Tabitha's salon takeover
maandag 23 januari 2012 om 21:44
Helemaal niet mamaria. Dat overdreven emotioneel incontinent.. nee, dat heb ik nog niet. Misschien moet je vocht eerst in je lijf verzamelen en als je dan vol zit, dat je het er dan uit huilt ofzo Wel letterlijk week vooral als ik lig. Maar dan drukt onze smurf mijn holle ader dicht waardoor je verstoring van zuurstofarm/ zuurstofrijk bloed naar/van hart verstoort raakt. Dat gevoel heb ik ook vaak als ik zit. Misschien is bloeddruk ook gewoon te laag icm laag ijzer.
maandag 23 januari 2012 om 21:49
Och jee, dat klinkt ook niet best. Tip die ik heb gehad: appelstroop vreten bij het leven. Zo veel dat je het geen eten meer mag noemen En vooral met vitamineC innemen, dus geen melk bij je boterhammetje appelstroop, maar met een glas sinaasappelsap. Maar daar krijg je zelf vast ook tips voor. Sterkte daarmee hoor!
Je zegt het wel leuk, eerst het vocht verzamelen en er dan uit huilen. Ik was zo rond de zomer 6 maanden zwanger en had toen heel veel vocht vanwege de warmte dus wie weet gaat je theorie wel op, haha!
Goed, leuk wel dat Tabetha ook het personeel weer even alleen spreekt. Dan krijg je dus wel twee kanten te horen.
Je zegt het wel leuk, eerst het vocht verzamelen en er dan uit huilen. Ik was zo rond de zomer 6 maanden zwanger en had toen heel veel vocht vanwege de warmte dus wie weet gaat je theorie wel op, haha!
Goed, leuk wel dat Tabetha ook het personeel weer even alleen spreekt. Dan krijg je dus wel twee kanten te horen.