Buikgriep!!
zaterdag 21 januari 2012 om 13:57
Mijn dokter vertelde mij dat als het met twee weken nog niet helemaal over was ik dan maar weer moest bellen.. Dus ja, volgens mij kan een buikgriep best even duren. Het drinken van gewone Coca Cola (even laten staan zodat het wat minder bubbelt) schijnt nog wel eens te helpen en vooral eten waar je zin in hebt, je lichaam geeft het wel aan. En wat registreerjenu zegt, veel vocht en zout! Beterschap TO!
zaterdag 21 januari 2012 om 14:23
Toevallig gister naar de dokter geweest omdat ik nu ruim een week de griep heb. Denk ik weer een beetje opgeknapt te zijn, krijg ik weer keelpijn, dan weer overal spierpijn, hup volgende dag misselijk etc. Huisarts zegt dat ik nog niet dood ga . Kan lang duren, zo ook een buikgriep. Beterschap! Het meest vervelend vind ik dat mijn hele huishouden in elkaar donderd. (hier 3 kids die het heel normaal vinden dat ik kokkend boven de pannen hang ).
zaterdag 21 januari 2012 om 15:42
quote:lagiulietta schreef op zaterdag 21 januari 2012 14:59 Oh salle, maar je moet wel een beetje uitzieken hoor. Zou het werken als je tegen je man zegt dat je iedereen aan kan steken door hun eten te maken en dat je man het dus maar beter kan doen?Ben het ook goed aan het uitzieken. Blijf alleen maar binnen (op een doktersbezoek na dan). Man zat in buitenland een paar dagen. Hij is trouwens nu boodschappen doen met jongste en heeft al twee x gebeld, 1 keer om iets te vragen over appelsap en een keer om te schelden over de drukte en omdat ik de kiwis onderaan het lijstje had gezet en die lsgen bij de ingang dus moest ie weeeeer die drukke winkel door haha
zaterdag 21 januari 2012 om 18:00
quote:salle schreef op 21 januari 2012 @ 15:42:
[...]
Ben het ook goed aan het uitzieken. Blijf alleen maar binnen (op een doktersbezoek na dan). Man zat in buitenland een paar dagen. Hij is trouwens nu boodschappen doen met jongste en heeft al twee x gebeld, 1 keer om iets te vragen over appelsap en een keer om te schelden over de drukte en omdat ik de kiwis onderaan het lijstje had gezet en die lsgen bij de ingang dus moest ie weeeeer die drukke winkel door hahaWeet ie ook eens wat het is
[...]
Ben het ook goed aan het uitzieken. Blijf alleen maar binnen (op een doktersbezoek na dan). Man zat in buitenland een paar dagen. Hij is trouwens nu boodschappen doen met jongste en heeft al twee x gebeld, 1 keer om iets te vragen over appelsap en een keer om te schelden over de drukte en omdat ik de kiwis onderaan het lijstje had gezet en die lsgen bij de ingang dus moest ie weeeeer die drukke winkel door hahaWeet ie ook eens wat het is