Pijpen, HUH?!
woensdag 18 januari 2012 om 16:32
Er zullen ongetwijfeld al meerdere topics geweest zijn over dit onderwerp, maar ik ben zwaar verbaasd en zeer benieuwd naar jullie verhaal!
De laatste keer dat ik iemand gepijpt heb, kreeg ik te horen dat het pijn deed, omdat ik zijn toompje/voorhuid over zijn eikel trok (richting buik).
Ik heb hier nooit eerder klachten over gehad bij andere mannen, maar vraag me af wat jullie ervaring hiermee is! Is het misschien dat zijn toompje te kort was, dat het daardoor pijn kan doen?
Ik heb geen flauw idee en kreeg van hem ook geen duidelijk antwoord.
Pijpen met de voorhuid over de eikel is toch ook geen succes?!
Ik vond het vervelend en werd er lichtelijk onzeker van!
De laatste keer dat ik iemand gepijpt heb, kreeg ik te horen dat het pijn deed, omdat ik zijn toompje/voorhuid over zijn eikel trok (richting buik).
Ik heb hier nooit eerder klachten over gehad bij andere mannen, maar vraag me af wat jullie ervaring hiermee is! Is het misschien dat zijn toompje te kort was, dat het daardoor pijn kan doen?
Ik heb geen flauw idee en kreeg van hem ook geen duidelijk antwoord.
Pijpen met de voorhuid over de eikel is toch ook geen succes?!
Ik vond het vervelend en werd er lichtelijk onzeker van!
woensdag 18 januari 2012 om 16:34
Nou, hij heeft gewoon een heel gevoelig toompje. Ik weet niet of het je vriend is, maar misschien moet hij wat meer met zichzelf spelen om de boel wat soepeler te krijgen?
Het ligt echt niet aan jou. (Behalve als je je tanden hebt gebruikt natuurlijk )
Het ligt echt niet aan jou. (Behalve als je je tanden hebt gebruikt natuurlijk )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 18 januari 2012 om 16:45
Het kan zijn dat zijn toompje te nauw is en daarom niet gemakkelijk van de eikel af glijd. Overigens wel vreemd als hij hier nooit eerder last van gehad heeft.
Hij kan dit zelf proberen te verhelpen dmv voorzichtig masseren met warm water. Als dat niet lukt zou hij zich toch moeten laten besnijden.
Overigens ook erg onfris als zijn toompje niet gemakkelijk over de eikel glijd!
Hij kan dit zelf proberen te verhelpen dmv voorzichtig masseren met warm water. Als dat niet lukt zou hij zich toch moeten laten besnijden.
Overigens ook erg onfris als zijn toompje niet gemakkelijk over de eikel glijd!
woensdag 18 januari 2012 om 18:10
donderdag 19 januari 2012 om 00:43
quote:danivo schreef op 18 januari 2012 @ 16:46:
Een toompje kan te kort zijn en dat doet zeer.
Dus ja, dat kan.Daar heb je gelijk in. Geen mens (man of vrouw) is hetzelfde geboetseerd. Ik vind het heerlijk als mijn man me vingert, maar als hij dat zou doen op een manier dat daarbij mijn perineum opgerekt of ingescheurd zo worden, dan zou ik ook AUWWW!! roepen.
Een toompje kan te kort zijn en dat doet zeer.
Dus ja, dat kan.Daar heb je gelijk in. Geen mens (man of vrouw) is hetzelfde geboetseerd. Ik vind het heerlijk als mijn man me vingert, maar als hij dat zou doen op een manier dat daarbij mijn perineum opgerekt of ingescheurd zo worden, dan zou ik ook AUWWW!! roepen.
donderdag 19 januari 2012 om 00:50
quote:martin81 schreef op 19 januari 2012 @ 00:04:
Hoezo geen succes als de voorhuid over de eikel zit? Dat is juist lekkerder....
Welkom in de wereld van afwisseling!!! WHIEHOEW!
Pijpen met voorhuid over de eikel dan zo diep mogelijk gaan! En de voorhuid naar achteren doen om op de eikel te zuigen/sabbelen/likken! En verder met 'standaard' pijpen, gebruik ik mijn hand er vaak bij: aftrekken en pijpen tegelijk zeg maar!
Graag gedaan voor de tips!
Hoezo geen succes als de voorhuid over de eikel zit? Dat is juist lekkerder....
Pijpen met voorhuid over de eikel dan zo diep mogelijk gaan! En de voorhuid naar achteren doen om op de eikel te zuigen/sabbelen/likken! En verder met 'standaard' pijpen, gebruik ik mijn hand er vaak bij: aftrekken en pijpen tegelijk zeg maar!
donderdag 19 januari 2012 om 01:28
quote:marlou123 schreef op 19 januari 2012 @ 00:50:
[...]
Mmm zo gaat ie lekker :puke:
en inderdaad indien eerst de voorhuid naar achteren geschoven wordt en dan pas pijpen kan men (bij een korte toom ) pijn ervaren door inscheuring ervan , indien je de handeling van Marlou gebruikt gatt dit probleemloos en voelt zeer aangenaam
[...]
Mmm zo gaat ie lekker :puke:
en inderdaad indien eerst de voorhuid naar achteren geschoven wordt en dan pas pijpen kan men (bij een korte toom ) pijn ervaren door inscheuring ervan , indien je de handeling van Marlou gebruikt gatt dit probleemloos en voelt zeer aangenaam
vrijdag 20 januari 2012 om 20:29
vrijdag 20 januari 2012 om 22:06
Voor mij geldt hetzelfde. Ervaar het ook als niet als prettig zodra mijn voorhuid direct over de eikel word getrokken in harde toestand.
Langzaam opbouwen, en zorgen dat ie niet droog valt of btje glijmiddel.
De 1 heeft een kleine vagina, de ander een grote pik. Weer een ander een strak toompje.
Persoonlijk denk ik dat het met name bij mannen voorkomt waarbij die in slappe toestand een stuk kleiner is dan harde toestand
Langzaam opbouwen, en zorgen dat ie niet droog valt of btje glijmiddel.
De 1 heeft een kleine vagina, de ander een grote pik. Weer een ander een strak toompje.
Persoonlijk denk ik dat het met name bij mannen voorkomt waarbij die in slappe toestand een stuk kleiner is dan harde toestand
zondag 22 januari 2012 om 13:38
Hier bij manlief ook zo. Slap niet zo heel groot. Stijf bovengemiddeld. Als ik zijn voorhuid echt helemaal naar achteren trek als ie stijf is, dan geeft hem dat een iets pijnlijk gevoel. Toompje is dan nét iets te kort. Voor de rest heeft hij er geen last van ofzo ook niet met neuken en wat hem (en mij) betreft hoeft er ook niet gesneden te worden...