hoe nu verder

26-01-2012 16:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve vriend

Alleen zie ik t niet meer zitten om samen verder te gaan

Alleen dit dringt niet echt tot hem door

Hoe maak ik dit duidelijk
Waarom wil je niet met hem verder?
Alle reacties Link kopieren
Het gevoel is er niet meer

Ik weet niet hoe ik dit t beste kan omschrijven maar voel me wel rot
Alle reacties Link kopieren
Zeg tegen hem "Sorry, maar ik zie ons niet samen oud worden, dus ik beeindig hierbij de relatie. Dan loop je de deur uit, kijk je niet meer om en wis je zijn nummer en ontvriend je m op facebook.



Wonen jullie samen? Heb je samen kinderen? Dan is het allemaal iets ingewikkelder, maar nog steeds geldt dat al je spullen pakken en vertrekken doorgaans wel duidelijk genoeg is. Dan moet je dus ook niet meer ingaan op lijmpogingen omdat je het moeilijk vindt om m gekwetst te zien. UIteindelijk is bij iemand blijven uit medelijden nog veel wreder dan iemand loslaten en de kans geven iemand te vinden die wel samen oud wil worden met m.
Alle reacties Link kopieren
Zie topic:....
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je gelijk in return



Ja daar heb je gelijk in

We hebben samen een dochtertje van 1 jaar

Wat is dit moelijk zeg

Ik woon nu in een stad waar ik me totaal niet thuis voel
Alle reacties Link kopieren
Zie je het helemaal niet meer zitten en wil je er mee stoppen?

Of..

Zie je het niet meer zitten en wil je samen naar een oplossing zoeken?



Heel groot verschil.
Alle reacties Link kopieren
Het gevoel is weg is zo'n vage omschrijving.



Waarom wil je niet met hem verder? Is het onoplosbaar?



Wil je echt op je 22ste met 2 kinderen van 2 vaders alweer op zoek naar een ander?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook andere mogelijkheden? Hoe lang zijn jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
Isabon zo is t niet



Bijna 4,5 jaar
Alle reacties Link kopieren
quote:moedergans22 schreef op 26 januari 2012 @ 17:03:

Daar heb je gelijk in return



Ja daar heb je gelijk in

We hebben samen een dochtertje van 1 jaar

Wat is dit moelijk zeg

Ik woon nu in een stad waar ik me totaal niet thuis voel



Verwar je het ongelukkig zijn in die stad niet met ongelukkig zijn in je relatie? Ik bedoel, zou het op een andere locatie niet beter gaan tussen jou en je vriend?



Ik vind dat als jullie een kind hebben dat je er dan wel alles aan gedaan moet hebben voor je uit elkaar gaat. En dan bedoel ik dus ook relatietherapie volgen en daar echt je best voor doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou voor relatietherapie ben ik niet echt t persoon voor

Om eerlijk te zijn
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw van weinig woorden..



Je kan hem toch gewoon zeggen dat je niet meer gelukkig bent met hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven