Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Oei, mijn carnavals-outfit, daar heb ik ook nog helemaaaal niet over nagedacht!
Ze doen niet aan gouden handdrukken en dat hoeft van mij ook niet. Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan om in het zonnetje gezet te worden. Ze zijn erachter dat ik er al 30 jaar bij ben, dus ik vrees het ergste. Heb 25 jaar al heel er stil gehouden en ik sta ervan te kijken dat niemand het wist.

Gold ligt het dan niet aan de bodem?

Hoop dat je nog iets kan vinden.
Balen van de taart Gold!
Zo. Lekker een aardbeien-bavaroisschnitte en een rijstevlaai gehaald.

Ik denk niet dat het aan de bodem lag Zoeb. Ik heb toch iets fout gedaan met de gelatine denk ik. Het was steeds de yoghurt die ging klonteren bij het mengen.

Tjonge Zoeb, 30 jaar. Da's nie mis! :duim omhoog:

was 2 draait

Droger draait

Stofzuiger is rond geweest.

Oudste bedacht op het laatst nog dat ze ook mini-gehakballetjes wilde snacken dus die heb ik ook nog gemaakt.

Schaal rauwkost met slanke dipsauzen staat klaar

Nu even met de beentjes omhoog. En die stoflaag, daar kijkt de visite maar naast.

Nu even met de beentjes omhoog.
Als avondeten hadden we een soepje en nu doe ik echt echt echt niks meer tot de visite er is.

Alles staat klaar en ik zit lig even voor de tv : 'Cocktail' kijken. Met nog een jonge Tom Cruise en zelfs zijn tegenspeler Bryan Brown heeft iets lekkers...
En anders geef je ze maar een stofdoek Gold.

Heel veel plezier vanavond.

Hier een fotootje van Sam. Vanavond gemaakt.

Sam
Hoe was de verjaardag Goldie?

Ook hier gefeliciteerd met je grote dochter!

Wat is Sam al een hele vent! Hij gaat flink tekeer met die babygym, of niet

Ik ben benieuwd hoe Mmetje het heeft gedaan bij opa en Oma. Hij moest huilen toen we weg gingen dus dat was niet leuk.

En nu ben ik evengoed vroeg wakker en mis ik mijn manneke
Moggu...

MissM,herkenbaar hoor,als je je kind huilend achter moet laten,maakt niet uit bij wie,zou je het liefst thuis blijven.Terwijl je weet dat ze het hartstikke naar hun zin hebben.

Jammer dat je niet langer kon slapen.

Gold,alles nog goed gekomen gisteravond?

Zoeb,ik blijf het zeggen,een heerlijk manneke!Wat zullen jullie genieten van hem.Ik stuur dat jasje van de week wel even op,anders past ie hem straks al niet meer

Mijn vriendin belde mij gistermiddag,ze hoorde dat het niet zo lekker ging met me en binnen het uur stond ze op de stoep.

Zo lief!Tot diep in de nacht zitten kletsen,ook over leuke dingen en uiteindelijk is ze blijven slapen.Ze staat nu met de jongens pannekoeken te bakken.

Als het droog is gaan we vanmiddag weer naar het bos.
Mogguh...

Da's zeker lief van je vriendin Coetje.

Veel plezier in het bos vanmiddag. Het weer ziet er lekker uit hier.

Leuke actiefoto Zoeb!

Wanneer ga je Mmetje ophalen MissM?

Of kon je het niet langer ophouden en ben je hem snel al gaan halen?

Het feestje hier was erg gezellig en het is laat geworden, het was 2 uur toen we in bed lagen.

Vandaag moet ik alle gewassen was vouwen en opruimen en nog een laatste lading wassen en ophangen.

Verder doe ik niks, morgen weer een dagje werken.
Coetje dat zijn de echte vriendinnen. Zo fijn dat je hebt kunnen praten en huilen en lachen. Wat een lieverd.

Coe zal ik het dan toch maar een keer op komen halen binnenkort. Zien we elkaar ook weer even. Het bevalt me prima zo zonder pillen. Als ik dat toch had geweten. Maar al wat ik had verwacht, dit niet. Het lijkt zowiezo beter te gaan met mijn pols.

Maar ik wil nog niet te snel hopen. Al lijkt het er sterk op.

Sam was ook vroeg wakker en die heb ik in bed genomen waarna we hebben geslapen tot half tien.

Zo gezellig dat hij al mee aan tafel kan zitten al moet je met een trip/trap stoeltje wel alles weg zetten. Ik pakte even een slab en Sam had het schaaltje pap al stevig vast. Nou ja het werd dus een kliederboel whahahaha en het ging natuurlijk niet want de pap was veel te dun. Ik heb het in de fles gedaan en toen was het voor Sam (en mij) goed. Maar wel lachen hoor.

Ik spam jullie weer even met wat foto's.

Sam in de kinderstoel

Sam in de box
Het lijkt er sterk op dat Sam links is. Hij doet echt alles alleen maar met zijn linkerhandje. Zijn vader is ook links dus het kan best.
Zoeb,als Sam nu al zo'n duidelijke voorkeur voor links heeft zal hij idd wel linkshandig zijn.Uk is ook links,vriend niet maar schoonvader wel.Gelukkig doen ze daar nu op scholen niet moeilijk over,schoonvader moest vroeger met rechts schrijven,anders kreeg hij met de liniaal op zijn vingers.

En echt fijn om te horen dat het beter lijkt te gaan met je pols!Ik hoop dat het doorzet en al je inspanning niet voor niets is geweest!

Langskomen mag natuurlijk ook altijd

Doen jouw zoon en schoondochter aan carnaval?Ik moet ergens nog een drakenpakje hebben liggen,zo leuk!
Mogguh

Ik ben gisteren naar de sauna gevlucht, geen slecht idee.

Zoeb, wat een leuk verrassingspakket! En een heel goed idee voor vrijwilligerswerk, al kan ik me zo'n beetje voorstellen dat je de scouting toch geen gedag kunt zeggen.

Goldie, jammer van de twee taarten. De rest van het feestje dus wel ontzettend gezellig (en zou je het getrokken hebben, twee feestjes na elkaar?)

Coe, een heel lieve vriendin heb je. Geniet vandaag, het is nog droog.

MissM, straks lekker weer herenigd met je handenbindertje Hebben jullie nog iets leuks gepland of gedaan gisteravond?

Mijn buurman is overspannen. Leuk dan. Twee kinderen achter een tv of Wii zijn niet het toppunt van luidruchtigheid maar ze lopen ook wel eens een trap op of af. En dan ben ik nog niet eens toegekomen aan ze aan het huiswerk sturen en de tv uit doen.
Mamzie, wat heb je een leuk motto!

Daar ben je goed klaar mee , met zo'n buurman.

Ik heb met Goldman ook net in de sauna gezeten, het blijkt mijn pijnlijke rugspieren echt heel goed te doen.

Wat goed Zoeb, dat het goed gaat zonder medicatie.

Ik ben ook links met alles.

Het is me op school ook nooit afgeleerd (mijn moeder wel, die schreef nu wel rechts maar ongelofelijk lelijk) en ik was altijd bang dat niet zou kunnen autorijden omdat je rechts moet schakelen,maar dat bleek gelukkig wel goed te gaan.

Was is klaar. Even op gaan hangen.
Ik kreeg van de nonnen met de liniaal omdat ik links was. Maar ik kan nu links en rechtshandig heel veel. Alleen schrijven lukt links niet meer. Ik kan het wel maar dan is het niet mooi. Maar zoals breien kan ik niet. Nooit gelukt ook. Ik doe iets fouts met de naalden. Ze zitten altijd verkeerd.

Coe leuk een drakenpakje. Moet toch echt eens af spreken om langs te komen. Nog twee weken fysio en dan krijg ik zeeën van tijd.

Ben je dan mooi klaar mee Mamz. Met die overspannen buurman. Je kunt je kinderen moeilijk heel stil houden.

En ik ben toch echt van plan de Scouting gedag te zeggen. Hoewel ik dat al vaker heb gezegd en het me nooit is gelukt.

Vind het nu wel mooi geweest.
Zolang de kinderen normaal volume produceren zou ik me niet druk maken hoor Mamz!

Zoeb,ik hoor het wel van je!Altijd welkom.

Gold,fijn dat de sauna je rug goed heeft gedaan!

Wij zijn een eind wezen lopen,koffie gedronken in cafeetje en weer met een omweg terug.Heerlijk,alleen jammer dat het zo waait.

Daarna de was opgevouwen,gestreken en de wasmand weer leeggewassen.
Zo,ik heb lekker gedoucht en hang op de bank.

Drukke week voor de boeg.

Schoonvader mag morgen naar huis,dat scheelt een hoop heen en weer rijden.

Verder wordt vriend deze week 40 dus heb ik voor vrijdag een surprise-party georganiseerd.X-D
Wat leuk Coetje, een surpriseparty! Spannend ook, vermoed vriend echt niks?

Wij hebben een klein rondje met de hond gedaan. Het waaide inderdaad flink.
Leuk joh, Coe, maar lijkt me inderdaad best lastig om te zorgen dat hij er niet achterkomt.

(heb in een ver verleden een surpriseparty voor mijn zwager meegemaakt, kan bijna nog nazeggen hoe hij zijn poesjes groette )
Moggu..
Môggûhhhh.

Coe wat leuk een surpriseparty. En moeilijk om het stil te houden denk ik.

Succes straks bij de HA.

Jan wordt zestig in april en ik wil ook een surpriseparty houden. Alleen wil hij nooit zijn verjaardag vieren. Maakt zich er al lang van tevoren druk over. Nu denk ik wel dat hij dit best leuk vind. Zeker als ik zijn zaterdagcollega's erbij betrek. Dus ik ga het gewoon eens doen.
Mogguh

Dat ga je gewoon doen dus, Zoeb! Zo leuk
Vriend vermoedt wel iets,hij weet dat er vrijdag wat vrienden komen maar niet dat het er zoveel zijn.

Zoeb,gewoon doen,60 jaar,dat mag gevierd worden!

Ik ben benieuwd wat ze bij het RmcD huis zeggen.

Ik heb om 10u een afspraak bij de huisarts.Met knikkende knieen,dat wel,maar het moet.
Coetje het moet inderdaad. En waarom met knikkende knieën? Vind je het zo eng?

Succes straks.

Ik ga het ook doen Mamz. Laat hem maar eens gek opkijken.

Ik ben naar de trein. Tot straks
Ik heb er gewoon buikpijn van..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven