op die fout en ik zit notabene in het onderwijs..
On topic: Boeiend. Geef gewoon aan dat je het vervelend vindt.
Me me me me me me me me me me me me me me me me mekaar, me vriend, a me nooit nie, me ding doen
Ben je al hyper?
Ik ben dat 'me' wel zo vreselijk beu! MIJN!
Ik betrapte een collega laatst op die fout en ik zit notabene in het onderwijs..
On topic: Boeiend. Geef gewoon aan dat je het vervelend vindt.
Me me me me me me me me me me me me me me me me mekaar, me vriend, a me nooit nie, me ding doen
Ben je al hyper?
Ja en?