Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Als ik niet kan is het tennissen! Maar dat heb ik nooit als een enorm gebrek ervaren...

Eindelijk weekend na een drukke week net mijn hoofd proberen leeg te maken door alle lopende zaken op te schrijven, helpt wel. Hopelijk kan ik het dan maandag zo weer oppakken. Merk dat dat echt moet, anders raakik dingenkwijt of het gaat juist malen. Nu weekend, en bijna thuis. Heb zin om mijn UK weer plat te knuffelen

Morgen verf, de deur en een partij kwasten halen, en brood voor Brit om mee te nemen naar zijn wandeltocht bij egmond dit weekend.
Zo,net thuis,nu eerst eten en douchen.

Ben bekaf!
Lange dag Coe. Niet gek dat je bekaf bent. Moest je ook nog koken? Want dat lijkt me helemaal een opgave als je al zo laat bent.

Allis ik zie het ook niet als een gemis dat ik niet meer tennis hoor. Er zijn andere dingen die ik meer mis, nu ik met die pols zit. Morgen verf, de deur en een partij kwasten halen??? Nu vraag ik me af hoe jij een deur haalt?

Een wandeltocht bij Egmond klinkt echt heel leuk. Wij zijn er een jaar of drie op vakantie geweest en het is een erg leuke omgeving om te wandelen. Vooral de brede duinen waren altijd heerlijk om de hond lekker los te laten.

Gold ben jij geen kei dan? Gek, dat heb ik echt altijd gedacht.
Vriend en oudste hadden gekookt,dus ik kon zo mijn prakkie opwarmen.

Vanochtend eerst brigadieren,daarna koffie in de klas van Uk.

De juf draait het normale programma en de ouders,5 per keer, mogen een ochtend meedraaien.Was erg leuk,zelfs muziekles van mijn oude leraar van de 6e klas

Daarna brigadieren,naar huis voor een boterham,Uk weer terug naar school,naar schoonvader in ziekenhuis,naar werk waar mijn afspraak al zat te wachten(die was wel 10 min te vroeg) en toen nog wat dingen afgemaakt en voorbereid zodat ik morgen thuis kan werken.En toen mocht ik naar huis.

Als we de meet uitstellen word het voor mij wel makkelijker qua vervoer,neem dan gewoon de olieboot en kan dan iedereen op mijn weg meenemen

Dus als jullie het me niet al te kwalijk nemen maak ik liever een andere afspraak.En dan hoop ik echt dat iedereen wel komt.Als we dan nu gelijk kijken wanneer iedereen wel kan,kan een ieder die datum ook vrijhouden

Allis,wat ga je allemaal doen met de deur?

Ukje al wat opgeknapt van de waterpokken?

Zoeb,helpt de hoestdrank wat?

Is het nog goed gekomen met je verloren planning van de Scouting?

Mamz,kun je wat dingen afstrepen vandaag?Het was wel heel vies buiten hoor!Brr!

Alle onderzoeken,voor zover ze die hier doen,zijn gedaan.Uitslagen gaan naar U en worden daar besproken.Afhankelijk van heel veel factoren word daar besloten of alles doorgaat.En dan volgt een zwaar traject.

Nou ja,we moeten maar zien wat er gaat gebeuren.
Fijn dat je tenminste niet hebt hoeven te koken Coe. Dat scheelt alweer een berg. Je had anders wel een behoorlijke drukke dag achter de rug.

De hoestdrank is niet te pruimen maar het helpt wel. Vandaag voor het eerst sinds weken weer eens een keer redelijk hoestvrij geweest. Zelfs het snotteren is een stuk minder. Hoewel ik twijfelde over de houdbaarheid van de neusdruppels. Waren die nu langer of minder lang dan een maand open? Langer natuurlijk want anders zou ik het nog hebben geweten. Heb er verder geen last van gehad, dus het zal wel goed zijn. Nu die keelpijn nog te lijf en ik ben weer een beetje mens. Straks nog maar een trachitol. Die heeft de hele dag goed geholpen.

(Nou ja op wat verdere kleine mankementjes na dan).
We hebben de deur bij de Gamma besteld, die komt on de grondverf maar met glas apart en moet dus nog geverfd worden. Ik ga m gewoon met de auto halen, we hebben een station dus met de stoelen plat en de klep open past het wel. Mijn vader heeft een nieuw kozijn gemaakt, er moet alleen nog een glaszetter komen tzt.

Vandaag administratie, deur halen, wc's schoon.
Moggu..
Mogguh
Goeiemorgen.

Sam zit al in de kinderstoel en eet pap. Wat een verrassing toen ikvanmorgen binnenkwam. Geweldig om hem zo te zien zitten. Wat wordt hij al groot.
Ha nu snap ik het verhaal van de deur Allis.
Zucht, ik wil wat op de laptop doen maar zodra ik er ook maar naar wijs komt mevr. UK. Er aan en wil "boembah"

Zij heeft gewonnen en ik typ nu op de blackberry.
Succes met de deur vandaag Allis!

Zoeb,ik plak tegenwoordig een stickertje met datum op de neusdruppels e.d.Ik vond gister oordruppels uit 2010...

Jeej,Sam al aan de pap in de kinderstoel!Foto mag hoor

Succes vanmiddag!

Ik had gister een boze vriendin,ze vroeg of ik vandaag op haar zoon wilde passen omdat de kleuters vrij zijn vandaag.

En ik had daar dus helemaal geen trek in, Uk en haar zoon maken constant ruzie,hij zit overal aan en in en ik heb heb het zonder extra kinderen al druk genoeg.

Waarschijnlijk had ze niet gedacht dat ik ook weleens nee zou zeggen...

Ik ga maar eens aan het werk.Als ik thuiswerk gaat het toch wat langzamer en ik wil het vandaag af hebben.
Mogguh! Ben al een tijdje op maar kan niet echt wakker worden: dikke koortslip, hoofdpijn en een dikke keel, bah

Straks eerst nog maar een kop koffie en een paar paracetamol!

Coe,wat een dag had je gisteren zeg, geen wonder dat je gesloopt was. Wel super dat je meegaat naar ziekenhuisafspraken van schoonvader. En die vriendin.. die heeft gewoon ff vette pech, kom op zeg je hoeft niet altijd ja te zeggen toch?!

Allis goed idee om alles even op te schrijven om weer een beetje overzicht te krijgen. Denk dat ik dat zo ook eens even moet gaan doen. Even plan de campagne maken voor dit weekend.

Zoeb fijn dat je minder hoest nu maar volgens mij ben je nog behoorlijk verkouden als ik het zo lees. Leeeuuk Sam in de kinderstoel, wat gaat dat bizar snel zeg!!

Enne... als er een nieuwe meeting komt ga ik echt mn best doen hoor! Het punt is alleen dat ik voorlopig ook nog heeeeel druk ben met leren..

Ik ga aan de paracetamol en kijken of ik er nog wat van kan maken vandaag.

Fijne dag allemaal!!
Mogguh! Ben al een tijdje op maar kan niet echt wakker worden: dikke koortslip, hoofdpijn en een dikke keel, bah

Straks eerst nog maar een kop koffie en een paar paracetamol!

Coe,wat een dag had je gisteren zeg, geen wonder dat je gesloopt was. Wel super dat je meegaat naar ziekenhuisafspraken van schoonvader. En die vriendin.. die heeft gewoon ff vette pech, kom op zeg je hoeft niet altijd ja te zeggen toch?!

Allis goed idee om alles even op te schrijven om weer een beetje overzicht te krijgen. Denk dat ik dat zo ook eens even moet gaan doen. Even plan de campagne maken voor dit weekend.

Zoeb fijn dat je minder hoest nu maar volgens mij ben je nog behoorlijk verkouden als ik het zo lees. Leeeuuk Sam in de kinderstoel, wat gaat dat bizar snel zeg!!

Enne... als er een nieuwe meeting komt ga ik echt mn best doen hoor! Het punt is alleen dat ik voorlopig ook nog heeeeel druk ben met leren..

Ik ga aan de paracetamol en kijken of ik er nog wat van kan maken vandaag.

Fijne dag allemaal!!
Ok 2 keer... dat is wel wat overdreven, sorry
De deur is binnen, er is een plee schoon, en uk zit aan de boterhammen. Beetje vroeg maar ze had duidelijk honger. "KOEKJUH" jaja, dan maar brood. Zelf smeren, met assistentie natuurlijk. En dan ruilen voor die van mama. Ik geloof dat ik over me heen laat lopen .

Heb last van mijn hormonen, het wordt de eerste ongesteldheid na mijn miskraam. De gammaman moest het even ontgelden... Sorry gammaman.
Altijd fijn om je te lezen Gelf,dus wat maakt het uit dat het 2 keer is

Hopelijk knap je wat op van de paracetamolletjes!

Ik ben erg geschrokken over gedrag van mijn middelste.

Zijn prestaties op school zijn goed,maar zijn gedrag gaat helemaal de verkeerde kant op.Veel driftbuien waarbij hij dan ook gaat schoppen en slaan.Vorige week had ie ruzie met Uk en toen ik de kamer binnenkwam had ie zijn handen om Uk zijn nek.

Vanochtend belde de lerares weer,want hij was weer heel boos geworden en had zijn tafel door de klas gegooid.

Toen belde mijn exschoonmoeder,vorige week op haar verjaardag had ie ruzie met zijn neef gehad en zich opgesloten in de keuken.Toen zij daar binnen kwam,stond hij met een mes in zijn handen.

Zij doet dit af als incident,ik denk dat het uit de hand ga lopen.

Ben dus boos op haar,dat ze me dit niet eerder verteld heeft.

Vanmiddag heb ik een gesprek op school,dat er iets moet gebeuren is duidelijk,misschien gedragstherapie ofzo.

Het doet me zo'n pijn om dat mannetje met zijn ziel onder zijn arm te zien lopen,hij heeft het echt zwaar en ik weet niet hoe ik hem moet helpen.

Heb de ogen al uit mijn kop gejankt vanochtend,wanneer wordt het hier eens rustig.
Gelfling hoop dat je snel weer beter bent. En Coe, je hebt idd wel genoeg aan je hoofd. Beseft zew zich vast ook snel als haar teleurstelling is gezakt.
Laatst maakte hij een opmerking toen we bij de kinderen van A af kwamen.Mam,zou je mij missen als ik dood ben?Voor mij zou het wel rustig zijn.

Natuurlijk met hem hier over gesproken,wat hij voelt,of hij niet gelukkig is,wat hij graag anders zou zien.Of hij met iemand wil praten daarover,maar dat wil hij allemaal niet.

Het enige wat hij dan zegt is,ik mis papa zo.

En daar kan ik niks aan veranderen.
Oh Coetje! Da's naar! Wat zegt de huisarts?
Huisarts ben ik nog niet geweest Allis.

Ik ga zometeen naar het gesprek en van daaruit hoop ik wat wijzer te worden over welke weg ik moet inslaan.

Tranen gedroogd,want middelste komt een boterham eten.

Wat kun je je zorgen maken om die kinderen zeg!!
Coe ik denk inderdaad dat hij verder moet. Misschien eerst eens met een MW praten en kijken wat daar uit komt. Kan me voorstellen dat je dit erg alarmerend vind. Want dat is het ook. En je voelt je zo machteloos omdat je hem dus niet kan bereiken. Ga ermee verder meis, niet meer afwachten. Hij kan misschien met praten wat van zich af zetten. want dit lijkt me heel moeilijk voor jou, vooral in deze chaotische tijden.

wat krijg je opeens weer veel op je bordje.
Zoeb,vorig jaar heeft ie al bijna een heel schooljaar met mw gepraat.Daar vertelde hij ook dat hij papa zo miste.

Haar oplossing,zet een foto van papa op je nachtkastje...

Ik denk ook dat het probleem niet helemaal daar ligt,hij was nog geen 3 toen papa wegging,dus hoeveel weet je daar dan nog van.

Hij herinnert zich dingen die niet gebeurd zijn,zoals dat papa altijd met hem ging fietsen.Maar dat is nooit gebeurt.Hij idealiseert hem.

Tuurlijk mist hij zijn vader en doet het misschien hem wel extra pijn dat Uk zijn vader wel bij hem heeft.

Ik weet het gewoon even niet meer,hopelijk kunnen ze mij op school wat wijzer maken.
Ik wil zo graag eens rust in mijn gezin!
Mogguh

Ik zit nog steeds in een vreselijke hangmodus. Goldie, het lijkt me beter dat ik dan ook maar thuis blijf morgen. Hoop dat bij de volgende meet afspraak (niet binnen twee weken dus) mijn oppasadresjes nog steeds bereidwillig zijn.

Coe, dat klinkt inderdaad heel heftig met Middelste. Nieuwe school heeft kennelijk niet geholpen. Misschien ook eens overwegen of nonverbale therapie iets voor hem is, praten wil wel eens lastig zijn voor jongens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven