vrijdag date!

25-01-2012 09:00 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi allemaal,

Ik heb mij hier even aangemeld en hoop dat jullie mij wat tips/advies kunnen geven.

A.s. vrijdag heb ik een date met een hele leuke jongen. Ik heb er echt onwijs veel zin in maar...

Ik ben altijd wat onzeker / verlegen als ik iemand voor het eerst zie. Ik ben in het dagelijkse leven heel spontaal en spraakzaam, maar altijd met een date klap ik altijd een soort van dicht.

Hoe dat komt weet ik niet precies, ik denk de spanning..

Ik heb gemerkt bij voorgaande dates dat jongens daar op afknappen. Logisch ook, als je een date hebt en als er van mijn kant bijna niets wordt gezegt en als er een stukje gezelligheid ontbreekt.

Deze date is voor mij echt heel belangrijk omdat ik hem echt leuk vind. Ik wil dus een leuke gezellige date en geen saaie stille date vanuit mijn kant.

Wie herkent dit? of heeft tips hoe ik toch zoveel mogelijk mijzelf kan zijn?

Bedankt alvast!
Ik zou samen gaan snowboarden, of iets anders actiefs. Doordat je je op die activiteit concentreert, ben je niet zo gefocust op dat je wat moet zeggen.

Helemaal mooi als 1 van jullie 2 het minder goed kan, dan kan de ander mooi helpen. En kunnen jullie daarover praten, technieken bespreken, lachen als jullie vallen, je hand vasthouden terwijl je je eerste bochtje maakt (of hij) , ... of elkaar uitdagen wie het eerste beneden is, etc etc.

En daarna lekker opwarmen met een kop warme chocomelk. Dan kun je fijn met elkaar napraten (dan heb je gelijk een gespreksonderwerp) en ben je als het goed is veel relaxter.
Gewoon zeggen dat je in het begin altijd wat verlegen overkomt.

Mannen vinden dat, volgens mij, echt niet erg hoor. Niemand is perfect.

En het is altijd beter dan dat je geforceerd een toneelstukje moet opvoeren. En je je dus anders voor moet gaan doen dan je werkelijk ben.

En juist dan val je door de mand.

Gewoon eerlijk zeggen. Ben jij van de spanning af, hij weet het en kan jij al je gedachten bij de date houden i.p.v. je toneelstukje.
Beter te laat dan over tijd.
quote:viva9999 schreef op 25 januari 2012 @ 09:41:

[...]

Dat klopt, alleen heb ik dan wel even de tijd om wat ontspanner te worden.Ja dat is wel zo, alleen ja dan mis je weer de kans op gepraat. Laat je weten hoe het is gegaan? (ik zit namelijk nog te twijfelen of ik een internet-date aanmoet gaan of niet haha, dus ben benieuwd naar je verhaal). Succes/veel plezier!
En je kunt ook wel allemaal "wat als"-jes bedenken, maar ja... Wat als ik morgen een dodelijk ongeluk krijg?

En je zegt uit ervaring te weten dat je zenuwachtig en daardoor verlegen en rustig bent waardoor je dates op je afknappen, maar wie weet loopt het in dit geval wel anders?
Carpe diem!
En en en? Was het geslaagd?
Ja zeer geslaag!

Ik ben naar hem toe gegaan, we hebben een filmpje gekeken bij hem thuis en ik ben zelfs blijven slapen

Ik ben nu net thuis

Maar wauw hij is echt leuk!
Nu wil ik hem graag laten weten dat ik hem leuk vind en hem graag nog een keer wilt zien
Ah wat leuk zeg! Nou laat het hem weten zou ik zeggen :D
over 2 weken is er een topic.

Hij laat niks meer van zich weten, rara??
quote:Ksenija schreef op 28 januari 2012 @ 15:02:

Hij laat niks meer van zich weten, rara??Hier hebben we onze rasoptimist weer...
Oeh.. Eerste date blijven slapen...

Hij laat niks meer van zich weten, rara??En waarom denk jij dat hij niets meer van zich laat horen?
Ik wil het hem heel graag zeggen dat ik hem leuk vind en dat ik hem vaker wil zien. Ik vraag mezelf alleen af, hoe moet ik dat brengen, zonder dat het hem afschrikt? We hebben elkaar tenslotte pas 1 keer gezien.

Zelf denk ik ook dat ik eigenlijk niet had moeten blijven slapen, komt misschien goedkoop over, of hij was alleen maar daar naar op zoek? hmm

Maar goed dat is achteraf:)
quote:viva9999 schreef op 28 januari 2012 @ 15:49:

Ik wil het hem heel graag zeggen dat ik hem leuk vind en dat ik hem vaker wil zien. Ik vraag mezelf alleen af, hoe moet ik dat brengen, zonder dat het hem afschrikt? We hebben elkaar tenslotte pas 1 keer gezien.

Zelf denk ik ook dat ik eigenlijk niet had moeten blijven slapen, komt misschien goedkoop over, of hij was alleen maar daar naar op zoek? hmm

Maar goed dat is achteraf:)

Heeft hij jou nog iets gestuurd na die date?

Anders kan je toch gewoon zeggen dat je het erg gezellig vond en wel voor herhaling vatbaar...
Gut, als hij het zo goedkoop over vindt komen is hij toch zelf ook goedkoop?

En als hij alleen op zoek was naar seks dan weet je dat ook meteen, klaar.

Ik ben na de tweede date bij vriend blijven slapen en het gaat nog steeds goed hoor, dus maak je nog geen zorgen zolang er nog niks aan de hand is. Al dat gemier over op welk moment je wat wel en niet mag doen, daar is volgens mij nog nooit iemand beter van geworden. Doe gewoon wat goed voelt en je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Volgens mij horen beginnende relaties vanzelf te gaan, zonder theorien over na hoeveel tijd je mag blijven slapen en na hoeveel tijd je mag smsen etc.

Hij laat niks meer van zich weten, rara??Met zoveel pessisme verklaart het gelijk waarom jij geen relatie in stand kan houden
quote:blinkie123 schreef op 25 januari 2012 @ 10:36:

Gewoon zeggen dat je in het begin altijd wat verlegen overkomt.

Mannen vinden dat, volgens mij, echt niet erg hoor. Niemand is perfect.

En het is altijd beter dan dat je geforceerd een toneelstukje moet opvoeren. En je je dus anders voor moet gaan doen dan je werkelijk ben.

En juist dan val je door de mand.

Gewoon eerlijk zeggen. Ben jij van de spanning af, hij weet het en kan jij al je gedachten bij de date houden i.p.v. je toneelstukje.Dat denk ik ook. Je bent jezelf als je ook durft toe te geven dat je soms verlegen/onzeker kunt zijn. Mannen vinden dat niet erg.
quote:viva9999 schreef op 28 januari 2012 @ 15:47:

[...]

En waarom denk jij dat hij niets meer van zich laat horen?

Hoeft niet, maar zou me niks verbazen.

Lees je hier toch regelmatig.

Enfin, de tijd zal het leren.
quote:wionn schreef op 28 januari 2012 @ 16:34:

Gut, als hij het zo goedkoop over vindt komen is hij toch zelf ook goedkoop?

En als hij alleen op zoek was naar seks dan weet je dat ook meteen, klaar.

Ik ben na de tweede date bij vriend blijven slapen en het gaat nog steeds goed hoor, dus maak je nog geen zorgen zolang er nog niks aan de hand is. Al dat gemier over op welk moment je wat wel en niet mag doen, daar is volgens mij nog nooit iemand beter van geworden. Doe gewoon wat goed voelt en je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Volgens mij horen beginnende relaties vanzelf te gaan, zonder theorien over na hoeveel tijd je mag blijven slapen en na hoeveel tijd je mag smsen etc.

Smsen vind ik wat anders dan sex hebben. Maar ben het wel ergens met je eens. Als ik naar mijn eigen relatie kijk dan ging dat niet "gespeeld" of voorbedacht. Nou ja, af en toe dan (van mijn kant) Maar als het natuurlijk gaat is dat het beste en het prettigst.

En garantie heb je natuurlijk nooit.
Blijven slapen is natuurlijk niet automatisch meteen seks, maar ik begrijp hier uit van wel? Tja...als ie daardoor anders naar jou kijkt dan is ie hypocriet, want hij was er zelf bij toch?
En? Is er alweer contact?
quote:Marsepeintje schreef op 28 januari 2012 @ 20:22:

En? Is er alweer contact?Aagje ;)
Hij zit nu op de bank en denkt:quote:lovervanviva9999 dacht op 28 januari 2012 @ 19:49:

Ik wil hem haar heel graag zeggen dat ik hem haar leuk vind en dat ik hem haar vaker wil zien. Ik vraag mezelf alleen af, hoe moet ik dat brengen, zonder dat het hem haar afschrikt? We hebben elkaar tenslotte pas 1 keer gezien.

Zelf denk ik ook dat ik eigenlijk niet had moeten blijven slapen, met haar naar bed had moeten gaan, komt misschien goedkoop over, of hij was ze alleen maar daar naar op zoek? hmm

Maar goed dat is achteraf:)Anders gezegd: ik ben benieuwd wie de eerste move gaat maken. En als jij dat niet doet, dan kan het ook maar zo zijn dat hij denkt dat het voor jou eenmalig was.
Misschien een stomme vraag. Maar wat is er zo moeilijk aan je gevoelens kenbaar maken? Afwijzing? Uiteindelijk zou dat toch gebeuren, je kan maar beter zo snel mogelijk weten waar je aan toe bent toch...

Maw waar is 'iedereen' zo bang voor.
Ho ho mensen...we weten nog niks he..misschien zitten ze nu wel gezellig samen op de bank..:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven