Rucola - iets anders dan salade
vrijdag 27 januari 2012 om 08:29
Spiraalpasta koken.
Kleine stukjes kip bakken in pan. Daarbij boursin en kerriepoeder.
In andere pan champignons bakken, daarbij gehalveerde cherrytomaatjes.
Rucola op het bord, daarop pasta, daarop kip met boursin, daarop groentemengsel.
Is echt heel lekker!
Beetje extra boursin aan het eind maakt het (uiteraard) nog lekkerder
Kleine stukjes kip bakken in pan. Daarbij boursin en kerriepoeder.
In andere pan champignons bakken, daarbij gehalveerde cherrytomaatjes.
Rucola op het bord, daarop pasta, daarop kip met boursin, daarop groentemengsel.
Is echt heel lekker!
Beetje extra boursin aan het eind maakt het (uiteraard) nog lekkerder
vrijdag 27 januari 2012 om 08:29
je kunt er zoveel mee.
http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=rece ... ery=rucola
http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=rece ... ery=rucola
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 27 januari 2012 om 09:07
Ik bak vaak een chorizoworst uit, twee gesneden courgettes erbij en even bakken. Daarna een blikje kikkererwten, rode kidneybonen, linzen en een potje rode tomatensalsa en wat sambal en dit serveer ik op rijst met een bedje rucola.
Jammie. Recept ooit van een andere forummer gehad in een iets andere variant.
Jammie. Recept ooit van een andere forummer gehad in een iets andere variant.
vrijdag 27 januari 2012 om 09:11
vrijdag 27 januari 2012 om 09:30
vrijdag 27 januari 2012 om 09:46
vrijdag 27 januari 2012 om 10:05
vrijdag 27 januari 2012 om 10:40
quote:oranjepaprika schreef op 27 januari 2012 @ 08:23:
weet iemand wat je nog meer kunt doen met rucola dan het in een salade gebruiken? Verder dan dat of pesto ervan maken kom ik even niet!Kun je pesto maken van rucola? Ik dacht dat de basis van pesto basilicumblaadjes was en dan olijfolie, kaas, knoflook, zout en pijnboompitten. Rucola lijkt me weinig toevoegen, maar het alleen maar een beetje opvullen.
weet iemand wat je nog meer kunt doen met rucola dan het in een salade gebruiken? Verder dan dat of pesto ervan maken kom ik even niet!Kun je pesto maken van rucola? Ik dacht dat de basis van pesto basilicumblaadjes was en dan olijfolie, kaas, knoflook, zout en pijnboompitten. Rucola lijkt me weinig toevoegen, maar het alleen maar een beetje opvullen.
vrijdag 27 januari 2012 om 10:45
vrijdag 27 januari 2012 om 11:09
quote:borderwalk schreef op 27 januari 2012 @ 10:40:
Kun je pesto maken van rucola? Ik dacht dat de basis van pesto basilicumblaadjes was en dan olijfolie, kaas, knoflook, zout en pijnboompitten. Rucola lijkt me weinig toevoegen, maar het alleen maar een beetje opvullen.De pesto komt in plaats van de basilicum. Lekker hoor! En juist makkelijk, aangezien elke suup grote zakken rucola verkoopt.
Kun je pesto maken van rucola? Ik dacht dat de basis van pesto basilicumblaadjes was en dan olijfolie, kaas, knoflook, zout en pijnboompitten. Rucola lijkt me weinig toevoegen, maar het alleen maar een beetje opvullen.De pesto komt in plaats van de basilicum. Lekker hoor! En juist makkelijk, aangezien elke suup grote zakken rucola verkoopt.
vrijdag 27 januari 2012 om 19:38
De allerlekkerste pizza maken: de Tri Colore van een fijn Italiaans restaurantje. Een gewone dunne pizzabodem bestrijken met zelfgemaakte tomatensaus, dat in de oven tot de bodem lekker knapperig is. Als íe uit de oven komt doe je er veel rucola en grote schilfers parmezaanse kaas op. Echt zo lekker met een glas koude witte wijn.