dasty schoonmaakmiddel

24-01-2012 19:22 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
lees hier zoveel goeds over dasty schoonmaakmiddel dus vandaar een eigen dasty topic

want wat is nou echt een aanrader?? voor wat kan je het allemaal gebruiken en evt super tips met dasty
Dasty, dat is van de action toch?
Wibra
Er zijn meer topics maar dit was de eerste die ik erover heb gelezen en daardoor gekocht heb;

De Dasty fanclub.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, dan moet ik daar eens naar toe!

Heb er veel goede dingen over gehoord!
ideaal spul
quote:jacjac schreef op 24 januari 2012 @ 19:22:

lees hier zoveel goeds over dasty schoonmaakmiddel dus vandaar een eigen dasty topic

want wat is nou echt een aanrader?? voor wat kan je het allemaal gebruiken en evt super tips met dastyvoor alles.
I love de ontvetter!
Roept niet elke zichzelf respecterende Vivaforummer al járen dat Dasty HET schoonmaakmiddel is? Voor alles?
668, the neighbour of the Beast
Voor bruine jaloeziën die na een dasty douche rvs kleurig bleken te zijn.

En het heeft me heel wat potten verf gescheeld ins ons nieuwe huis, de kozijnen bleken echt wit te zijn!
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 januari 2012 @ 19:32:

Er zijn meer topics maar dit was de eerste die ik erover heb gelezen en daardoor gekocht heb;

De Dasty fanclub.Ik dacht al 'het zoveelste Dasty topic'....
Jaa, Dasty! Gisteren begreep ik weer waarom ik het in huis heb! De afzuigkap was weer eens vet...even sprayen en doekje erover en klaar! Heerlijk spul, zonder schrobben is de keuken weer vetvrij. Voor je friteuse schijnt het ook super te werken, ga dat binnenkort eens proberen
@ Ivetje

De frituur maak ik altijd kraakhelder schoon met water en n afwasblokje. Dit dan n kwartiertje op 100 graden laten borrelen en je frituur is weer schoon! Zou ik geen Dasty voor gebruiken als ik jou was.
Ik mik de mijne meestal in de vaatwasser (binnenpan en mandje). Dat werkt op zich ook prima. Maar hoorde dus dat dit ook goed werkt. En met water erin en aanzetten moet je toch nog de randen enzo schoonmaken. Maar waarom zou dasty niet kunnen? Als je het goed naspoelt is er toch niks mee aan de hand?
@ Ivetje

Ach ja, je moet het ook zelf weten natuurlijk maar ik vind het zelf n vieze gedachte als ik ergens uit moet eten waar zulke troep in heeft gezeten. Mijn afzuigkap, tegeltjes en over oke, maar liever niet mijn frituurpan (of zal dat tussen mn oren zitten).

Nadat ik mijn frituurpan heb laten pruttelen met dat afwasblokje erin zet ik trouwens de hele mikmak nog in de vaatwasser hoor. Ik zette eerst alles zonder voorgepruttel in de afwasmachine maar dan kwam er altijd zo'n vieze plaklaag van oud vet op die ik er daarna amper meer af kreeg. Nu ik het een kwartiertje voor laat pruttelen en de onderdelen daarna nog in de afwasmachine doe heb ik een echt superschone pan.
Ok, ik ga morgen dasty halen
Ik hoorde dat dasty ook te gebruiken is voor de laminaatvloer. Iemand ervaring? Ik weet dat er speciale dastyreiniger is, maar sommigen doen het ook met de gewone dasty en dan verdund?
Gewoon dasty erop. Laminaat kan best wel wat hebben. Ik zou van natuursteen afblijven, maar verder kan Dasty op bijna alles. Fietsen, fietskettingen, houten meubels... alles wat vies is, fixt Dasty. Ze staan niet voor niks al in dozen bij Wibra.
Ik gebruik Dasty niet voor de afwas, daar vind ik het dan weer niet geschikt voor, maar áls ik dat zou doen dan zou ik het daarna nog een keer afwassen met gewoon afwasmiddel, of de vaatwasser nog eens laten draaien met een gewoon vaatwastablet, zodat het echt weg is. Ik zou sowieso nooit mijn vaat afwassen met Dasty en het dan gewoon in de kast zetten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik krijg er zelfs mijn schoonmoeder mee weg.
Ben je nou helemaal uit je Snuggie gepleurt?
Ik was zo dom om het in de (combi)magnetron te gebruiken...

(dacht dat dat wel kon, want stond geen waarschuwing op de verpakking)

Een tip, gebruik het daar niet in, of je moet graag een nieuwe (combi)magnetron willen
Spiegels of ruiten zijn ook geen goed idee met Dasty.
quote:StabiloBoss schreef op 27 januari 2012 @ 09:45:

Spiegels of ruiten zijn ook geen goed idee met Dasty.Ook niet met de oppervlaktenreiniger? De roze is dat geloof ik.
Gister nog ff een nieuwe fles gehaald. Van de week mn keuken ermee gepoetst en fles was leeg. Vriend is ook fan inmiddels, vooral met gasstel schoonmaken.

Gebruik het verder voornamelijk voor de keuken, badkamer en toilet.
quote:Susan schreef op 27 januari 2012 @ 09:22:

Ik gebruik Dasty niet voor de afwas, daar vind ik het dan weer niet geschikt voor, maar áls ik dat zou doen dan zou ik het daarna nog een keer afwassen met gewoon afwasmiddel, of de vaatwasser nog eens laten draaien met een gewoon vaatwastablet, zodat het echt weg is. Ik zou sowieso nooit mijn vaat afwassen met Dasty en het dan gewoon in de kast zetten.Ik zou de frietpan dan ook nog wel grondig na-poetsen met gewoon afwasmiddel onderdaad. Anders vind ik het ook niet zo'n fijn idee. Maar volgens mij kan het geen kwaad als je het maar goed naspoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven