Geld & Recht alle pijlers

Kan ik faken dat ik gek ben zodat UWV me met rust laten??

17-01-2012 23:52 323 berichten
.......................
Alle reacties Link kopieren
(naar goede muziek luisteren...that is)
Ik bepaal zelf wel wat ik doe. Jij lijkt een stuk fouter omdat je hier blijkbaar rondstruint met het doel haar achter allerlei nicks te zoeken. Dat neigt in mijn optiek naar stalken (op zijn minst cyberstalken). Wat exact denk je daar mee te bereiken?
(want if so...wel goed het IP adres afdekken met anonimisers..ok? want den betrokkene is eindelijk wel degelijk onder observatie van el Grando Hermano...TADAAAAA!)
Spoor jij wel helemaal, met je wetsartikelen en je gezoek naar ex achter allerlei nicks?
( althans.. i have heard that from the ghost of Marvin Gay.. through the grape vine..joe know..

http://www.youtube.com/watch?v=j-PeU5GGNWo

nou, fijne dag nog.)
quote:salvatorale schreef op 21 januari 2012 @ 16:54:

(want if so...wel goed het IP adres afdekken met anonimisers..ok? want den betrokkene is eindelijk wel degelijk onder observatie van el Grando Hermano...TADAAAAA!)Moet dit een bedreiging voorstellen?
(nee hoor..de grote broer is natuurlijk de pliesie..of liever de rijksrecherche...dacht dat dat wel duidelijk zou zijn, maar goed...bij deze dan maar nog maals duidelijk gemaakt / houdoe !)
quote:salvatorale schreef op 21 januari 2012 @ 17:01:

(nee hoor..de grote broer is natuurlijk de pliesie..of liever de rijksrecherche...dacht dat dat wel duidelijk zou zijn, maar goed...bij deze dan maar nog maals duidelijk gemaakt / houdoe !)Ja...en? Wat heb ik daar mee te maken? Ik weet niet wie jouw ex is, maar ik heb nu al diep medelijden met dr.
(ik ook...shake hands then !)
Wat een vermakelijk topic is dit geworden!
( i think that they are going to get joe, baby..runnn, runnn ! escape to Africa and dance there the "open and close" song from Fela de Kut..)
(goed..tis weer eens tijd voor koffie... fijne middag uw allen)
( "I just luuuuvvv it , when a plan comes together"

http://www.youtube.com/wa ... o&feature=player_embedded

"opoen and closuw...ahaaa...ahahaa. ...ahaaa... put your legs and arms together..opoen and closuh")
Wat een slap gelul.
Inderdaad.
http://www.youtube.com/watch?v=S02BHmWPZNs

(voor "him" kan ook gelezen worden "haar")
maar goed.. volgens mij is een van de mogelijke antwoorden op de vragen 'hoe scoor ik een zwervers-utkering en hoe laat het UWV mij met rust ? , het navolgende antwoord :
of eigenlijk zijn het er twee..
Praat je nou tegen iemand, of heb je het gewoon tegen jezelf?
1) maak je behandelaar wijs dat je stemmen hoort, en last van hallucinaties hebt. Dan schroefen ze de diagnose nog wat omhoog, en verklaren ze je "schizofreen" . Het UWV laat je dan gegarandeerd met rust voor jaren.
2). zeg de huur van je huis op, ga even op straat wonen in eindhoven en kies daar zog. 'domicile' bij het daklozencentrum...dan krijg je een zwerversuitkering, en het postbus van het daklozencentrum is je correspondentie adres. Duik vervolgens na een week of zo onder in een of andere boshut in Belgie
nee. wacht.. het kan eigenlijk veel eenvoudiger
in elk geval optie 1 handhaven.. dan dus een ziektewetuitkering, die vervolgens na een jaar in een WIA uitkering overgaat. En op grond van de zog. wet BEU emigreren naar , bijv. Frankrijk. In de wet BEU (Beperking Export Uitkeringen, destijds in het leven geroepen om een halt te roepen tegen de export van wao-uitkeringen naar Marokko en zo) staat namelijk bepaald dat onderdanen van een EU-land hun uitkering moge meenemen naar een ander EU-land.
voila, at your service
(ja, ik heb het tegen mezelf..goed gezien van je)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven