En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:
Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.
Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
Anoniem_55368
vrijdag 20 januari 2012 om 12:29
Ja bijna altijd.
Als je aan een talentenshow op tv mee moest doen, wat zou je dan doen?
*ja, ik vind het heel belangrijk dat ze lief is met dieren! Maar heel hard huilen doe ik al heel lang niet, kan me het niet herinneren. Sorry Daarentegen ben ik wel sinds mijn zwangerschap een ontzettende emomuts die om een lief eekhoorntje op tv al een traantje laat*
Offtopic, ergens wel "fijn" om te horen dat er meer mensen zijn die niet dagelijks fruit eten. Het lijkt soms wel of iedereen de hele dag door sport, fruit eet en kilo's groente naar binnen werkt om lekker healty te zijn. Nou, mij lukt dat niet hoor. Dat wou ik even kwijt
Anoniem_55368
vrijdag 20 januari 2012 om 23:02
Nou, niet die van 144 red een dier in ieder geval. Bizar spotje. Welke ik wel leuk vind? Hmm.. o die met Robert Kranenborg, dat hij het eten van zijn moeder afkraakt en mokkend een boterham met vlokken wil
Najib Amhali! Jochem Myjer! Oh en Herman Finkers. Allemaal cabaretiers die zichzelf blijven, waarbij het om de eenvoud gaat en die ik enorm grappig vind.
Als je nu een concert naar keuze zou mogen bezoeken van een band/artiest die nog leeft, waar zou je dan heen gaan? Oh, en noem dan maar iets anders dan Eddie en consorten..!