me vriend
woensdag 18 januari 2012 om 21:53
hej allemaal!
İk heb een vriend nou het is al 2 kaar dat ik met hem heb maar ik heb een probleempje als we afspreken raakt die me plekjes aan wat niet mag en ala we thuis zitten trekt hij me steeds naar bed en tijdens de dag smsen we heel veel dan heeft hij het ook vaak over mijn borsten etc.. Soms is het leuk maar meestal is het heel erg irritant!!
Wat kan ik er tegen aan doen om hem gedrag te kunnen veranderen?
Dankjewel alvast
İk heb een vriend nou het is al 2 kaar dat ik met hem heb maar ik heb een probleempje als we afspreken raakt die me plekjes aan wat niet mag en ala we thuis zitten trekt hij me steeds naar bed en tijdens de dag smsen we heel veel dan heeft hij het ook vaak over mijn borsten etc.. Soms is het leuk maar meestal is het heel erg irritant!!
Wat kan ik er tegen aan doen om hem gedrag te kunnen veranderen?
Dankjewel alvast
woensdag 18 januari 2012 om 22:10
woensdag 18 januari 2012 om 22:12
quote:framb00sjes schreef op 18 januari 2012 @ 21:57:
Wat dacht je van Nederlands leren?
Nou niet zo lullig doen. Het is duidelijk dat ze geen Nederlandse. Ik vind het al superknap dat ze op het forum schrijft.
Gekkerd als je vriend niet luistert moet je je echt afvragen waarom. Het is niet bepaald normaal lijkt mij. Heb je wel eens geprobeerd te praten erover?
Wat dacht je van Nederlands leren?
Nou niet zo lullig doen. Het is duidelijk dat ze geen Nederlandse. Ik vind het al superknap dat ze op het forum schrijft.
Gekkerd als je vriend niet luistert moet je je echt afvragen waarom. Het is niet bepaald normaal lijkt mij. Heb je wel eens geprobeerd te praten erover?
woensdag 18 januari 2012 om 22:13
MAar ja, aan de andere kant, het Viva-forum-moderatorenteam kijkt mee, en ziet hier een aanrandings/verkrachtingszaak aan het licht komen, dus de kans dat zij de politie inschakelen is groot, en dan staan die snel aan je deur. Iedereen is traceerbaar via internet, hoe anoniem het ook lijkt. Dus het komt vast ook wel goed zonder dat jij naar iemand gaat. Goed dat je hebt gepost hier, want nu wordt de boel snel opgelost.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 18 januari 2012 om 22:14
quote:Fame schreef op 18 januari 2012 @ 22:13:
MAar ja, aan de andere kant, het Viva-forum-moderatorenteam kijkt mee, en ziet hier een aanrandings/verkrachtingszaak aan het licht komen, dus de kans dat zij de politie inschakelen is groot, en dan staan die snel aan je deur. Iedereen is traceerbaar via internet, hoe anoniem het ook lijkt. Dus het komt vast ook wel goed zonder dat jij naar iemand gaat. Goed dat je hebt gepost hier, want nu wordt de boel snel opgelost.070 Den Haag. Nu nog het adres via de IP
MAar ja, aan de andere kant, het Viva-forum-moderatorenteam kijkt mee, en ziet hier een aanrandings/verkrachtingszaak aan het licht komen, dus de kans dat zij de politie inschakelen is groot, en dan staan die snel aan je deur. Iedereen is traceerbaar via internet, hoe anoniem het ook lijkt. Dus het komt vast ook wel goed zonder dat jij naar iemand gaat. Goed dat je hebt gepost hier, want nu wordt de boel snel opgelost.070 Den Haag. Nu nog het adres via de IP
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 18 januari 2012 om 22:16
Zo, ik had verkeerd gelezen. Ik dacht dat het alleen om smsjes ging over haar borsten.
Als hij jou in bed trekt en aan jou zit, zonder jouw toestemming: Geef hem dan alsjeblieft een knal voor zijn harses! En vertel het iemand. Ben naar hem toe duidelijk als je het niet wil.
Als hij jou in bed trekt en aan jou zit, zonder jouw toestemming: Geef hem dan alsjeblieft een knal voor zijn harses! En vertel het iemand. Ben naar hem toe duidelijk als je het niet wil.
anoniem_130947 wijzigde dit bericht op 18-01-2012 22:16
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
woensdag 18 januari 2012 om 22:19
Gezien het veelvuldige gebruik van de corona (dat kleine rondje dat in Skandinavische talen vaak boven de a verschijnt) zou ik inderdaad haast zeggen dat het hier een Noorse ingezetene betreft . Maar ook Noorse ingezetenen hebben recht op lichamelijke integriteit en zo. Dus TO (TEU): als jij niet wilt dat er aan je gezeten wordt hoef je dat ook helemaal niet te pikken. Geef hem desnoods een klap voor zijn kanus en maak het gewoon uit. Een vent die geen respect heeft voor je lichamelijke integriteit is jou niet waard.