Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Wha een tweede regel voor moom ?
Nee hoor, zoiets heet een stopweek.
De Vraag is of het bij die week k blijft.....
Oh en Justdeb istanbul niet van de kot die we terug krijgen maar is van hier
En ik heb zulke heerlijke wijntjes gedronken denk dat ik thuis wat ga bestellen
En waar is iedereen moet ik alleen dit topic vol lullen
Je hebt iets te veel wijn gedronken, je praat beetje onzin gw!

Weer heerlijk geslapen, geen gele nachtmerries. Vlgs mij beginnen de druppels al te werken!
Ik praat geen onzin

alleen doet de woordherkenning soms raar
Smoesjes
Hou je ons wel op de hoogte hoe lang je stopweek wordt ?
Morgen!!

Hier een supergoede nacht gehad!! M heeft om 20.00 een voeding gehad, toen om 1.00 en vervolgens pas om 8.30 weer!!

T heeft ook tot 8.30 geslapen, met een kleine onderbreking om 4.00, omdat het begon te hagelen.. En als het gaat hagelen, wordt ze binnen 3 sec wakker en begint dan meteen te schreeuwen omdat ze daar bang van wordt... Gelukkig sliep ze na 10 minuten weer verder..

Dus al met al hebben wij ook heerlijk bij- en uitgeslapen..

M ligt inmiddels alweer te slapen, en T wil eigenlijk buiten spelen, maar aangezien het regent kan dat niet, en kijkt ze nu tv.
Haha GW wijntjes gedronken, je ziet het aan je schrijfstijl. Wij gister ook, ietsie te veel. Nou ja hoort er bij. Net wakker, lekker zeg twee dagen zonder ons meisje maar ik mis haar ook wel hoor.

Dadelijk ontbijten en dan maar eens kijken wat we doen.
Fijn justdeb, dat M zolang tussen de voedingen laat!
Juist, tweet van mijn nichtje (16): "just have sex @naamvriendje" ook goedemorgen!

Gaat lekker he justdeb? Jeuk al helemaal weg? Worden je leverwaardes nog eens gecontroleerd?

Beck, goed zo, lekker genieten van je kerel!
Haha, juist ja Moom, lekkere tweet dan...Moest dr wel om lachen hoor...

Jeuk is nog niet helemaal weg, wel grotendeels. Ben afgelopen woensdag nog weer bloedgeprikt voor de waardes. Morgen of overmorgen krijgen ze de uitslag. Ik wordt gebeld als het nog niet goed is..

Verder gaat ie idd lekker zo, had van te voren niet verwacht dat M zo'n relaxte baby zou kunnen zijn, gezien T dat helemaal niet was, en wij dus ook niet beter wisten.

Becky, klinkt alsof het erg geslaagd was, even er tussenuit en lekker de tijd en aandacht voor mekaar hebben!
Speec, jammer dat je ongesteld bent geworden.

Duvel, hoe ging het logeren van D? En hebben jullie lekker bij kunnen tukken?

Becky, lekker weekendje samen weg. Heb je ook nog wat bij kunnen tanken, of hebben jullie daarvoor te lang aan de bar gehangen?

Haha die A die bang is voor de ijsbeer bij de gele clown.

Mijn moeder had een oppas kindje die zo bang was voor de leeuw en de beer bij de teletubbies

Justdeb, het is wel normaal hoor dat M zo veel slaapt. En toch lekker dat de 2e een rustige baby is, dan dat t nu andersom was.

Vanmorgen mocht ik lekker uitslapen. Vanavond weer werken, dag 2 van de 6.

Vent is nu buiten aan het straten, het begint hier zowaar ergens op te lijken. Hopelijk kunnen we dan in t voorjaar de zwarte grond laten komen en dan de voortuin ook afmaken. Dan hoeven we alleen nog de boeidelen en goten te vervangen en zijn we (eindelijk) klaar met ons huis (en kunnen we het te koop zetten…)
Deb fijn dat het zo goed gaat! I. en R. waren allebei van die slaapbaby's, die konden de eerste 3 maanden hooguit een uur achter elkaar wakker blijven.

Speec jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Ik zou volgens mij gewoon weer ongeduldig zijn, of het nou de 1e, 2e of 3e is

Buiten aan het straten Maya? Het is hier echt hondenweer. Vanochtend had man op buienradar gekeken en het zou om 10.10 uur gaan regenen en dan de hele dag niet meer droog worden. We zijn dus om 9 uur nog snel een uurtje gaan wandelen met de meisjes en da's maar goed ook want we komen verder niet meer buiten vandaag denk ik als het zo zie regenen.

Duvel ik zou ook gewoon die kleinere flesjes geven hoor. R. drinkt ook niet genoeg per keer uit een fles, dus die krijgt er ook gewoon extra. Ik ben al blij dat ze uberhaupt uit die fles drinkt zeg.

Spannend, een misschien wel heel lange stopweek voor Moom!
Hey, ik had net niet goed gelezen geloof ik, te koop zetten Maya? Willen jullie heel ergens anders naartoe? Of wat zijn de plannen? (Of heb je dat al lang verteld en heb ik dat gemist...)
En R. kan nu ook zelf gaan zitten! Ze kon al wel zitten als we haar rechtop zetten, maar nu doet ze het zelf. Totaal anders als I. dat deed trouwens. Die ging op de buik liggen, beide benen naar buiten als een sort spagaat en dan gaan zitten. R. draait zich op 1 bil en duwt zich dan met haar arm rechtop.

I. had vanochtend de speelgoedkoekjestrommel voor R. gepakt. Die begint een liedje te zingen als je er een koekje (blokje) uithaalt. Maar hij was nog niet aangeweest dus deed niks. "Mama, doet het niet" zegt I. dus zei ik dat ze eerst even op de neus moest drukken (dan gaat 'ie aan namelijk). Gaat ze op haar eigen neus zitten drukken.... Mooi he, die kindjes die dus gewoon denken, mama zegt dat ik op mijn neus moet drukken en dan gaat de koekjestrommel een liedje zingen, en dat dus ook gewoon doen!
Kwartet!
Wow deze oordruppels zijn echt super! Lijkt nu al zo goed als over! Jammer dat je tien dagen moet druppelen... Zo lang! Maar oor is alweer enorm schoon, en je mag er weer aanzitten, en hij blijft weer keurig liggen bij het druppelen!
Wow hus, wat is R snel (of wat is berend langzaam...). Hij kan pas sinds een paar weken zelf gaan zitten. Eerst ging hij zelf staan en daarna kwam het zitten pas. Ach ja, als ze het ooit maar leren.

Hier ook heel slecht weer. Bah. Net nog wel even naar de kinderboerderij geweest.

Gelukkig moom, dat z'n oor weer hersteld lijkt.

Justdeb, het recept voor zo'n relaxte baby wil ik ook wel! Hoewel, man zei vanmorgen dat hij deze keer wel een meisje wil, dus we moeten het recept dan wel iets aanpassen.

GW, lekker tegen jezelf aan lopen lallen lullen gisteravond?
O Speec, maar R. kan nog lang niet staan hoor, ze hebben gewoon een andere volgorde. (En R. heeft een goede leermeester Die vandaag overigens zei toen ze was gaan zitten "ik jouw omduwen?" en daar lag ze gestrekt op de vloer...)
En R. ligt weer eens in bed zonder fles, ze wilde echt niet. Dat wordt weer een nachtvoeding waarschijnlijk.
haha die I is wel een lekker brutaaltje he?

Hier weer lekker thuis, ben wwel echt gaar, beetje jammer dat ik weer de hele week moet werken, ben wel aan weekeinde toe

H was helemaal enthousiast toen ik thuis kwam, kreeg een dikke kus van d'r (en ze is eigenlijk niet zo van de kusjes)

Maya, jullie wilden toch weer terug naar een groter dorp? Ga je echt je huis nu meteen alweer in de verkoop gooien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven