app's voor iPhone

20-01-2012 20:11 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik heb pas een iPhone gekocht en ben benieuwd welke Apps jullie leuk en/of handig vinden. Ik zie door de bomen het bos niet meer
Soundhound leuke app om muziekjes te herkennen, de NS app is heel handig, mobiele bankieren... Viva app, Jamie olivier app...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Buienradar, nu.nl, volkskrant app, H&M app
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Free sims, wordfeud, facebook en nu.nl veel plezier!
Emoji, hele leuke emoticons
🐬🐸🐧💓
Kijk gewoon in de Appstore bij gratis apps, je kunt daar ook op rubrieken zoeken. Kies gewoon iets wat je leuk lijkt (altijd handig om even de recensies te lezen) en als je het zat bent gooi je ze er weer vanaf.

Ik heb er de nodige fotobewerkingsdingen op zitten, vinnikleuk

En ook Sleepcycle gebruik ik heel veel, dan kun je zien hoe diep je hebt geslapen op een nacht, hoe lang en je kunt het als wekker gebruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Trein app doet t vaak beter dan de ns app.

Verder gebruik ik de vlgnde apps regelmatig: nu.nl, ad.nl, facebook, twitter, angry birds, wordfeud, whatsapp, soundhound, funda, appie, iloader for facebook, image shack, hipstamatic, iperiod, weather hd, emoji, belstatus, sartorialist.
Hoe werkt dat sleepcycle dan?
Ik bedoel hoe kan een app weten hoe diep je hebt geslapen?
Whatsapp, viber, nu.nl, facebook, eet.nu, weekkalender, imdb, tvgids, viva, linkedin, biosagenda.
quote:pyridine schreef op 21 januari 2012 @ 00:33:

Ik bedoel hoe kan een app weten hoe diep je hebt geslapen?snap ik inderdaad ook niet. Ben benieuwd.
Je legt je iPhone met het glas naar beneden ergens op je matras. Dan registreert hij gedurende de nacht je bewegingen, en dus of je diep slaapt of niet.

Zo zie ik dat ik vannacht om 6 uur blijkbaar even wakker ben geweest (normale tijd om wakker te worden) en toen weer diep in slaap ben gevallen. de rest van de nacht was ook redelijk diep.

Vinnikleuk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sleepcycle kjjkt ook naar hoe diep je slaapt om je te kunnen wekken op een moment dat je licht slaapt. Mijn collega gebruikt hem als wekker en kan daarmee een stuk makkelijker zijn bed uitkomen.
galgje is ook wel leuk
Klinkt leuk, sleepcycle, ga ik ook eens proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven