Mag ik gewoon ff janken
maandag 23 januari 2012 om 15:48
maandag 23 januari 2012 om 16:00
tnx
t is me gewoon ff teveel allemaal
werk,
wel of niet aan een studie beginnen en zo ja wat dan,
relatie die opzich goed loopt alleen er zijn van die kleine dingetjes waardoor ik ga denken van wil ik dit wel zo,
en dan nu na een weekend piekeren nog een oud verslag van een psych onder ogen krijgen met dingen er in die ik alweer vergeten was en dat graag zo had willen houden,
moet ik dat verslag dan wel of niet doorsturen naar mijn nieuwe psych?
Zelfs over kleding ben ik aan het piekeren, kan dat wel kan dat niet ben ik daar niet te oud voor,
wanneer kan ik sporten deze week want m'n agenda zit zo vol
t is me gewoon ff teveel allemaal
werk,
wel of niet aan een studie beginnen en zo ja wat dan,
relatie die opzich goed loopt alleen er zijn van die kleine dingetjes waardoor ik ga denken van wil ik dit wel zo,
en dan nu na een weekend piekeren nog een oud verslag van een psych onder ogen krijgen met dingen er in die ik alweer vergeten was en dat graag zo had willen houden,
moet ik dat verslag dan wel of niet doorsturen naar mijn nieuwe psych?
Zelfs over kleding ben ik aan het piekeren, kan dat wel kan dat niet ben ik daar niet te oud voor,
wanneer kan ik sporten deze week want m'n agenda zit zo vol
maandag 23 januari 2012 om 16:07
maandag 23 januari 2012 om 16:35
maandag 23 januari 2012 om 16:42
quote:Primabella schreef op 23 januari 2012 @ 16:35:
Bah..irritant.
In ieder geval ben je wel wat stappen vooruit aan het zetten, dat is goed. Alleen moet je daarvoor zo te horen eerst wat stappen terug en dat is niet leuk.
Eerst lekker janken en dan wat leuks gaan doen met je vriend een optie?
Ga je er al weer snel heen?
Vriend moet ook wat doen (heeft AD maar geen psych en wel veel meer opgekropte dingen die het bespreken met een psych wel waard zijn)
Ik kan over 1,5 week weer.
Bah..irritant.
In ieder geval ben je wel wat stappen vooruit aan het zetten, dat is goed. Alleen moet je daarvoor zo te horen eerst wat stappen terug en dat is niet leuk.
Eerst lekker janken en dan wat leuks gaan doen met je vriend een optie?
Ga je er al weer snel heen?
Vriend moet ook wat doen (heeft AD maar geen psych en wel veel meer opgekropte dingen die het bespreken met een psych wel waard zijn)
Ik kan over 1,5 week weer.