wifi instellen op iphone
zaterdag 21 januari 2012 om 10:41
Wie kan mij helpen? Heb eindelijk een smartphone. Het abonnement is nog niet overgezet, maar ik wil thuis op mijn wifi vast surfen. Maar om op mijn wifi te komen, vraagt de iphone om een wachtwoord. Maar welk wachtwoord? Is dat het wachtwoord wat ik in tik als ik mijn laptop aan doe? Dit kan nogal dommig over komen, maar ik hoop dat iemand mij wil helpen.
zaterdag 21 januari 2012 om 10:42
Nee, het is het wachtwoord van je router.
Als je daar nooit iets aan verandert hebt, dan staat deze op je router zelf. (die staat denk ik in je meterkast?)
Probeer maar eens, meestal staan er meerdere codes op, maar eentje is je wachtwoord.
Is hij wel ooit aangepast, dan zou je het even moeten vragen aan degene die jouw draadloos internet ook heeft geinstalleerd, want op je laptop heb je het ook ooit moeten invoeren.
Succes!
Als je daar nooit iets aan verandert hebt, dan staat deze op je router zelf. (die staat denk ik in je meterkast?)
Probeer maar eens, meestal staan er meerdere codes op, maar eentje is je wachtwoord.
Is hij wel ooit aangepast, dan zou je het even moeten vragen aan degene die jouw draadloos internet ook heeft geinstalleerd, want op je laptop heb je het ook ooit moeten invoeren.
Succes!