Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Fijn deb dat het de goede kant opgaat!!!

Char balen zeg van S, hopelijk is die fase snel weer voorbij. Bij Kath gaat het dus weer beter, yay.

Yaya leuk om weer van je te lezen, kan me voorstellen dat het klimmen en klauteren spannend is in het geval van D. Word je dan zenuwachtig, laat je hem zijn gang gaan, roep je steeds: voorzichtig! oftewel, hoe gaan jullie daar mee om? Lijkt me best lastig nl.

Annika, fijn een oppas in het vooruitzicht! Hopelijk klikt het.

Spelen jullie kinderen trouwens met andere kindjes, thuis of op de opvang? M. doet dat helemaal niet, is altijd alleen aan het spelen. Hij is nog steeds heel erg met zichzelf bezig eigenlijk.
Speec ja dat begreep ik al van je laatst, dan het een gewoonte was geworden. M. heeft dat ook een tijd gehad, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad daarmee. Ze hebben die voeding echt niet nodig maar ze zeggen natuurlijk ook geen nee ertegen haha! Trouwens mijn complimenten dat je nog steeds bv geeft, hoe vaak nog eigenlijk? Ik heb M 14 maanden gevoed, en vond het best verdrietig om ermee te stoppen, ik vond het ook heel fijn. Maar op een gegeven moment is het goed zo, en iedereen moet zelf bepalen wanneer dat moment zich aandient.
Speec ja dat begreep ik al van je laatst, dan het een gewoonte was geworden. M. heeft dat ook een tijd gehad, maar op een gegeven moment had ik het wel gehad daarmee. Ze hebben die voeding echt niet nodig maar ze zeggen natuurlijk ook geen nee ertegen haha! Trouwens mijn complimenten dat je nog steeds bv geeft, hoe vaak nog eigenlijk? Ik heb M 14 maanden gevoed, en vond het best verdrietig om ermee te stoppen, ik vond het ook heel fijn. Maar op een gegeven moment is het goed zo, en iedereen moet zelf bepalen wanneer dat moment zich aandient.
M is nog steeds koortsvrij!!! Ben heel blij!

Hij is vanavond weer bloedgeprikt, om te kijken of de ontstekingswaarden in zijn bloed ook gedaald zijn. Horen we morgen.

Heb vanavond eens aan de verpleegkundige gevraagd of ik M zijn map (dossier) mocht inzien. Dat mocht, dus ik heb even alles doorgelezen en bekeken. Stonden nl ook nog dingen in van de onderzoeken en van de kinderarts.

Yaya: leuk dat je er weer eens bent! D dus een echte knul! Wel leuk natuurlijk, maar idd ook wat enger met zijn hemofilie.

Char: vervelend dat S weer zo'n drama maakt! Ligt ze nu op haar nieuwe kamer?

Kath: wat fijn dat jullie weer wat beter slapen! Als zwangere heb je je rust en slaap ook wel nodig.
Hiep hiep hoera voor M en Justdeb, nu maar hopen dat die waarden ook gedaald zijn! Trouwens deb ik vind het echt tof dat je ons zo goed op de hoogte houdt!!
Zou hij bij goede uitslagen mss ook al eerder naar huis mogen Justdeb ?
Leo, echt samen spelen doet h nog niet, maar bij de go roept h wel altijd s ochtends meteen om de go dochter en s middags zegt ze altijd dat ze het andere kindje moeten gaan ophalen

ze vind andere kindjes wel echt interessant maar samen spelen is het dus nog niet echt voor mijn gevoel

maak je je dr zorgen om? Wat zeggen de leidsters van de psz ?
Nee GW, hij mag niet eerder naar huis dan dat de kuur is afgelopen.

Zie trouwens dat ik nog niet op de eerdere vraag geantwoord heb, maar hij krijgt de ab door het infuus, een andere optie is er niet, dus hij kan zowieso niet eerder naar huis, helaas...

Leonor: ja, ik ben nu thuis, en daar doe ik verder niet zo heel veel bijzonders, dus dan kan ik jullie wel even op de hoogte houden ja zit toch achter de laptop.
GW ik weet het niet, bij de psz zeggen ze dat M altijd heel erg in zijn eigen wereldje zit. Misschien komt het later nog.
Welk ab is het dan dat ze alleen infuus hebben?

Zie je tegen de echo op?
Maar vind je dat dan zelf ook? H kan zich ook uitstekend alleen vermaken
Die laatste post is voor leo
Wow Deb! Goed nieuws! Morgen nog een goede bloeduitslag en jullie mannetje is weer (zo goed als) beter!!

Ja, S ligt op dr nieuwe kamer in haar eigen ledikant. Overdag is ze wel snel stil of aan spelen nu niet.

Ze is er net weer uit geweest en vriend komt net weer beneden. En voor de verandering huilt ze weer

Er mankeert haar niks, ze wil niet drinken, niet eten, niet knuffelen, dus zal idd fase zijn.

Nou, laat die maar snel voorbij gaan!
Geweldig Deb! Dat gaat de goede kant op!

Leo, ja, ik was van tevoren "van plan" om een half jaar ofzo bv te geven. Maar inmiddels dus al een jaar. Ik voed nog 2x op een dag. Soms heb ik het ineens gehad. Dan denk ik: hij is al zo groot, ik stop ermee. Maar als ik er dan aan denk dat het definitief voorbij is, vind ik dat toch wel heel verdrietig. Nou ja, ik ben aan het toewerken naar het einde zeg maar.

Geef je ook bv aan C? Heb je al een baan hier in NL?
O ik lees net dat dit normaal is tot ongeveer 3 jaar. Niks aan de hand dus.
En trekt hij bijv wel naar zijn broertje toe?
A scharrelt meestal tussen de andere kindjes door. Hoewel hij ook veel met 1 bepaald kindje speelde. Stond deze maand in zijn schriftje dat ie ook regelmatig op het grote kussen gaat zitten, en dan een beetje lachend om zich heen gaat zitten kijken...

Zal wel te ongeduldig zijn, trouwens, maar vind het praten van A nog niet bepaald opschieten. Hoewel hij nu we zijn oor weer druppelden en goed schoon hadden toch ook weer nieuwe woorden na ging zeggen. Vooeeeeeedddd. Bijvoorbeeld. Maar dan doet ie het 1 keer en dan is het klaar. Zei hij ooit als 1e woordje bewust (zonder nazeggen) Bumba, tegenwoordig is het meer Buuuuuu of Mbaaa... Gek hoe dat werkt. Maar zul je zien dat ie opeens met hele zinnen gaat praten ofzow. Vrijdag weer cb. Vlgs mij hoeven ze met 18mnd nog maar 5 woordjes ofzo? Dat redt ie wel. Papa, mama, uit, dag, op, aai, momo. Om maar een paar te noemen...

Justdeb, je bent een bikkeltje! Hoop dat M snel naar huis mag, hij doet het goed zeg! Spannend, morgen echo.

Kath, wanneer jij echo egk?

Char, hoest met t zuur?
Volgens mij duurt het best lang voordat kindjes gaan samenspelen, toch? Ze houden heel lang de "is van mij, afblijven!" fase als ik zo in mijn omgeving kijk....
Speec, ik benijd je wel qua bv, is hier nog steeds een pijnlijk punt
Speec, ja C krijgt ook bv, nu nog 3 keer op een dag. Hij krijgt nu ook groente/fruit hap dus er is net een voeding afgegaan.

Ik ben op zoek naar een baan maar er is erg weinig valt me op. Ben net wel weer afgewezen :(
Berend heeft ook een "vriendin". Zij is 3 maanden ouder en ging de laatste keer op het kdv op hem liggen, haha. Dat vond ie niks! Voor straf had hij haar soepstengel afgepakt 's middags.

Moom, volgens cb "moeten" kinderen met 18 mnd inderdaad 3 woorden kunnen zeggen, naast papa en mama. En ze zei ook dat ze vanaf 50 woorden ineens een spurt gaan maken en giga veel nieuwe woorden per week erbij leren.
Wat zoek je voor iets leo?

Moom druk? Zie je weinig hier
quote:germanwings schreef op 24 januari 2012 @ 21:50:

Speec, ik benijd je wel qua bv, is hier nog steeds een pijnlijk puntGrappig, heb ik helemaal niet. Denk alleen maar: "good for you!". Heb fles ook altijd als heel fijn ervaren.
GW, ik zie het niet als een persoonlijke verdienste hoor. Het is gewoon mazzel dat het vanaf begin af aan goed liep. Kan me je frustratie wel een beetje voorstellen. Maar je kunt niet meer doen dan je best en dat heb je gedaan. Dus.
Oh, ik vind het zeker ook heel goed van de langvoeders

had het alleen zo graag ook zelf gewild

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven