Laat op het forum?
zaterdag 1 maart 2008 om 04:03
Nou Iry, ik ken wel meer vrouwen die toch nog wat gerookt hebben tijdens de zwangerschap hoor.
En als je ook al met je medicatie moet stoppen dan is het gewoon heel heftig.
Dus ik kan me er best iets bij voorstellen.
Ik hoor elke ochtend vogeltjes als ik ga slapen Soleil
(en nog erger: hoor dan mensen opstaan en naar hun werk gaan, dan voel ik me wel een beetje ongemakkelijk)
En als je ook al met je medicatie moet stoppen dan is het gewoon heel heftig.
Dus ik kan me er best iets bij voorstellen.
Ik hoor elke ochtend vogeltjes als ik ga slapen Soleil
(en nog erger: hoor dan mensen opstaan en naar hun werk gaan, dan voel ik me wel een beetje ongemakkelijk)
zaterdag 1 maart 2008 om 04:04
Ach Iry, 35 jaar geleden rookten nog zveel moeders. Ik ken zelfs verhalen waarbij de dokter aanraadde om door te roken, omdat de stress niet goed zou zijn voor het kind. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat het eigenlijk niet heel stom is, maar ja, gebeurd is gebeurd en alles is goedgegaan, toch?
Ik rook denk ik zo'n jaar of 13, 14 Wat erg!! Nu ik het zo opschrijf...
Moet er wel bijzeggen dat ik de eerste jaren echt nauwelijks rookte hoor. Maar toch.
Ik rook denk ik zo'n jaar of 13, 14 Wat erg!! Nu ik het zo opschrijf...
Moet er wel bijzeggen dat ik de eerste jaren echt nauwelijks rookte hoor. Maar toch.
zaterdag 1 maart 2008 om 04:09
Nee Soleil, ik ben afgekeurd, al tijdens m'n studie, nu 16 jaar geleden.
Zit in de Wajong.
Ja, 28 is echt een rare leeftijd om te beginnen met roken.
En dan te bedenken dat ik echt altijd heel erg anti-rook was.
Maar kwam in een stress-situatie, alleen maar rokers om me heen, een keer eentje opgestoken en binnen een week een pakje per dag.
En nu nog méér......*bloos*
Zit in de Wajong.
Ja, 28 is echt een rare leeftijd om te beginnen met roken.
En dan te bedenken dat ik echt altijd heel erg anti-rook was.
Maar kwam in een stress-situatie, alleen maar rokers om me heen, een keer eentje opgestoken en binnen een week een pakje per dag.
En nu nog méér......*bloos*
zaterdag 1 maart 2008 om 04:11
zaterdag 1 maart 2008 om 04:12
haha, zo ben ik ook een keer begonnen. Ik had allemaal rokende vrienden om me heen, maar ik hoefde niet zo nodig. Totdat ik een keer wat liefdesperikelen had (perikeltjes als ik er nu op teug kijk natuurlijk) en in de stress zat en een vriendin zei: en nu rook je maar eens een sigaret. Dat heb ik toen geaccepteerd en de rest is bekend.