huis in Utrecht..!

21-01-2012 14:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga samenwonen in Utrecht, na een klein jaar op en neer reizen tussen Groningen en Den Haag. Ik heb een nieuwe (tijdelijke) baan en mijn vriendin gaat op en neer reizen tussen Utrecht en DH. Maar... nu zoeken we een huis! Wie o wie heeft de gouden tip? We willen huren, liefst 2 slaapkamers en ik moet kunnen parkeren ivm werk. We werken allebei fulltime, budget 1000 euro per maand, evt meer maar liever niet.. Zag al veel topics hierover maar die zijn vrij oud en aangezien het steeds dichterbij komt probeer ik het hier ook maar.. Hele vriendenkring is op de hoogte, oproepen op Facebook/hyves leveren tot nu toe weinig op..

Iemand ervaring met sites als vrijeverhuur.nl? Of is er iemand die zijn/haar huis wil verhuren...? Goede makelaar in Utrecht? Alles is welkom!
wij hebben een mooi huis te koop, perfect voor jullie. Rijtjeshuis met 2 slaapkamers en nog een grote compleet afgewerkte zolder met vaste trap en riante gratis parkeergelegenheid voor de deur en dat voor een vraagprijs van maar 195.000, maandlasten zitte daarmee ruim onder jullie maximum. Als je meer info wilt hoor ik het graag
je bedoelt kopen? We willen huren, helaas.. eerst eens zien of het samenwonen bevalt

Verder klinkt het wel aantrekkelijk!
bureau Standing op de Wijde Doelen. Werkt niet via internet, je moet erheen om in te schrijven. Heeft goeie deals en belt alleen als het écht interessant voor je is.

Check ook marktplaats. Ik heb ooit een appt via MP gevonden.

Succes!
Succes! Utrecht is niet bepaald makkelijk weet ik uit ervaring..

Maar Standing is een goede tip! Er zit daar om de hoek op de twijnstraat ook nog een soort makelaar die wel aardig schijnt te zijn..

2 slaapkamers onder de 1000 euro lijkt me wel heel moeilijk...

Op de website pararius vind je een goede verzameling van verschillende aanbieders.
Succes met zoeken, maar had dit niet bij het prikbord kunnen worden neergezet?

Kijk gewoon bij de woningbouwverenigingen onder vrije huursector.
vrije sector idd. Waar wil je in utrecht wonen? In het centrumgebied met 2 slaapkamers wordt lastig maar in overvecht, lunetten ofzo zou dat wel moeten lukken. Anders zoeken in nieuwegein, de meern, de bilt?
Kijk eens op Funda, onder het kopje "verhuren". Er worden zeer veel woningen aangeboden.
Vrije sector in Leidsche Rijn. Volgens mij heb je vanaf daar een directe trein verbinding met den Haag.
Moet wel lukken hoor. Check ook Nederwoon.nl, is wel zo'n rotterd met inschrijfgeld inzo, maar die gaan nu de appartementen verhuren in het gebouw waar ik net vandaan verhuisd ben. Prima wijkje met voldoende parkeerplek, aardige appartementjes met 2/3 slaapkamers voor 775 per maand. Goed opletten want ze zijn heel verschillend in onderhoud. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven