Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
tja ik misschien ook wel...nou ja pech dan...

blijft een openbaar forum natuuk.
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 03:55:

Zou er ook zoiets bestaan al typdyslexie?

zo ja,dan heb ik dat.hahaha komt van het roken
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand hier voor zijn lol 88 pagina's gaat zitten doorlezen.

Zo wel: GET A LIFE!

oh ja, typdyslexie bestaat, dat heb ik ook!

Kijk maar, ik zal even een stukje tupen zonder te vetrbetern. O, nou haat het nog redelijkl. Howel... Hahaha, waar lan ik een tupcursus finden>?
Ach,ik gooi mijn diepste geheimen er om die reden ook niet uit hier,het is idd openbaar.

En ik ga niet vreemd met de buurman,doe niet aan anale sex,mijn vriend piest ook niet in de wasbak,ik heb niet zo'n spannend leven dus.
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 03:58:

Ach,ik gooi mijn diepste geheimen er om die reden ook niet uit hier,het is idd openbaar.

En ik ga niet vreemd met de buurman,doe niet aan anale sex,mijn vriend piest ook niet in de wasbak,ik heb niet zo'n spannend leven dus.Hilaaarisch topic was dat!
quote:_Soleil_ schreef op 03 maart 2008 @ 03:59:

[...]

Hilaaarisch topic was dat!hahaha ja was erg Hilaaarisch
eigenlijk zijn we maar saai
Ja idd aan alle lurkers hier,get a life!

Dat wij hier al zitten is diep triest,haha!

zou het van het roken komen??

Nog een reden om te stoppen. Tsja je hersencellen sterven wel af,dus is wel logisch.

haha soleil,lol je berichtje.

Ik heb hier ook niet zo'n behoefte om te verbeteren ieder keer.

Ik word hier niet aan de schandpaal genageld bij een foutje.

Zo'n "o ja en het is tenzij,i.p v mits"( in een ander topic aan mij gericht) mens waar maak je je dan druk om,boeien

(was toch niet een van jullie toch?)
. sorry
nee joh...pfff vind het echt gezeur
Ja haah, dat was lachen dat topic! maar daar zou ik dus niet iets posten,en ik heb geen walgelijke vriend,die pist gewoon in de wc.(en soms tegen een boom,maar dat is alleen tijdens carnaval in dronken toestand,is eigenlijk wel walgelijk,of gewoon lui)
als ik een vent was...zou ik ook tegen een boom pissen. Echt ik ben een enorme zeikerd ( was dat al duidelijk). haha
Ja vind ik ook zo'n gezeur,was overigens onterecht,want had even gechekt bij dochter,die is namelijk heel intelligent(mag ook wel inmiddels)

Maar ik reageer daar ook nooit op zo flauw.

hoewel ik mij ook weleens erger aan me vriend en me moeder en me kind,maar ach,boeien,toch?
Ja joh,ik ben ook gewoon jaloers,ik wil ook wel zo'n leuter die ik even uit mijn broek kan hangen soms. Vooral handig als je een lange autorit moet maken midden in de nacht naar zuidfrankrijk.
misschien moeten we ook maar in typtherapie.....is eens wat luchtiger
Zolang je niet aan plassex doet vind ik je geen zeikerd. Pff dat mensen het dan zelfs niet op kunnen houden? bah!
quote:iry schreef op 03 maart 2008 @ 04:10:

Zolang je niet aan plassex doet vind ik je geen zeikerd. Pff dat mensen het dan zelfs niet op kunnen houden? bah!
Echt?? gezeur vanwege (of is het wegens ) een tenzij en mits? Pfff.

Ik erger me wel eens aan mensen die geen leestekens gebruiken. Vooral als het om een (lange) openingspost gaat. Dan is het gewoon nauwelijks te lezen.

En 'me vriend' vind ik ook ergerlijk.

En zo zijn er vast nog wel wat dingen hoor, ik ben wel een beetje een taalpurist (maar nee iry, ik was dat niet). Maar overdrijven is ook een kunst. Zeker hier op zo'n forum. We zitten hier geen journalistieke stukken te schrijven, geen sollicitatiebrieven, geen verhandelingen, maar we zitten hier voor ons plezier.

En typfouten vind ik ook niet zo erg. Echte taalfouten (dus niet verkeerd getypt, maar echt verkeerd gebruikt) vind ik al erger (ik zit dus waar ik nu woon niet best, want mèèn, die hebben echt weinig van de Nederlandse taal begrepen).
soleil ben je er nog?
Ja claire,gat in de markt! werkt heel afleidend,gaat lekker nergens over maar je bouwt alleen wel een slaaptekort.

maar daar moeten we nog maar een oplossing voor vinden.

deze therapy staat nog in de kinderschoenen.
nou ik ben een ramp met spellen en alles wat erbij hoort! Kheb de dikke van dale echt nodig....
Ok, hier komt dan toch mijn diepste geheim

Als ik dronken ben hè, en dan goed dronken, en ik ben op weg naar huis (lopend) dan wil ik ook altijd tegen bomen of muurtjes plassen. Want dat zie ik dan vaak kerels doen en dat vind ik dan zó gemeen, want ik moet óók plassen! Dan wil ik er altijd naast gaan staan. Gelukkig hebben vriendinnen dit tot nu toe altijd weten te voorkomen

nou iry ik ken het wel gebruiken....therapie is misschien ietwat overdreven maar een curcus of 100 is voor mij nog niet genoeg vrees ik.
Tsja,ik maak wel veel typfouten ,maarja ik rook dus daar kan ik niets aan doen.

Probeer wel altijd een leesbaar stukje te schrijven.

maar hoewel ik best talenkennis heb( meer een brede woordenschat)

ben ik grammaticaal niet zo sterk.

maar goed,het is ook al 18 jaar geleden dat ik in de schoolbanken zat,en daarna beperkt mijn taal gebruik tot boodschappenlijstjes schrijven. Dan holt het wel hard achteruit.

Ach dat komt omdat ik een mislukking ben,shoot me!
fijne vrienden heb je soleil...daar kun je echt op bouwen!!! lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven