huis in Utrecht..!
zaterdag 21 januari 2012 om 14:43
Ik ga samenwonen in Utrecht, na een klein jaar op en neer reizen tussen Groningen en Den Haag. Ik heb een nieuwe (tijdelijke) baan en mijn vriendin gaat op en neer reizen tussen Utrecht en DH. Maar... nu zoeken we een huis! Wie o wie heeft de gouden tip? We willen huren, liefst 2 slaapkamers en ik moet kunnen parkeren ivm werk. We werken allebei fulltime, budget 1000 euro per maand, evt meer maar liever niet.. Zag al veel topics hierover maar die zijn vrij oud en aangezien het steeds dichterbij komt probeer ik het hier ook maar.. Hele vriendenkring is op de hoogte, oproepen op Facebook/hyves leveren tot nu toe weinig op..
Iemand ervaring met sites als vrijeverhuur.nl? Of is er iemand die zijn/haar huis wil verhuren...? Goede makelaar in Utrecht? Alles is welkom!
Iemand ervaring met sites als vrijeverhuur.nl? Of is er iemand die zijn/haar huis wil verhuren...? Goede makelaar in Utrecht? Alles is welkom!
zaterdag 21 januari 2012 om 14:47
wij hebben een mooi huis te koop, perfect voor jullie. Rijtjeshuis met 2 slaapkamers en nog een grote compleet afgewerkte zolder met vaste trap en riante gratis parkeergelegenheid voor de deur en dat voor een vraagprijs van maar 195.000, maandlasten zitte daarmee ruim onder jullie maximum. Als je meer info wilt hoor ik het graag
zaterdag 21 januari 2012 om 15:15
Succes! Utrecht is niet bepaald makkelijk weet ik uit ervaring..
Maar Standing is een goede tip! Er zit daar om de hoek op de twijnstraat ook nog een soort makelaar die wel aardig schijnt te zijn..
2 slaapkamers onder de 1000 euro lijkt me wel heel moeilijk...
Op de website pararius vind je een goede verzameling van verschillende aanbieders.
Maar Standing is een goede tip! Er zit daar om de hoek op de twijnstraat ook nog een soort makelaar die wel aardig schijnt te zijn..
2 slaapkamers onder de 1000 euro lijkt me wel heel moeilijk...
Op de website pararius vind je een goede verzameling van verschillende aanbieders.
maandag 23 januari 2012 om 00:38
Moet wel lukken hoor. Check ook Nederwoon.nl, is wel zo'n rotterd met inschrijfgeld inzo, maar die gaan nu de appartementen verhuren in het gebouw waar ik net vandaan verhuisd ben. Prima wijkje met voldoende parkeerplek, aardige appartementjes met 2/3 slaapkamers voor 775 per maand. Goed opletten want ze zijn heel verschillend in onderhoud. Succes!