Ik ben gelukkig!

26-01-2012 12:39 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gelukkig! Ik heb welleens wat maar ik ben gewoon gelukkig! Ik ben weggegaan bij een vreselijke vent! En man o man wat dacht ik veel kwijtgeraakt te zijn. Een huis, de helft van mijn vrienden, de blikken, de eenzaamheid! Maar ik heb nu meer dan ooit. Een mooi huis, de rust, de helft van die vrienden wat gewoon genoeg is, en mijn trots. Ik werk me eigen de tandjes, let goed op mijn geld. Maar wat is de kinderboerderij leuk! Gratig en we mogen helpen, dat vind mijn kind het einde! De zon schijnt weer. Wat ben ik blij dat ik het heb doorgezet allemaal. Ik kan nu alle kanten op. Ik heb geen beperkingen!!

En miss denk je waarom post je dit? Miss kan dit een inspiratie bron zijn voor wie dan ook! En nee ik ben niet high ik heb het geaccepteerd en kon toen pas zien wat ik had!
Zelfde verhaal hier! :D
Is goed om ook eens een positief verhaal te lezen hoor!
Geniaal! En super om te lezen! Word er blij van!
En daar word ik weer blij van! Verspreid die positieve vibe!
Fijn om te lezen en wat goed dat je doorgezet hebt. Super!
Mijn motto is ´´ in vrijheid verbonden´´ , dat is wat ik lees uit je verhaal. Je maakt je eigen keuzes, vrij van je ex, en geniet van alles wat het leven je te bieden heeft. Geniet maar van die konijntjes, en over een tijdje de lammetjes weer
.

Heerlijk om te lezen!
You go woman!
Goed zo. Goed om te lezen!
Leuk voor je, maar waarom zo ongepast reageren in het topic van iemand die op dit moment niet zo gelukkig is?
anoniem_22945 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 16:03
Reden: gevalletje ergernis
% gewijzigd
Hartsikke TOP.

Geniet er van!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
***had iets vriendelijks getypt, maar na jouw reactie in het topic van Nastik heb ik het maar weer verwijderd***
Heel fijn voor je.

Jammer dat je erg negatief in het leven staat, puntje om aan te werken.

Vooral in je reacties naar anderen toe, wees niet zo veroordelend.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Wat leuk man.... zo'n verhalen moeten we meer horen!!!

Ik zit nog in de "net huis kwijt, logeren bij mijn ouders, wat is mn ex een stuk str*nt, helft van mijn vrienden blijken kennissen te zijn, hoe gaat ik de helft van de restschuld bij hem vorderen, kom ik ooit nog een leuek man tegen die wel te vertrouwen is"- fase....

Hopelijk komt er ook ooit zo'n IK-BEN-HEPPIE topic van mij!
Erg tolerant en liefdevol klink je niet in andere topics helaas TO.
quote:hanke321 schreef op 26 januari 2012 @ 15:53:

Erg tolerant en liefdevol klink je niet in andere topics helaas.heb je het tegen mij?
Nee hoor, tegen TO
ow gelukkig maar.. ik dacht al
Nou, weer iemand blij gemaakt vandaag
Ik ben blij voor je..!!

En ook jaloers.. Weet even niet meer hoe dat gevoel voelt.....
Koekie1980: In die fase heb ik ook gezeten natuurlijk, maar het komt echt goed!!

Diaantje1971: Ik Negatief in het leven? Lees jij achterste voren haha.

Neverstoptit: Ik wist het ook echt niet meer. En niet jaloers zijn!! Ik heb een hoop geaccepteerd en denk niet meer van 'maar wat als dingen zo en zo hadden gelopen' of als er 5 mensen op visite komen denk ik niet meer vroeger waren het er 10. Accepteren is denk ik het belangrijkst. En wat mij ook helpt is leuke dingen plannen en daar naar uitkijken. Of net als vandaag naar de kapper. En wat ik vroeger niet zo doen nu wel bijvoorbeeld doe maar highlights. Maar dat is pas nu he 2 jaar verder. Paar maanden geleden dacht ik nog heel anders. En leefde ik ook op de automatische piloot.

En voor de rest snap ik niet dat mensen er zo over vallen dat ik het zo zwak vind om tegen je kinderen te schreeuwen. En daarbij heb ik alles wel gezegd. Dus ga er verder ook niet meer op in.
Je hebt inderdaad alles wel gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven