Entertainment alle pijlers

Tabitha's salon takeover

20-12-2010 21:28 2576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort Dubbeltje op zijn kant in bedrijf. Maar dan met mevrouw Koffie in plaats van met Sjon.
Ik vind hier dingen van.
It's not my client, zegt hij, maar hij is toch eigenaar? Wat een sukkel
Iewwww!!!!! Wat een griezel!!
Ik vind hier dingen van.
Slaap lekker Leil!
Likken als Lassie
Hij heeft teveel die ene film gekeken.. Zohan. Don't mess with the Zohan. Ook een sex-kapper.
quote:mamaria schreef op 23 januari 2012 @ 21:34:

Hij heeft teveel die ene film gekeken.. Zohan. Don't mess with the Zohan. Ook een sex-kapper.Ja, die is hilarisch! Lief zei het net ook al.. The Zohan!
Maar, niet als ik daar in die stoel zou zitten! Ieks!
Tabatha heeft hoorapparaatjes in.
Meer dan een miljoen omzet?? Voor een kapsalon???
Ik vind hier dingen van.
Ik krijg honger van zijn naam. Broodje Martino. Augurk, vlees, uitjes, yummyummyumm
quote:Sabeltandcavia schreef op 23 januari 2012 @ 21:37:

Meer dan een miljoen omzet?? Voor een kapsalon???Een miljoen haren bedoelt ie vast. Kanniekloppennie
pippin trekt je baarmoeder nu spontaan samen van zulke pamperreclames? Dat had ik dus wel toen ik zwanger was, hahaa!!! Kon geen kind horen huilen of ..weet ik het.. teen mom op MTV kijken. Brullen! Last van of valt het mee?
Helemaal niet mamaria. Dat overdreven emotioneel incontinent.. nee, dat heb ik nog niet. Misschien moet je vocht eerst in je lijf verzamelen en als je dan vol zit, dat je het er dan uit huilt ofzo Wel letterlijk week vooral als ik lig. Maar dan drukt onze smurf mijn holle ader dicht waardoor je verstoring van zuurstofarm/ zuurstofrijk bloed naar/van hart verstoort raakt. Dat gevoel heb ik ook vaak als ik zit. Misschien is bloeddruk ook gewoon te laag icm laag ijzer.
Deze blingbling homo snapt er niks van.
3 ton schuld??? Knettergek
Wat een eikel. Voor 40.000 dollar schuld hebben bij je moeder, en dan wel in een Corvette rijden en overhemden dragen van 400 dollar. Ik wist niet eens dat er overhemden bestonden van 400 dollar.
Ik vind hier dingen van.
Och jee, dat klinkt ook niet best. Tip die ik heb gehad: appelstroop vreten bij het leven. Zo veel dat je het geen eten meer mag noemen En vooral met vitamineC innemen, dus geen melk bij je boterhammetje appelstroop, maar met een glas sinaasappelsap. Maar daar krijg je zelf vast ook tips voor. Sterkte daarmee hoor!

Je zegt het wel leuk, eerst het vocht verzamelen en er dan uit huilen. Ik was zo rond de zomer 6 maanden zwanger en had toen heel veel vocht vanwege de warmte dus wie weet gaat je theorie wel op, haha!

Goed, leuk wel dat Tabetha ook het personeel weer even alleen spreekt. Dan krijg je dus wel twee kanten te horen.
Och meisje toch, snok die vreselijke oorbel uit je oor!
Ik zit al aan de staalpillen Mamaria, vreselijk. Inderdaad, groene bladgroenten, appelstroop, roosvicee Ferro.. gek word je ervan. je zou je kind er Ferron van gaan noemen, naar de staalpillen
Jeeehaaaa Tabatha
Ik vind hier dingen van.
Hihihihi ik verslik me er gewoon van! Wel een leuke naam trouwens. Goedgekeurd!

Donnie heeft denk ik geen baan meer aan het eind van dit programma.
Dat jochie heeft zeker nooit eens van zijn moeder op zijn donder gehad dat hij kritiek zo slecht kan hebben.
Ik vind hier dingen van.
Pfffff... ik zit bijna te slapen. Neem de rest op en kijk morgen.

Tot volgende week maissies!!
Wat een zonnebankkoppies zeg!
Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven