hoe nu verder
donderdag 26 januari 2012 om 16:54
Zeg tegen hem "Sorry, maar ik zie ons niet samen oud worden, dus ik beeindig hierbij de relatie. Dan loop je de deur uit, kijk je niet meer om en wis je zijn nummer en ontvriend je m op facebook.
Wonen jullie samen? Heb je samen kinderen? Dan is het allemaal iets ingewikkelder, maar nog steeds geldt dat al je spullen pakken en vertrekken doorgaans wel duidelijk genoeg is. Dan moet je dus ook niet meer ingaan op lijmpogingen omdat je het moeilijk vindt om m gekwetst te zien. UIteindelijk is bij iemand blijven uit medelijden nog veel wreder dan iemand loslaten en de kans geven iemand te vinden die wel samen oud wil worden met m.
Wonen jullie samen? Heb je samen kinderen? Dan is het allemaal iets ingewikkelder, maar nog steeds geldt dat al je spullen pakken en vertrekken doorgaans wel duidelijk genoeg is. Dan moet je dus ook niet meer ingaan op lijmpogingen omdat je het moeilijk vindt om m gekwetst te zien. UIteindelijk is bij iemand blijven uit medelijden nog veel wreder dan iemand loslaten en de kans geven iemand te vinden die wel samen oud wil worden met m.
donderdag 26 januari 2012 om 17:39
quote:moedergans22 schreef op 26 januari 2012 @ 17:03:
Daar heb je gelijk in return
Ja daar heb je gelijk in
We hebben samen een dochtertje van 1 jaar
Wat is dit moelijk zeg
Ik woon nu in een stad waar ik me totaal niet thuis voel
Verwar je het ongelukkig zijn in die stad niet met ongelukkig zijn in je relatie? Ik bedoel, zou het op een andere locatie niet beter gaan tussen jou en je vriend?
Ik vind dat als jullie een kind hebben dat je er dan wel alles aan gedaan moet hebben voor je uit elkaar gaat. En dan bedoel ik dus ook relatietherapie volgen en daar echt je best voor doen.
Daar heb je gelijk in return
Ja daar heb je gelijk in
We hebben samen een dochtertje van 1 jaar
Wat is dit moelijk zeg
Ik woon nu in een stad waar ik me totaal niet thuis voel
Verwar je het ongelukkig zijn in die stad niet met ongelukkig zijn in je relatie? Ik bedoel, zou het op een andere locatie niet beter gaan tussen jou en je vriend?
Ik vind dat als jullie een kind hebben dat je er dan wel alles aan gedaan moet hebben voor je uit elkaar gaat. En dan bedoel ik dus ook relatietherapie volgen en daar echt je best voor doen.