hoeveel kcal?
vrijdag 20 januari 2012 om 13:18
quote:abrikozenvlaaitje schreef op 20 januari 2012 @ 11:30:
Ik ga er nu een maken, met een kopje vers gemaakte soep
Ik heb een ander hartige muffinrecept met bijna dezelfde ingredienten gevonden (met feta en noten erbij, dus dit zal minder kcal zijn) van 120 kcal per muffin. Dat 'mag' ik hebben en kan ik vanavond ook nog lekker eten.
bedankt voor het meedenken!Dan belazer je jezelf en dat is nooit slim.
Ik ga er nu een maken, met een kopje vers gemaakte soep
Ik heb een ander hartige muffinrecept met bijna dezelfde ingredienten gevonden (met feta en noten erbij, dus dit zal minder kcal zijn) van 120 kcal per muffin. Dat 'mag' ik hebben en kan ik vanavond ook nog lekker eten.
bedankt voor het meedenken!Dan belazer je jezelf en dat is nooit slim.
vrijdag 20 januari 2012 om 13:22
vrijdag 20 januari 2012 om 13:33
quote:Blackdress schreef op 20 januari 2012 @ 13:22:
Als je wilt afvallen hoef je geen calorien te tellen hoor. Als je gewoon onbewerkt voedsel eet, geen E-nummers, geen lightproducten, geen zoetstoffen, maar zo puur en onbewerkt mogelijk en daarnaast ook goed beweegt val je vanzelf af tot een gezond gewicht.Het zal voor jou werken omdat je er minder van nast maar mijn ouders aten ook puur natuur en onbewerkt (in die tijd had je niks anders) maar ze waren toch bijna obees. En ik was ook aardig op weg voordat ik mijn conclusie trok.
Als je wilt afvallen hoef je geen calorien te tellen hoor. Als je gewoon onbewerkt voedsel eet, geen E-nummers, geen lightproducten, geen zoetstoffen, maar zo puur en onbewerkt mogelijk en daarnaast ook goed beweegt val je vanzelf af tot een gezond gewicht.Het zal voor jou werken omdat je er minder van nast maar mijn ouders aten ook puur natuur en onbewerkt (in die tijd had je niks anders) maar ze waren toch bijna obees. En ik was ook aardig op weg voordat ik mijn conclusie trok.
vrijdag 20 januari 2012 om 14:36
Brood levert ongeveer 260 calorieën per ons; muffins bestaan voor een gedeelte uit vet (meestal 20%), vet levert veel meer cal. dan brood. Dus een muffin zal altijd veel meer calorieën leveren dan een gewoon broodje. Ik denk rond de 400 op z'n minst.
Je kan dit soort dingen wel eten maar dan alleen als je niet meer lijnt en dan bij wijze van uitzondering. Het is niet anders.
Je kan dit soort dingen wel eten maar dan alleen als je niet meer lijnt en dan bij wijze van uitzondering. Het is niet anders.
vrijdag 20 januari 2012 om 15:58
Vul gewoon alle ingredienten in op www.caloriewijzer. nl en tada: je weet hoeveel calorieen er in zitten!
vrijdag 20 januari 2012 om 18:30