Mode & Beauty alle pijlers

badpak bikini

22-01-2012 15:00 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na twee mooie kinderen, is mijn buik niet echt mooi meer te noemen. Geen striae maar echt te veel vet erop en niet echt strak meer te noemen. Daarintegen is de rest van mijn figuur best mooi. Maar ik ben aan het orienteren voor de zomer, en zit te dubben over en badpak of bikini. Ik moet zeggen dat ik echt veel meer naar een bikini neig. Vind dat veel vrouwlijker en voel me er vaak ook mooier in, ondanks de niet al te fraaie buik,. Wat dragen jullie ? en waarom ? En vinden jullie dat een vrouw in bikini een platte strakke buik hoort te hebben ?
oh en wat vinden jullie van een tankini ? of is dat het weer net niet volgens jullie,. Vind ik zelf wel fraai, maar nog even een goed exemplaar dan vinden in een grotere cupmaat,. Iemand tips hiervoor ?
Ik vind dat iedereen lekker aan moet doen wat hij/zij mooi vindt.

Ongeacht of een ander het fraai vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb vorige week een tankini van Fantasie gekocht. Heel mooi decolletee (80G), genoeg steun. Zit lekkerder dan een badpak en vind ik mooier staan bij mijn post-zwangere buik.
Voor een bikini hoef je geen strakke buik te hebben maar als je dusdanige vetrollen hebt dat ze over het broekje heen vallen vind ik een badpak toch mooier.

Tankini zou ook een optie kunnen zijn.

.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik een tankini gedragen, ik was toen nog niet heel erg dik maar had al wel behoorlijk dikke borsten (75F). Bij Livera ben ik toen goed geslaagd, ga wel vrij vroeg in het seizoen al kijken.

Persoonlijk vind ik een badpak niet vrouwelijker of minder vrouwelijk dan een bikini, maar het ligt er wel een beetje aan wat voor badpak je dan draagt. Er zijn prachtige supervrouwelijke badpakken maar er zijn er ook die je aan Oostduitse olympische zwemsters doen denken. Er zijn ook badpakken met wat versteviging aan de voorzijde, dat soort badpakken zijn niet goedkoop en zijn wel te vinden in de betere lingeriezaken, zoals bij Palazzina op de Dam in Amsterdam.

Ik vind niet dat je per definitie een strakke platte buik hoort te hebben voor een bikini, maar dat ligt ook weer een beetje aan de bikini. Zo'n frivool lolita setje is wel een beetje treurig met een paar pondjes en wat vel te veel.

Zoek er eentje waar jij je prettig in voelt, het maakt mij op zich niet zo veel uit wat de anderen op het strand dragen, al heb ik wel een voorkeur voor de wat chiquere badkleding.
quote:selle schreef op 22 januari 2012 @ 15:09:

Ik heb vorige week een tankini van Fantasie gekocht. Heel mooi decolletee (80G), genoeg steun. Zit lekkerder dan een badpak en vind ik mooier staan bij mijn post-zwangere buik.Dat is mijn favo merk voor beha's, het is alleen echt een suck-naam om op te googelen....
Ik loop met mijn obesitas ook gewoon in bikini. Badpakken passen mij nooit.

Verder eens met BGB.
Liever elitair dan een pauper!
Ik hou Mason gewoon voor mijn buik.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik vind vetrollen in een badpak méér opvallen dan in een bikini. Welk (vol) figuur iemand ook heeft, ik vind persoonlijk een bikini dus mooier. Bij een (naar mijn idee) te dun iemand, vind ik een badpak mooi. Ik zie nu eenmaal liever een forser iemand dan een mager persoon.

Tankini vind ik alleen mooi bij een 'perfect' figuur (lees: model).
Na twee zwangerschappen is mijn buik ook niet zo charmant meer. Er is eigenlijk nauwelijks vet op mijn buik maar gewoon veel te veel huid. De rest van mijn lichaam heeft geen enkele schade opgelopen en is eigenlijk in topvorm. Een alles-verhullend badpak vind ik dus niet terecht maar een bikini staat gewoon niet zo mooi. Daarom heb ik gekozen voor de monokini, die verhult het probleemgebied en de rest mag er gewoon zijn.

Het duurt wel altijd een poosje voordat ik een goede heb gevonden want er zijn nogal wat 'trashy' modellen op de markt.
Ik vind een bikini met buik(je) niet mooi. Maar goed, als ik op t strand om me heen kijk zie ik zoveel vrouwen in bikini waarvan ik het niet mooi vind. Maar ja, wie ben ik? Ik ben zelf ook geen supermodel, maar met vetrollen zou ik geen bikini aantrekken. Omdat ik me daar niet prettig bij voel. Iedereen moet dus gewoon dragen waar die zich wel lekker in voelt.
Ik vind een badpak teveel 'kijk mij eens een eind gaan zwemmen'. Slaat nergens op, ik weet het, maar dat gevoel krijg ik er gewoon bij. Een bikini vind ik alleen mooi als je echt strak in je vel zit.

Mijn oplossing (na 2 kinderen met op zich een aardig figuur maar met teveel vel op/aan/rond m'n buik) is een tankini. Het was even zoeken naar een leuke, maar ik heb nu een zwarte met een enorm decolleté en een wat sportievere gestreepte. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe, wil voor de zomer toch weer iets nieuws.
Even hierbij aansluitend:

Wat als je wel straie hebt? Ik heb een buik vol met strepen (nog paars, dochter is 9 maanden)...
Ik heb het liefst een badpak. Gewoon omdat je dan in het zwembad kan plonzen zonder dat je moet opletten of alles nog recht zit/er geen lichaamsonderdelen bloot zijn, waarvan je dat liever niet wilt. En dat vind ik eerlijk gezegd interessanter dan hoe het eruit ziet, maar goed, man denkt daar natuurlijk heeeeeeeeeeel anders over, dus ik heb wel een bikini en trek die ook wel eens aan. Wat andere doen moeten ze zelf weten, al vind ik het niet heel smakelijk als ik maar moet raden dat er tussen die vetkwabben ook nog ergens een bikini broekje hangt... In zo'n geval vind ik een stevig badpak toch beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven