een meisje ! Tips ?

18-01-2012 13:33 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf Juni ben ik de trotse mama van een meisje. Moest er even aan wennen, heb namelijk al een klein drukte makertje rondlopen, en had mezelf ingesteld op een nog een jongetje. Maar het wordt dus een meisje.

Een zomermeisje ! Maar wat heeft zo een meisje allemaal nodig ? Andere dingetjes dan jongetjes ? Of is het ver hetzelfde ?

Hebben jullie nog tips voor leuke, kleding merken voor meisjes ? Onze zoon ziet er meestal wat stoerder uit, en de meeste meisjes kleding is zo meisjesmeisjes-achtig. Vond veel HEMA leuk, maar die hebben nu ook vooral poederroze.

En dan nog een gekke vraag, op vakantie in Texel zag ik een vrouw die een matrasovertrekje in haar kinderwagen had liggen in de stijl van kitch en kitchen (met van die bloemen). Lijkt me heel erg leuk om die zelf ook te hebben, maar kan er nergens eentje vinden op het net. Weten jullie het misschien ?

Hebben jullie misschien nog andere tips ?

Dankjewel !

P.s ik heb geen moeder/vriendin/schoonmoeder in de buurt die ik het vragen kan. Enerzijds omdat we het geheim houden, anderzijds omdat mijn stiefmoeder en schoonmoeder al helemaal niet weten wat er nu een beetje hip is en wat niet. Maar ze zijn lief voor ons, dat is het belangrijkste !
De verzorgingstassen voor een meisje zijn ook geweldig !!!!
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
Bij de V&D hebben ze ook leuke kinderkleding! Was altijd een beetje anti-v&d maar sinds de kinderafdeling hier erg is uitgebreid ben ik helemaal om..ook voor jongetjes trouwens!
MIschien is het een oude 60s of 70s lakentje die hebben ook een drukkere bloemenprint.
quote:queenfan25 schreef op 19 januari 2012 @ 11:52:

MIschien is het een oude 60s of 70s lakentje die hebben ook een drukkere bloemenprint.Het was echt de bekende kitch&kitchen print. Had het ook gewoon moeten vragen aan die mevrouw. Stom !
Voor je behangwand kun je ook kijken bij de Hema, daar kun je betaalbaar zelf behang samenstellen en dat ziet er gaaf uit op de site. Ook niet zo tuttig.

Wij hebben van Eijffinger een geweldige behangwand, animals in disguise, maar die was ongeveer 3 keer zo duur als jij in je hoofd hebt...

Verder: maak je niet druk. Je dochter lijkt misschien wel op jou en zou zomaar hartstikke stoer kunnen zijn. Kies gewoon wat je zelf mooi vindt, haar smaak ontwikkelt zich toch pas na een jaar of twee. En je kunt echt niet veel fout doen hoor!

Voor zover ik weet heeft onze dochter geen andere ' benodigdheden' dan haar neefje. Alleen nu jurkjes en roze dingen.
Ook ik ben erg fan van lief! Mijn nichtje had laatst een hele stoere en toch lieve outfit aan van z8.. Geloof ik ook een leuk merk!
quote:warmwaterbadeendje schreef op 18 januari 2012 @ 16:28:

@ Tinus 1977

wat een geweldige jurkjes ! Zouden die eventueel op verzoek ook in de kleine maatjes gemaakt kunnen worden ?

Ja dat kan!! Je kunt gewoon een mailtje sturen met je verzoek.

(sorry, van de late reactie trouwens)
Beetje laat, maar ik koop wel veel bij kleertjes.com. Maar in de uitverkoop en van vorig jaar.

Heel zelden zie ik een geweldig jurkje of zo en dan koop ik dat wel.

Maar ik koop ook veel bij zeeman, Hema, h&m en v&d.

Ik koop wat ik mooi vind, en de prijs maakt me vaak niet veel uit.

En olliewood.nl heeft ook een koopjeshoek! Best leuk vind ik.
Ik ben sinds kort fan van happybee.nl merkkleding van oa Noppies/Mexx/7one7/Lief/Cakewalk.

Maar wel in de uitverkoop hoor! dan is een jurkje net zo duur als jurkje van bijvoorbeeld de Hema.
Overtrekje voor in de kinderwagen: Ik gebruik van de HEMA, daar heb je in leuke prints (roze met vogeltjes of bloemetjes).

.

deze bedoel ik
Klikken op de laatste link

deze dus (hier klikken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven