Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er Yves Rocher deja vu's van.....
ieuw nee, verre van!
Is het een abonnement dat automatisch gaat, of moet je iedere maand zelf een nieuwe box bestellen en online betalen?
Ik heb via ideal gedaan en het is dan een machtiging dus ze schrijven het elke maand af tot je weer op zegt.
Het gaat automatisch.

@registreerjenu: het heeft echt niks, maar dan ook niks, te maken met de meuk die je van Yves ontvangt. Dit zijn over het algemeen hele dure producten in full- of halfsize.
Nou, ik heb het besteld. Ben benieuwd!
Ik heb hem ook besteld, ben ook benieuwd!
Ik heb een e-mailtje gehad van glossy box met daarin een sneak-preview. Lijkt een wit/roze box te zijn met een hartje erop..
Ja, was een sneak preview van niks dus.
Dat vond ik eigenlijk ook al .
Wachten duurt lang....
Ben benieuwd wanneer hij komt.. ik krijg m deze maand voor het eerst
Ik ook en ik heb al begin november besteld! Hopelijk is het niet zo'n YR-pakket.
Nee, ben je gek, hier ga je blij mee zijn :-)

Ik las dat ie wat later is deze maand, eind januari...
Jullie al iets gehoord?

1e keer voor mij, ben gelukkig niet ongeduldig hoor.
Waarschijnlijk is hij morgen bij de meesten binnen.
Hoe weet je dat? Heb je inside-info?
Op hun FB staat dat de meeste mensen de GB dit weekend zullen ontvangen.
Ah!
Ik kreeg net een e-mailtje dat de box is verzonden.
ik ook!
Ik heb ook een mail ontvangen! Whoei In de mail staat 'ontvangst binnen 7/8 dagen' maar de berichten klinken beter.
Spannend

Jammer dat ik zo weg moet... ben wel toe aan het uitpakken van een leuke verrassingsdoos
Hij is binnen! Zal niet verklappen wat er precies inzit.. dan is het niet leuk meer Maar er zitten zeker een paar leuke dingen in!
Raar dat ze geen track & trace meezenden zodat je het pakketje kunt volgen. Ik ga vandaag echt niet de hele dag thuisblijven omdat ik een pakketje verwacht. Maar ook jammer dat ik het misschien misloop!

Is het echt een speciale Valentijnbox Metatron, en klopt het dat er 5 items inzitten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven