Geld & Recht alle pijlers

Kan ik faken dat ik gek ben zodat UWV me met rust laten??

17-01-2012 23:52 323 berichten
.......................
Alle reacties Link kopieren
( ik ga namelijk binnenkort ook naar Frankrijk..joe know.. just in case...)
(haha..heeft ze ' hold ups' gekocht....dat vond die scharrel van 19 dec best geil zeker, eah ?
(goh.. ik vond de hangtieten van mijn ex eigenlijk best mooi.. heb jij soms ook van die hangtietuh ??? joh..waar maak je je druk om)
(aniewees..open and close maar weer)
Goed lezen is een kunst.
(mot weer even gaan kotsen..als ik het allemaal zo in de gauwigheid eens lees...en dat allemaal in het tijdvak dat ik ...gadverrr)
(nee, dit kan ik beter maar niet meer doen.. is niet goed voor de trauma verwerking..krijg ik weer beelden...nee..op naar Frankrijk !)
Spoor jij wel?
(nee, maar jij ook niet....en ik ga binnenkort toch OF de pijp uit OF naar Frankrijk, dus maak je maar geen zorgen )
Er was hier ooit iemand anders die ook constant tussen haakjes postte. Helaas ben ik slecht met namen.
Ah know`t, tha shunt
(maar goed...heb dan toch de verkeerde voor me...begrijp ik nu..mijn excuses voor de te snelle conclusie)
quote:salvatorale schreef op 21 januari 2012 @ 16:06:

en toen ik dus die topic over de vraag hoe je het UWV voor de gek kunt houden en de vraag hoe je een zwerversuitkering kunt scoren (ze is kennelijk van plan onder te duiken in belgie)...toen dacht ik.."aha..dat zal ze zijn"

tot zover maar weer.

groet,

s.quote:en verder getuigt je berichtje omtrent de dame die , geheel tegen wil en dank, zich genoodzaakt ziet een zwerversuitkering aan te vragen, bepaald niet van inlevingsvermogen.

Rijmt dan niet zo met elkaar hè.

Gezien je verdere berichten vraag ik me ondertussen ook wel een beetje af of het met jou allemaal wel zo lekker gaat. Sterkte.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
shahla, je hebt het wederom goed gezien.

tis ook tegenstrijdig met elkaar, ik heb ergens nog steeds een zwak voor de betrokkene, omdat ze inderdaad wel degelijk heeft geprobeerd , en met veel inzet, op langs de normale weg een bestaan op te bouwen. Maar ze is inderdaad genekt door het apparaat. En dat gebeurt helaas maar al te vaak. Ik was voorheen asieljurist en leerde een somalier kennen die al 7 jaar op straat zwierf en niemand die hem echt wilde helpen..en toen ben ik het maar gaan doen, niet uit het Freud motief maar gewoon conform de archetypen van Jung...en hij is nu eindelijk verlost van zijn lijden, hij stierf in de kliniek waar ze hem juist moesten beschermen.

En ik ben nu ook genekt door het systeem, en het gaat inderdaad bepaald niet best met mij...weliswaar worstel k nu heel erg, maar heb er wel vertrouwen in dat ik ooit boven kom.

Dank voor je sterkte wens, je hebt wel degelijk inlevingsvermogen, mijn excuses nogmaals voor mijn lompe vooroordeel. het ga je goed
Jij wel hoor! Geen enkel probleem lijkt me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:KahlanAmnell schreef op 21 januari 2012 @ 18:57:

Er was hier ooit iemand anders die ook constant tussen haakjes postte. Helaas ben ik slecht met namen.

Ik niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
(gracias, signora Enn)
quote:zwerveruitkering schreef op 17 januari 2012 @ 23:52:

Ik doe alsof ik psychisch niet in orde ben (gedeeltelijk waar)

Wil gewoon een uitkering en niet werken. Kan dat trappen ze daar in, hoe streng is het? Alleen serieuze tips en info over regels ect betrekkende gek zijn en niet kunnen werken, dank u zeerbij voorbaat.Joh, je hoeft helemaal niet te doen alsof, nergens voor nodig in jouw geval .
(mister Bee is still alive...and is thinking of spain, to keep him standing...http://www.youtube.com/watch?v=Mf6u9SSsedk)
(more thinking of spain...http://www.youtube.com/watch?v=AHEzyqhDASw )
(another sketches of spain ..: with the subtile saxophone of Paul Desmond, who could give a blowjup that sounded like a dry martine, so subtile..

http://www.youtube.com/wa ... text=G227741fRVAAAAAAAAAA
quote:Enn schreef op 22 januari 2012 @ 10:52:

[...]

Ik niet.Zo vervelend dat je geen namen mag noemen
Ah know`t, tha shunt
( verrek...ik gaat er maar gewoon eens heen op vakantie.. weg van deze ellende hiero....en neem lekker gewoon mijn uitkerinkie mee op grond van de wet Beu...want ben het hier in NL toch best wel beu...maar ja.. wie nie?

http://www.youtube.com/watch?v=CfJw73YBfzU )
houdoe y hasta la vista !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven