Gezondheid alle pijlers

Buikgriep!!

21-01-2012 13:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit nu al 5 dagen thuis gekluisterd met buikgriep, is dit normaal??? Ik dacht dat het meestal binnen 2 tot 3 dagen wel over zou zijn?? Of moet ik me nu ergens anders zorgen over gaan maken?
Nee hoor, meestal is het idd. met een dag of 3 wel over, maar soms heb je pech en duurt het wel meer dan een week. Gewoon uitzieken en genoeg blijven drinken.
Buikklachten door voedselvergiftiging zijn binnen een paar dagen over, maar volgens mij kan buikgriep wel wat langer duren. Wel vervelend voor je.
Het schijnt te heersen . Sterkte!

Blijf inderdaad drinken en voldoende zout tot je nemen. Kippensoep :-)
Vandaar dat je zit te malen over je leven

beterschap!
Mijn dokter vertelde mij dat als het met twee weken nog niet helemaal over was ik dan maar weer moest bellen.. Dus ja, volgens mij kan een buikgriep best even duren. Het drinken van gewone Coca Cola (even laten staan zodat het wat minder bubbelt) schijnt nog wel eens te helpen en vooral eten waar je zin in hebt, je lichaam geeft het wel aan. En wat registreerjenu zegt, veel vocht en zout! Beterschap TO!
Ja dat krijg je he luni als je al 5 dagen alleen thuis zit, ga je nog meer over dingen na denken die eerst sluimerden door je hoofd

Hoop echt dat het snel overgaat!!
Misschien wel een teken van je lichaam dus, dat je je moet bezinnen!
Zou inderdaad kunnen, ik heb wel es gelezen dat als je met veel spanning en stress zit het kan openbaren door lichamelijke klachten.....well then I'm screwed
Echt wel, ik geloof daar heilig in.

Lekker uitzieken dus en in de tussentijd kijken of je je gedachten een beetje op een rijtje kan krijgen
Toevallig gister naar de dokter geweest omdat ik nu ruim een week de griep heb. Denk ik weer een beetje opgeknapt te zijn, krijg ik weer keelpijn, dan weer overal spierpijn, hup volgende dag misselijk etc. Huisarts zegt dat ik nog niet dood ga . Kan lang duren, zo ook een buikgriep. Beterschap! Het meest vervelend vind ik dat mijn hele huishouden in elkaar donderd. (hier 3 kids die het heel normaal vinden dat ik kokkend boven de pannen hang ).
Knap dat je met griep uberhaupt nog kan staan!
Drink het afgekoelde water van gekookte rijst en eet iets meer rijst dan normaal en drink bouillon:) Beterschap
Eerste 3 dagen niet hoor. Toen werd er gekookt door mijn moeder/man. Toen was het ergste voorbij en heeft niemand meer meedelij
Oh salle, maar je moet wel een beetje uitzieken hoor. Zou het werken als je tegen je man zegt dat je iedereen aan kan steken door hun eten te maken en dat je man het dus maar beter kan doen?
Beterschap!

Het heerst heel erg.... bij mij op het werk hebben er 9 (!!!!!) collega's last van....
quote:lagiulietta schreef op zaterdag 21 januari 2012 14:59 Oh salle, maar je moet wel een beetje uitzieken hoor. Zou het werken als je tegen je man zegt dat je iedereen aan kan steken door hun eten te maken en dat je man het dus maar beter kan doen?Ben het ook goed aan het uitzieken. Blijf alleen maar binnen (op een doktersbezoek na dan). Man zat in buitenland een paar dagen. Hij is trouwens nu boodschappen doen met jongste en heeft al twee x gebeld, 1 keer om iets te vragen over appelsap en een keer om te schelden over de drukte en omdat ik de kiwis onderaan het lijstje had gezet en die lsgen bij de ingang dus moest ie weeeeer die drukke winkel door haha
Haha, klinkt als een gezellige boel met je vier kinderen thuis maar fijn dat ie toch zoveel wil helpen. Veel beterschap! Hoop dat het snel over is.
quote:salle schreef op 21 januari 2012 @ 15:42:

[...]

Ben het ook goed aan het uitzieken. Blijf alleen maar binnen (op een doktersbezoek na dan). Man zat in buitenland een paar dagen. Hij is trouwens nu boodschappen doen met jongste en heeft al twee x gebeld, 1 keer om iets te vragen over appelsap en een keer om te schelden over de drukte en omdat ik de kiwis onderaan het lijstje had gezet en die lsgen bij de ingang dus moest ie weeeeer die drukke winkel door hahaWeet ie ook eens wat het is
Noro-virus kan best 5 dagen duren.

Rustig aan met eten,kleine slokjes cola nemen stopt ook nog wel is de buikgriep.

1 slokje per uur.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven