Nieuwe vrienden?

03-03-2008 17:44 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend (44) en ik (35) houden van goede gesprekken en lekker uit eten gaan. We zijn allebei verder sportief en werken fulltime, hij als accountmanager en ik als zelfstandig tekstschrijver. We hebben geen kinderen.

Veel stellen in onze vriendenkring hebben inmiddels wel kinderen. Dat betekent dat de dingen die mijn vriend en ik zo leuk vinden, wat lastiger worden. Zoals een last-minute afspraak om gezellig wat te gaan eten, bijvoorbeeld. Ook liggen onze gespreksonderwerpen nu toch anders. Mijn vriend en ik houden van wat diepgang. Over wat mensen beweegt en hoe ze in elkaar steken, politiek, wat er in de wereld aan de hand is, dat soort dingen. Niet enorm intellectueel met links en rechts citaten van Kant of Nietzsche, maar wel wat verder dan gebruikelijke 'small talk'.

Zelf wonen we in de regio Leiden/Den Haag. Zijn er stellen die ook op zoek zijn om hun vriendenkring uit te breiden?
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij hebben ook geen kinderen, d.w.z. wij zijn kindervrij, en lopen tegen hetzelfde aan als jullie v.w.b. afspreken met vrienden die wel kinderen hebben. Zo hebben wij ons ook bedacht dat het leuk zo zijn onze vriendenkring wat uit te breiden.

Mijn man is 40 en ikzelf ben 36. Beide werkend; hij IT-er, ik in accountancy. We zijn niet zo sportieverig, maar zijn dol op uit eten gaan!

En wij wonen, tadaa... in Voorburg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven