Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Lieve Coe, wat rot om te lezen dat Middelste het zo moeilijk heeft en niet happy is. En wat ben jij (alweer!) een kanjer hoe je ermee om gaat. Meteen actie en een plan van aanpak, ik vind je een supermoeder! Snap dat je het wel spannend vindt om naar de HA te gaan maar denk dat het voor jou zelf ook wel prettig is om er over te praten. (Of gaat hij zelf mee? Dan kun jij natuurlijk niet echt van je af kletsen). Hoop dat de HA je een beetje op weg kan helpen.

Zoeb, wat goed dat je bij het RMcD huis gaat praten, lijkt me (hoe moeilijk ook) echt iets voor jou. Ben heel benieuwd…

Mamz, gaat het alweer wat beter? Beetje van je lamlendige gevoel af? Ik hoop het.. is niet fijn om je zo ‘mistig’ te voelen.

Hier gaat het allemaal wel goed, beetje moeiig blijf ik wel maar dat heb ik eigenlijk altijd deze tijd van het jaar.

Ik ga aan t werk, hoop te doen vandaag!

Fijne dag allemaal.
Hoe ging het Coetje? Ben benieuwd. Ben je alleen gegaan?

Mijn trein heeft vertraging. Maar ben gelukkig nog ruim op tijd.

Gelf leuk je weer te lezen.

Straks meer. Voordat de verbinding weer weg valt.
Fijn gesprek gehad met huisarts.

Ze heeft mij een verwijsbrief gegeven voor een kindercoach.

Ze vind een psycholoog te zwaar voor middelste.

Straks meer uitleg.
Een kindercoach (waar vind je die?) lijkt me een goede ingang Coe.

Ik heb vandaag gepraat met de psychiater over Muis. De medicatie blijft hetzelfde. Wat nog steeds betekent dat hij heel erg geholpen moet worden bij het vinden van oplossingen als hij problemen heeft. Maar hij is iets bereikbaarder (hoop dat ik daar niet naast zit). Zo lastig om hierover te beslissen/mee te denken/observeren.

Gelf, ik voel me nu beter, maar wil nog even de week afwachten om er van overtuigd te zijn.
Fijn dat er actie komt voor Middelste, hopelijk merk je dat het snel beter gaat Coe

Hoi Gelfje

Zoeb, volgens mij lijkt Sam op jou of niet? Het is in ieder geval een lekker manneke!

Wij zijn weer herenigd, iedereen zit weer op het nest

Ik heb mijn schuldgevoel afgekocht met een paar auto'tjes dus iedereen is weer blij

Vandaag werken, boodschappen, koken, Mmetje door een badje slingeren en opruimen.

Vooral opruimen is nodig, ik ben op de eetkamertafel een USB stick kwijtgeraakt. Vreemd, en vervelend.
Hier verdwijnen die usb sticks ook steeds,om dan even later op een totaal andere plaats weer op te duiken.

Huisarts heeft geen goede ervaringen met de kinderpsycholoog die mevrouw van school mij aanraadde.En zij denkt dat een psych te zwaar in het verleden gaat wroeten.

Zij heeft met deze kindercoach heel prettige ervaringen.

De behandeling zal hier vooral bestaan uit hoe dat middelste met zijn gevoelens om moet gaan en niet weer heel het verleden oprakelen.

Ik heb maandag al een intake gesprek met de kindercoach.

Morgen wil de huisarts nog even met middelste praten.

Er wordt volop aan gewerkt dus!

Mamz,ik zal haar site op de BH zetten vanavond,misschien heb jij er ook iets aan met Muis nu.En verder kunnen jullie dan allemaal lezen wat zij zoal doet.

Ik heb er een goed gevoel bij.

Nu heel snel werken,tot vanavond!
Fijn Coe dat de huisarts meedenkt. Zo'n kindercoach lijkt me een super alternatief. Veel beter ook nog.

Ik ben ook altijd mijn usb sticks kwijt. En wat Coe zegt. Ik vind ze ook altijd terug.

Moest lachen om Mmetje die door het bad geslingerd gaat worden.

Moest je echt je schuldgevoel afkopen MissM? Vond Mmetje het zo erg of was het meer jou gevoel?

Ik wordt morgen gebeld door het RonaldMcDonaldhuis voor een intakegeprek. Lijkt me wel super om daar te werken.

Heb al een heel fijn gesprek gehad.
Wat leuk Zoeb!

Heb je daar al eerder over verteld of heb ik daar overheen gelezen?

Ik heb vandaag gewerkt en verga weer van de rugpijn dus ik duik even de sauna in.
Het is vrijwilligerswerk Gold. Ik ga stoppen met scouting en dat doen in het weekend. Ben er vandaag even binnengelopen. Morgen wordt ik gebeld.

Wat rot nog steeds van je rug.
Wat k*t van je rug Gold!Het lijkt mij dat dat het werken een stuk minder leuk maakt..

Hoop dat de sauna weer wat verlichting biedt!

Ben benieuwd Zoeb,een heel nieuw avontuur weer.Al lijkt het me soms ook heel zwaar hoor.Maar ik vind het echt bij jou passen.

Werk is bijna af,de rest komt morgen wel.Wil eigenlijk van woensdag tot maandag vrij maar denk dat dat niet helemaal gaat lukken.
Lekker Coe een beetje vrij. Dat heb je eigenlijk ook wel verdiend.

Hoop voor je dat het lukt.

Hoe gaat het met schoonvader nu hij weer thuis is?

Ik hoop ook echt dat die coach gaat werken bij je kleine man. Want dat is ie natuurlijk ook nog. Het doet mij zelfs pijn als ik aan de strijd van zo'n manneke denk, dus dan moet het met jou heel veel meer doen.

Getver wat is het k*tdruk hier. En ook nog lastige mensen. Blugh.
Schoonvader blijft voorlopig aan de antibiotica,hij was wel weer redelijk opgeknapt.Alle paperassen zijn naar U dus is het nu afwachten.

Net middelste wat voorbereid op het gesprek morgen bij de huisarts.Hij staat nog niet te trappelen maar wijst hulp toch ook niet helemaal af.Komt wel goed,hij heeft nog even tijd om eraan te wennen.

Voorlopig weet Oudste nog nergens van dus hij voelt zich ook wel heel speciaal,komt vaak bij me in de keuken ofzo met allerlei vragen over wat er gaat gebeuren.

Vanavond een schriftje erbij gepakt en alle vragen samen opgeschreven.Je ziet dan weer een stukje opluchting bij hem.

Dit is al een heel verschil met een paar dagen terug.
Wat fijn Coe, dat hij er open voor staat. En wat zijn jullie samen goed bezig. Zo goed, dat je nu al verschil ziet. Het was ook wel even schrikken zeg. Jullie zijn er natuurlijk nog niet, maar het gaat al wel de goede kant uit.

Brr. krijg alleen maar lastige klanten vandaag. Gezeur dat het een betaald nummer is en het is lokaal tarief dus helemaal geen duur nummer. Als ik ergens een hekel aan heb is als mensen zomaar ophangen terwijl ik nog uitleg zit te geven. Grrrr. Hoe kan dat toch. Ik ben toch super vriendelijk.
Dat is gewoon onbeschoft Zoeb!Bah,kan daar ook echt niet tegen.

Gelukkig mag je al snel naar huis,zie ik

Ik ga douchen en naar bed,morgen weer een nieuwe dag
Slaap lekker Coe.

Ik mag morgen ook om 8 uur weer hier zijn. Kan beter mijn bed meenemen.
Môggûh,

En ik ben alweer weg.

Werken en het is glad, dus moet ik op tijd weg.

Toedeloe.
Moggu...

Zoeb,kijk je uit met de gladheid.

Werk ze vandaag.

Ik ga eerst Uk naar school brengen en dan naar huisarts met middelste.
Ik ben heelhuids aangekomen.

Coe succes straks bij de ha.
Moggu,

Coe wat goed om te horen dat het een fijn gesprek was bij de huisarts! Hoop dat het straks met Middelste erbij ook een goed gesprek is.

Gold, wat vervelend zeg van je rug. Gaat het al wat beter nu? Misschien toch een keer naar de huisarts ermee? Zou wel heel jammer zijn als dit je nieuwe werk in de weg gaat zitten..

Zoeb leuk dat je een intake gesprek krijgt bij RMcD, ben benieuwd maar ze zijn natuurlijk hartstikke knetter als ze jou niet willen

Tup & Joep zijn sinds gisteren ‘je-weet-wel-katers’… arme ventjes, ze waren gisteren echt heel sneu en wilden vooral steeds bij of op een van ons liggen. Vanmorgen waren ze gelukkig alweer in hun normale ondeugende doen

En nu.. maar weer snel aan de bak, heb het best druk vandaag en weet niet zo goed waar te beginnen dus ben een beetje uitstelgedrag aan het vertonen….

Fijne dag!!
Ik moet bij Middelste ook aan EMDR denken, niet aan een psycholoog.

Zeker als ik hier lees dat het opschrijven van vragen al opluchting geeft denk ik dat hij meer baat heeft met leren omgaan met vragen en gevoelen dan met graven in het verleden.

En schrijven is altijd erg goed: het dwingt je na te denken over wat je nu precies voelt en waar dat door komt ipv dat je alleen maar met het gevoel blijft zitten.

Zodra je het hebt omschreven kun je kijken waar het door komt, of de gevoelens terecht zijn en wat je er aan kunt doen.

Gelfje, het gaat meestal heel snel dat je-weet-wel-katers hun streken terug krijgen, maar meestal weten ze uit het zielig zijn ook wel een slaatje te slaan

Mmetje is gek op auto's, een nieuwe auto is nooit weg.

Hij wilde vanmorgen ook met mij gaan werken, centjes verdienen om een auto van te kopen. Niet een vliegtuig, want dat heeft hij niet nodig
Mogguh

Ach, wat lief, Gelf, dat de jww-katertjes je zoveel vertrouwen dat ze bij jullie op schoot komen liggen.

Coe, ben benieuwd naar het gesprek tussen huisarts en Middelste.

Zoeb, hoop dat ze je aannemen bij RmD. Die lijn van je is wel goedkoop maar niet voor mobiele bellers. Sommige mensen kunnen zich niet en een vaste, en een mobiele lijn permitteren. Tegen dit soort rotkosten helpt helaas geen vriendelijkheid. (het toppunt was de IND een flink aantal jaar terug waar we 20 euro kwijtraakten en nog niet wisten wat er moest).

Ik probeer een vaste computer aan te sluiten maar het lijkt of die piep-piep-piep-piep-pieieieieiep pijn krijgt daarvan. Zit nu tussen een bende op tafel.
Mamz onze helpdesk is lokaal tarief. Dus net zo duur als een normaal nummer hoor. Geen duur 15ct pm nummer.

Coe ik ben ook benieuwd naar het gesprek.

Gelf lief hé die poezebeesten die dan bij je komen.

Onze poes heeft wel een hangbuik gekregen nadat ze een "het" is geworden.

Leuk dat Mmetje zo gek is op auto's. Een echte knul dus.

Ik ben naar de kapper geweest en heb de boodschappen weer binnen. Nu even niets. De koffie staat aan.
Hello.

Vandaag komt er niet veel uit mijn handen.

Vanmorgen wel getennist, koffiegeleut en wat boodschappen in huis gehaald zodat ik een grote pan soep heb kunnen maken. Benedenverdieping gestofzuigd en daarna languit op de bank gegaan.

Morgen probeer ik wel weer wat meer te doen.

Hoe was het met je middelste bij de huisarts Coetje?

voor iedereen.
Middelste was eerst erg terughoudend bij de huisarts,heeft haar ook nog nooit gezien,maar later vertelde hij wel uit zichzelf wat er zo'n beetje speelt.En hij wil toch wel graag geholpen worden.

Voor zijn knie moet hij naar de fysio dus we krijgen het druk.

Grrr,een vriend heeft mijn surprise verraden.Hij belde vandaag vriend op om te vragen hoelaat ie welkom was...Oelewapper!

Het voordeel is dan wel dat ik donderdag gewoon de boodschappen thuis weg kan zetten en vrijdag alles klaar maken in mijn eigen keuken ipv die van vriendin

Ik denk dat Mamz bedoelt dat er meestal nog kosten bij komen voor mobiel bellen,buiten het normale gesprekstarief.Voor gebruik van uw mobiele telefoon bla bla bla hoor je dan aan het begin van het gesprek...Snappen jullie hem nog?

Gold,ik vind dat je nog aardig wat gedaan hebt hoor!

MissM,wat leuk,ik heb geen vliegtuig nodig

Zoeb,lekker een nieuw kapsel!

Gelfje,nog gedaan wat je wilde vandaag?Vanavond lekker kroelen met de jww'tjes

Ik heb gewerkt,met spoed 3 offertes gemaakt voor vriend(nu duimen dat het doorgaat)paar boodschappen,gekookt,Uk in bad gezet,was opgevouwen en nu aan de koffie.
Fijn dat het goed ging vanmorgen bij de huisarts, hoop dat jullie snel terecht kunnen bij de coach, Coe.

Wat jammer dat je surprise-party in het water is gevallen maarr jij zou jij niet zijn als je er niet iets positiefs uit weet te halen

Heb veel gedaan vandaag op mn werk maar toch.. alles kost vaak toch meer tijd dan verwacht dus ben niet zo ver gekomen als ik hoopte. Morgen weer hard ertegenaan.

De jww-tjes liggen weer lekker bij me te kroelen, ben blij dat het allemaal goed is gegaan. Het zijn toch je kinderen he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven