Jubelei!! #25
woensdag 7 december 2011 om 16:11
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll
Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
woensdag 25 januari 2012 om 21:30
Top Deb dat het nu zo goed gaat met M! En iedere keer heen en weer en de stress van zo'n ziek mannetje gaat je ook niet in koude kleren zitten! Als wij op forum al zo geschrokken zijn is dat nog maar deel van jullie gevoel!
Hopelijk snel goede uitslagen en dat M weer naar huis mag! ( amox duurt tm zo?)
Hopelijk snel goede uitslagen en dat M weer naar huis mag! ( amox duurt tm zo?)
woensdag 25 januari 2012 om 22:24
Fijn dat het M geen koorts meer heeft gehad deb! Kan me voorstellen dat jullie heel moe zijn. Het is natuurlijk niet alleen dat 4 x per dag naar het zh, maar ook alle stress en emoties eromheen.. kan me voorstellen dat het er behoorlijk inhakt.
Duuv wat apart van S's oogje, of komt het wel vaker voor? Ben benieuwd wat de oogarts ervan zegt. C heeft trouwens al sinds zijn geboorte prut in zijn beide oogjes de hele tijd, ik maak het elke dag schoon maar het blijft hetzelfde. Het zijn verstopte traanbuisjes en volgens de ka gaat het meestal voor het eerste jaar over. Dus daar hopen we maar op.
Yaya kan me voorstellen dat het soms wel stressen is met dat geklim en geklauter van D, jammer dat je wat dat betreft niet zorgenvrij kunt zijn met zo'n aandoening.
Hus balen van je man!!
Duuv wat apart van S's oogje, of komt het wel vaker voor? Ben benieuwd wat de oogarts ervan zegt. C heeft trouwens al sinds zijn geboorte prut in zijn beide oogjes de hele tijd, ik maak het elke dag schoon maar het blijft hetzelfde. Het zijn verstopte traanbuisjes en volgens de ka gaat het meestal voor het eerste jaar over. Dus daar hopen we maar op.
Yaya kan me voorstellen dat het soms wel stressen is met dat geklim en geklauter van D, jammer dat je wat dat betreft niet zorgenvrij kunt zijn met zo'n aandoening.
Hus balen van je man!!
woensdag 25 januari 2012 om 23:59
Ik zoek ook wel eens de uit knop van j1
justdeb, het is ook niet niks allemaal! gelukkig gaat t nu goed met M. hoe is T eronder?
husk, oei een zielige man in huis
duvel, ben benieuwd wat de oogarts zegt
leo, j1 heeft ook lang prut in zn oogje gehad. hoe maak je t schoon? t werd hier een stuk beter toen ik t ging schoonmaken met lauw kraanwater ipv afgekoeld gekookt water. en wat bv in t oogje druppen schijnt ook goed te zijn zei de ha
justdeb, het is ook niet niks allemaal! gelukkig gaat t nu goed met M. hoe is T eronder?
husk, oei een zielige man in huis
duvel, ben benieuwd wat de oogarts zegt
leo, j1 heeft ook lang prut in zn oogje gehad. hoe maak je t schoon? t werd hier een stuk beter toen ik t ging schoonmaken met lauw kraanwater ipv afgekoeld gekookt water. en wat bv in t oogje druppen schijnt ook goed te zijn zei de ha
donderdag 26 januari 2012 om 06:34
donderdag 26 januari 2012 om 09:25
donderdag 26 januari 2012 om 11:32
donderdag 26 januari 2012 om 17:11
Hij gaat er in ieder geval voorzichtig mee om rain.
Maar sluit me wel bij moom aan, ik vind het ook een te duur speeltje voor H.
H zit hier weer in een fase van weinig willen eten, brood is weer tot vijand verworden en warm eten is ook matig. Nou ja, ze slaapt er niet minder om en het zal wel weer voorbij gaan.
Maar sluit me wel bij moom aan, ik vind het ook een te duur speeltje voor H.
H zit hier weer in een fase van weinig willen eten, brood is weer tot vijand verworden en warm eten is ook matig. Nou ja, ze slaapt er niet minder om en het zal wel weer voorbij gaan.
donderdag 26 januari 2012 om 19:41
donderdag 26 januari 2012 om 20:02
Herkenbaar maya, D zit ook al een poos in een fase dat hij haast niet eet. Gister aten we nasi. Alle kroepoek en sate saus ging op, de nasi bleef mooi liggen..
D is nu heel erg van het puzzelen en het kleuren, en hij loopt de hele dag liedjes te zingen. Zo schattig! Vandaag is hij op de creche geweest, en toen we thuis waren zong hij de hele tijd: bij de hand, bij de hand, pak je vriendje bij de hand!
jeetje husk, hersenschudding dan zeker?
de huisarts had dit nog niet eerder gezien bij een kindje, wel dat het bovenste ooglid wat meer naar beneden hangt.
Deb, heftig allemaal hoor, is ook allemaal wat om te verwerken. .Hopelijk slaapt je mannetje snel weer in zijn eigen bedje..
D is nu heel erg van het puzzelen en het kleuren, en hij loopt de hele dag liedjes te zingen. Zo schattig! Vandaag is hij op de creche geweest, en toen we thuis waren zong hij de hele tijd: bij de hand, bij de hand, pak je vriendje bij de hand!
jeetje husk, hersenschudding dan zeker?
de huisarts had dit nog niet eerder gezien bij een kindje, wel dat het bovenste ooglid wat meer naar beneden hangt.
Deb, heftig allemaal hoor, is ook allemaal wat om te verwerken. .Hopelijk slaapt je mannetje snel weer in zijn eigen bedje..
donderdag 26 januari 2012 om 20:51
M is helemaal weg van de dvd van Mama kwijt die bij het boekje zat. Helaas kan die niet op repeat en duurt-ie maar 5 minuten (noh-keer!) Hij houdt wel van tv kijken en filmpjes op de compu, alleen mag het van mij niet de hele tijd.
Maya ik maak de oogjes schoon met afgekookt water, dus ik vraag me af waarom het beter zou zijn met lauw kraanwater? Klinkt wel apart. Kan ook wel wat melk in zijn oogjes druppelen, moet ik het er daarna weer uitvegen dan??
M speelt het liefst met autootjes en puzzels, maar hij vindt ook electro heel leuk (had ik laatst voor hem gekocht). Sinds deze week zegt hij ook zijn naam goed, ipv alleen de laatste lettergreep! En de afgelopen twee dagen heeft hij voor zijn doen goed gegeten, hopelijk zet het zich door.
Wow Hus dat is dan hard gegaan, heb je nu een dikke bult op je hoofd zeker?
Wij hebben geen tablet pc, wil er best wel een maar vind ze zo duur (als je een goeie wilt).
O C is aan het huilen, ff checken...
Maya ik maak de oogjes schoon met afgekookt water, dus ik vraag me af waarom het beter zou zijn met lauw kraanwater? Klinkt wel apart. Kan ook wel wat melk in zijn oogjes druppelen, moet ik het er daarna weer uitvegen dan??
M speelt het liefst met autootjes en puzzels, maar hij vindt ook electro heel leuk (had ik laatst voor hem gekocht). Sinds deze week zegt hij ook zijn naam goed, ipv alleen de laatste lettergreep! En de afgelopen twee dagen heeft hij voor zijn doen goed gegeten, hopelijk zet het zich door.
Wow Hus dat is dan hard gegaan, heb je nu een dikke bult op je hoofd zeker?
Wij hebben geen tablet pc, wil er best wel een maar vind ze zo duur (als je een goeie wilt).
O C is aan het huilen, ff checken...