Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 januari 2012 @ 22:10:

Wie is die Danny?Wie Danny IS???
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik snap niet zo goed waarom dat meissie dit moet doen. Op een goede school hebben de leraren zo de wind eronder dat er niet of nauwleijks gepest wordt. Vind dit echt de omgedraaide wereld.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 januari 2012 @ 22:10:

Wie is die Danny?Een van de kandidaten die heeft meegedaan aan Obese (afvalprogramma voor volwassenen). Hij is enorm afgevallen toen.
Ik vind hier dingen van.
quote:druifje76 schreef op 18 januari 2012 @ 22:11:

[...]

Dat vind ik echt niet zwaar hoor...

Mijn dochter is van 28 maart, is 104 cm en 17 kg. Prima in verhouding, aldus het cb...Misschien handig om het jaartal er bij te melden, want een baby van 10 maanden, 104 cm en 17 kg is best fors
quote:Bagheera schreef op 18 januari 2012 @ 22:10:

[...]

Ik vind het haar ook erg goed doen. Ook in andere afleveringen. Ik was niet zo van de Nicolette (waarom? geen idee, aannames waarschijnlijk) maar ik vind haar in dit programma heel sympathiek.Same here!
quote:

geheimtaal schreef op 18 januari 2012 @ 22:08:

Nicolette is lief!

Ik vind het haar ook erg goed doen. Ook in andere afleveringen. Ik was niet zo van de Nicolette (waarom? geen idee, aannames waarschijnlijk) maar ik vind haar in dit programma heel sympathiek.

----------_

Exact het zelfde vertelde ik vanavobd ook.
Ik snap niet dat de juf niet heeft ingegrepen tegen het pesten.
Of ben ik al zo lang uit de baby's en kan het wel kloppen?
ik vind haar heel oke Nicolette. Ik denk dat ze even heeft moeten leren presenteren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Bagheera schreef op 18 januari 2012 @ 22:10:

[...]

Ik vind het haar ook erg goed doen. Ook in andere afleveringen. Ik was niet zo van de Nicolette (waarom? geen idee, aannames waarschijnlijk) maar ik vind haar in dit programma heel sympathiek. ik was ook erg sceptisch toen ze vorige seizoen hier mee begon, maar ik heb mijn mening echt danig bijgesteld. Nicolette weet op een hele leuke en ontspannen manier met die kinderen om te gaan en ze krijgt ze echt aan het praten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:bloemetje77 schreef op 18 januari 2012 @ 22:11:

Ik snap niet zo goed waarom dat meissie dit moet doen. Op een goede school hebben de leraren zo de wind eronder dat er niet of nauwleijks gepest wordt. Vind dit echt de omgedraaide wereld.Vind ik eigenlijk ook wel, nu moet ze dubbel sterk zijn, bij het pesten en nu, nu ze hun moet uitleggen wat het met haar doet.
quote:Bianca40 schreef op 18 januari 2012 @ 22:12:

[...]

Misschien handig om het jaartal er bij te melden, want een baby van 10 maanden, 104 cm en 17 kg is best fors Ja.. ze wordt 28 maart 4.
quote:Nastik schreef op 18 januari 2012 @ 22:09:

[...]

Te licht. Kind eet ook heel weinig. Koek en snoep uitgezonderd, ik betrap haar regelmatig op het aanrecht met haar handen in de eetkast.

Ik schrok al. Maar toch niet te extreem licht?

Ik heb zelf ook een slechte eter , maar hij slaat gelukkig ook snoep af of vindt een banaan een prima alternatief als hij om een koekje vraagt :-).

Ben je zelf of je man ook licht? Bij het CB bij ons vinden ze het niet zorgwekkend dat hij wat aan de lichte kant is omdat zijn vader ook maar 57 kilo weegt bij 1.72m en geheel gezond is. En ik tot mijn 28e tussen de 48 en 54 kilo woog bij 1.68m.
Ik gebruik deze site BMI
quote:geheimtaal schreef op 18 januari 2012 @ 22:13:

Ik snap niet dat de juf niet heeft ingegrepen tegen het pesten.

als het meiske niets zegt, of niet wil dat er iets gezegd wordt dan wordt het moeilijk hoor.

Want die pestkoppen zijn uitgekookt genoeg om dat natuurlijk niet onder de deus van de juf te doen...

Aldus een kenner (en dan niet als pester)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:geheimtaal schreef op 18 januari 2012 @ 22:13:

Ik snap niet dat de juf niet heeft ingegrepen tegen het pesten.Uit ervaring weet ik dat de juf of meester het vaak niet ziet. Pesten is ook vaak iets stiekems.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Summerdance schreef op 18 januari 2012 @ 22:11:

Ik vind dit zulke misselijk makende reclame..

die 144 reclame bedoel ik...Griezelig. Maar das dierenleed ook.
quote:Summerdance schreef op 18 januari 2012 @ 22:14:

[...]

als het meiske niets zegt, of niet wil dat er iets gezegd wordt dan wordt het moeilijk hoor.

Want die pestkoppen zijn uitgekookt genoeg om dat natuurlijk niet onder de deus van de juf te doen...

Aldus een kenner (en dan niet als pester)eens het ging zo stiekem dat de juffen en meesters bij mij nooit wat gemerkt hebben. En het zelf zeggen tegen de juf of meester stond voor nog erger gedrag. Geen haar op mijn hoofd die daaraan dacht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Summerdance schreef op 18 januari 2012 @ 22:14:

[...]

Aldus een kenner (en dan niet als pester)Een goede leerkracht ziet het als een kind wordt gepest.
ik denk dat het Demi sterker kan maken als ze zich kan verzetten tegen de pesters, het is alleen wel verdomd moeilijk
Nicolette doet het wel goed, beter dan verwacht...bij die moeder zit duidelijk iets niet goed, ik vind haar zielig!

wat een lief meisje trouwens, hoop dat het goed komt maar ik vrees....
quote:Nastik schreef op 18 januari 2012 @ 22:16:

[...]

Griezelig. Maar das dierenleed ook.

Heb jij ook weer gelijk in,

Maar ik ben er elke keer zo van van de leg...

Las vanavond een stuk in de telegraaf over honden in China die van de pan waren gered...

weg eetlust...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Bagheera schreef op 18 januari 2012 @ 22:13:

[...]

Ik schrok al. Maar toch niet te extreem licht?

Ik heb zelf ook een slechte eter , maar hij slaat gelukkig ook snoep af of vindt een banaan een prima alternatief als hij om een koekje vraagt :-).

Ben je zelf of je man ook licht? Bij het CB bij ons vinden ze het niet zorgwekkend dat hij wat aan de lichte kant is omdat zijn vader ook maar 57 kilo weegt bij 1.72m en geheel gezond is. En ik tot mijn 28e tussen de 48 en 54 kilo woog bij 1.68m.Neeuh, ik ben niet te licht. 61 kilo bij 1.58 en Man is een Vette Trucker van 1.83 bij 94 kilo. (daar ben ik niet blij mee hoor, maar hij doet er gewoon niks aan)
Summie en Itsie
Bietje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven